Розробка програмного забезпечення для нерухомості

Технології та платформи для трансформації ринку нерухомості
bg image
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Розробка рішень для сфери нерухомості

У такому складному та великому бізнесі важливе правильне управління, чіткість, дотримання правил та зручність роботи. Врахувати всі параметри допомагають програми роботи з нерухомістю. 

Оптимізуйте бізнес-процеси, автоматизуйте рутинні завдання, враховуйте всі деталі, будьте впевнені в точності та доступності всіх документів, та зробіть свою взаємодію всередині компанії та з клієнтами максимально швидкою та комфортною.

01/
Ефективне управління нерухомістю
Всі ваші об'єкти враховуються в єдиній системі, у вас завжди є доступ до актуальної інформації та всіх необхідних документів. Керуйте всіма ресурсами компанії з єдиного центру, враховуйте та запобігайте всім ризикам і підвищуйте лояльність своїх клієнтів за допомогою програмних рішень для нерухомості.
02/
Автоматизація купівлі та оренди
Для взаємодії з покупцями чи орендарями більше не потрібно довго домовлятися про перегляд, розбиратися з горою папірців, які потім складно враховувати чи переносити до системи. Тепер усі процеси автоматизовані, всі дані є у системі, а початкове знайомство з об'єктом потенційні клієнти можуть взяти за допомогою 3D рум-туру.
03/
Інтеграції з існуючими корпоративними рішеннями
У вас вже, швидше за все, є сайт для клієнтів або якийсь корпоративний ресурс. При цьому компанія хоче зробити крок уперед і автоматизуватись ще більше, впровадивши додаткові інструменти. Хороше рішення. Інтегруйте всі ресурси компанії між собою, щоб отримати єдину систему.
04/
Індивідуальні маркетингові інструменти
Налаштовуйте маркетинг якнайкраще, завдяки інформації, яку можна зібрати на вашому ресурсі, і тим інструментам, які на ньому присутні. Так ви зможете охопити ще більшу аудиторію, вийти на нові ринки та оминути конкурентів.

Індивідуальні Real Estate рішення від WEZOM

Рішень для управління нерухомістю може бути багато, при цьому кожне з них виконує певні функції та вирішує певні завдання. Вибір інструментів залежатиме виключно від цілей та потреб вашого бізнесу. 

Ми віримо, що найкращі результати надає індивідуальний підхід, тому підбираємо набори рішень окремо під кожного клієнта.

01/
MVP
Для швидкого старту та перевірки гіпотез.
02/
Виділена команда
Для повного контролю над розробкою та найвищою персоналізацією.
03/
Маркетплейси
Для автоматизації та оптимізації продажів.
04/
B2B портали
Для покращення взаємодії з партнерами.
05/
Розробка ПЗ
Для автоматизації вашого бізнесу та взаємодії з клієнтами.
06/
Застосунки
Для доступу до свого ресурсу в будь-який час та в будь-якому місці.
07/
CRM
Для створення та підтримання якісної взаємодії з  клієнтами.
08/
ERP
Для ефективного управління ресурсами вашої компанії.
09/
Особисті кабінети
Для зручного розподілу функціонала та різних рівнів доступу для різних осіб.
10/
SAAS
Для додаткового заробітку на розробленому рішенні.
11/
Каталоги для ріелторів
Створіть свою платформу для ріелторського онлайн-сервісу.

Етапи роботи


01/

Аналіз

Вивчити ринкову нішу та бізнес клієнта, сформувати концепцію продукту, обрати під неї технології. Сформулювати рамкову стратегію створення та розвитку проекту.
Аналіз

02/

Оцінка проекту

Проаналізувати, які ресурси та скільки знадобляться для створення задуманого. Прозора комерційна пропозиція з прописаними термінами та вартістю розробки.
Оцінка проекту

03/

UX та UI дизайн

Промалювати зовнішній вигляд інструментів та продумати зручний досвід користувача. Повна візуалізація майбутнього інструменту чи системи інструментів.
UX та UI дизайн

04/

Розробка

Створити програмну частину продуктів, розробити всі інтерфейси взаємодії з програмною частиною та зібрати все докупи, протестувати та вдосконалити. Готовый продукт, который выполняет поставленные задачи.
Розробка

05/

Запуск та підтримка

Вивести ресурс на ринок, впровадити інструменти у робочі процеси вашої компанії, забезпечити навчання співробітників та підтримку за потреби. Ваша програма для роботи з нерухомістю готова, запущена та приносить результати.
Запуск та підтримка

Чому вибирають WEZOM?

Обираючи компанію WEZOM для співпраці та розробки вашого продукту, ви отримаєте ряд переваг.

Досвід

Ми понад 20 років займаємося розробкою, на своєму шляху зустріли масу завдань і придумали ще більшу кількість рішень, навчилися робити їх швидко та якісно, ​​адже ми вже знаємо, що чекає нас на шляху.

Експертизу

Маємо досвід не лише у сфері розробки програмних продуктів. Наші фахівці роками взаємодіють із конкретними сферами бізнесу, вивчають їх особливості, завдання, проблеми, і вже можуть передбачати ризики та пропонувати персоналізовані рішення для кожної з ніш на ринку.

Якість

Ми неодноразово проходили всі можливі шляхи та стикалися з безліччю завдань вперше, але тепер ми знаємо як їх вирішувати правильно, швидко та без помилок. Тому ваша розробка ПЗ для нерухомості в надійних руках.

Команда професіоналів

У нас працюють не просто спеціалісти своєї справи, а люди, які вміють та люблять працювати в команді, взаємодіяти з оточенням та разом йти до результату. Ми впевнені, що злагоджена командна робота є однією з головних складових успіху.

Прозорість

З перших хвилин нашої взаємодії ми відповідаємо на всі питання чесно та відкрито, надаємо інформацію про всі етапи, зрозуміло пояснюємо призначення кожного платежу та не приховуємо жодних виплат. У нас ви завжди знаєте, що відбувається на вашому проекті, за що ви платите й куди витрачається час.

Робочий інструмент

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо інструменти, які розв'язують проблеми бізнесу, допомагають автоматизувати та оптимізувати процеси та приносять прибуток своїм власникам.
Обговоримо проєкт
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Вікторія
IT Sales Manager
Моє завдання полягає в тому, щоб зрозуміти поточну ситуацію, цілі та завдання бізнесу, запропонувати ефективний шлях вирішення та супроводити вас від першого контакту до успішного релізу проекту!
Працює з John Deere, STVOL, Anabel Arto, Є-Гроші, Kimito
4+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Василь
IT Sales Manager
Допомагаю своїм клієнтам вирішувати складні бізнес-завдання за допомогою кастомних IT-рішень
Працює з Країна, Корпорацією нерухомості РІЕЛ, Cooper&Hunter, Укртелеком, Agrimatco
6+
років у компанії
150+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!

Відгуки клієнтів

Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Скільки коштуватиме створення застосунку або веб-сайту нерухомості?
Вартість програми для нерухомості не можна сказати однозначно, оскільки ми кожне рішення розробляємо виключно під бізнес замовника. Проте є кілька факторів, від яких залежить кінцева сума:

  1. Кількість інструментів, які вам потрібні. У нашому світі замало просто зробити сайт, для автоматизації бізнесу потрібен комплексний підхід, тому компанії часто розробляють та інтегрують між собою кілька інструментів. А розробка кожного з них коштує по-різному.
  2. Функціонал кожного окремого інструменту. Бізнес-процеси у всіх різні, а значить й функції, необхідні для вирішення завдань, будуть відрізнятися для кожної компанії. Хтось захоче автоматизувати все можливе, а для когось достатньо розв'язати основні проблеми.
  3. Кількість напрацювань за майбутнім проектом. Іноді компанії приходять, і у них немає нічого, тоді наші аналітики повністю занурюються у процеси та пропонують рішення з нуля. А іноді приходять представники бізнесу з вже продуманим технічним завданням, вони чітко знають, що потрібно зробити, які завдання вирішити та як це рішення впишеться в загальну картину ринку. У таких випадках наші експерти під час занурення лише доповнюють інформацію та пропонують додаткові чи альтернативні рішення, щоб зробити ще краще. Вартість, звичайно, відрізнятиметься у кожному з випадків.
  4. Рівень розробників. Ця змінна безпосередньо пов'язана зі складністю функціонала, адже не всі завдання зможе зробити джуніор-розробник, так само як і не на всі завдання слід наймати синіора. Проте цей вибір може залежати ще від вашого бюджету - розробники-початківці завжди дешевші, та від строків - досвідчені фахівці виконують роботу значно швидше.

Щоб дізнатися точну ціну, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом. Менеджер детально розпитає вас про проект й зможе детальніше зорієнтувати за вартістю його реалізації.


02.
Як довго триває розробка програмного забезпечення для типового проекту з нерухомості?

Тривалість розробки – не постійна змінна. Вона може відрізнятися від проекту до проекту та залежить від:

  1. Кількості необхідних інструментів, адже кожен з них потребує часу;
  2. складності необхідного функціоналу, адже чим складніше рішення, тим більше його реалізація;
  3. рівня фахівців, які залучаються до розробки, адже швидкість роботи та знаходження рішень важких завдань безпосередньо залежить від досвіду розробника;
  4. кількості інформації на старті, адже чим докладніше та ретельніше ви підготовлені до розробки, тим менше триватиме підготовчий етап;
  5. вашої залученості до проекту, адже часто ми радимося з вами з приводу дизайну, прототипу, якихось рішень, і вимагаємо вашого затвердження до переходу на наступний етап, також іноді для виконання своєї роботи нам потрібна додаткова інформація від вас, тому чим швидше ми отримаємо фідбек – тим швидше буде готова ваша програма управління нерухомістю;
  6. Залучення третіх осіб. Так буває, що розробка програми - лише частина процесу трансформації вашої компанії, і всі вони пов'язані між собою, зокрема, робота інших підрядників може затримувати й нашу команду.

За попередніми строками, які необхідні нам на чисту розробку вашого продукту без втручання сторонніх факторів, наш менеджер зорієнтує вас на безплатній консультації, достатньо просто залишити заявку на сайті.


03.
Які деталі потрібні, щоб дати точну оцінку проекту?

Ми зможемо зорієнтувати вас за приблизною вартістю вашої програми для роботи з нерухомістю на безплатній консультації, щойно ви розкажете, які завдання вам потрібно вирішити. Для детальнішої оцінки нам потрібно знати подробиці:

  • які інструменти вам потрібні;
  • які функції ці інструменти мають виконувати або які завдання вирішувати;
  • який бюджет ви виділяєте на розробку програмних продуктів;
  • скільки часу ви готові виділити на розробку;
  • які напрацювання або вимоги ви вже маєте.

Це ще не повний перелік інформації, але орієнтуйтесь насамперед на ці пункти. Чим більше інформації, референсів та напрацювань ви зможете надати, тим детальніше ми зможемо розрахувати вартість.

Для детальної оцінки ми попросимо вас заповнити форму, де буде низка питань щодо вашого проекту. Можливо, на деякі з них у вас ще немає відповідей, але ми дамо вам час на аналіз та роздуми, щоб ви змогли відповісти якнайдокладніше. Потім, на основі ваших даних, ми розрахуємо детальну вартість та строки розробки та надамо кошторис вам.


04.
Чи є можливість розширення функціоналу розробленого ПЗ у майбутньому?
Так, при використанні послуги розробки ПЗ для нерухомості, ми завжди передбачаємо можливість розширення функціоналу розробленого програмного забезпечення у майбутньому. Наш підхід до розробки передбачає гнучкість та масштабованість, що дозволяє легко додавати нові функції або інтеграції згідно зі змінюваними потребами вашого бізнесу. Ми розуміємо, що потреби ринку нерухомості еволюціонують, тому наше програмне забезпечення проектується таким чином, щоб адаптуватися до майбутніх вимог та технологічних трендів.

05.
Чи є можливість індивідуалізації інтерфейсу для різних типів користувачів?
Кастомна розробка IT-рішень для нерухомості забезпечує можливість індивідуалізації інтерфейсу для різних груп користувачів, таких як агенти, адміністратори та клієнти. Наш підхід дозволяє створювати гнучкі та налаштовувані користувацькі інтерфейси, що відповідають специфічним потребам кожної групи користувачів, забезпечуючи оптимальний досвід використання та ефективність роботи з системою. Це допомагає підвищити загальну продуктивність та задоволення користувачів, сприяючи успішній взаємодії всіх учасників процесу на ринку нерухомості.

06.
Чи є можливість генерації звітів та аналітики стосовно нерухомості?
Індивідуальна розробка програмного забезпечення для нерухомості дає можливість реалізовувати будь-який необхідний функціонал. Тому, якщо вашому бізнесу в сфері нерухомості потрібен функціонал звітності та аналітики, то це можна також реалізувати.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.