QA тестування
QA (Quality Assurance) тестування – це систематичний підхід до перевірки якості програмного забезпечення, який включає функціональне, регресійне, автоматизоване тестування, а також тестування продуктивності, інтеграції, юзабіліті тощо. Головна ціль QA – забезпечити надійну та безпомилкову роботу системи й покращити загальний користувацький досвід.
Приклади робіт
Коли потрібна послуга з QA тестування?
Взагалі, QA тестування програмного забезпечення є невід’ємним етапом процесу роботи над будь-яким рішенням – неважливо, чи це новий проєкт, чи той, для якого розробляється оновлення.
Переваги послуги QA тестування для бізнесу
Робота із вимогами
На цьому етапі відбувається знайомство з вимогами замовника, а також узгодження того, що саме має являти собою підсумковий продукт. Також команда виявляє можливі суперечності у вимогах і потенційні дефекти у функціоналі.
Розробка стратегії тестування
Цей етап включає оцінку термінів тестування, визначення тестового середовища, а також складання плану, узгодженого із раніше зазначеними вимогами. Під час цього процесу важливо визначити, які саме типи тестування будуть застосовані.
Тестування прототипу
Команда починає тестувати основний функціонал продукту, коригує його цілі й додає фічі (відповідно до документації та user story). Також вона створює та налаштовує тестове середовище, розгортаючи інфраструктуру для автотестів (якщо вони заплановані).
Створення тестової документації
Тепер можна перейти до знайомства з програмним рішенням, щоб створити перші чек-лісти (як для бекенду, так і для фронтенду). Після цього починається складання тестових сценаріїв, які дозволять повністю перевірити функціонал.
Основне тестування
Тепер наші фахівці можуть виконати загальну перевірку продукту, застосовуючи різні тестові підходи та методи. Також вони обирають набір тестів, які верифікують саме цей реліз продукту, і оцінюють покриття тестами вимог.
Стабілізація
На цьому етапі відбувається робота над усуненням багів (якщо вони були ідентифіковані). Також відтворюється вибіркова регресія відносно багів та змін, які могли зачепити інші частини продукту, після чого створюється тестова звітність.
Експлуатація
Нарешті, проводиться регрес-тестування задля усунення помилок, які виявив кінцевий користувач. Окремо проводиться UX-рев’ю, створюється звіт з ідеями щодо покращення продукту з точки зору користувача, а також відбувається аналіз та відтворення інцидентів з продакшену.
Чому обрати WEZOM для QA тестування?
Стек технологій
Що кажуть клієнти
Часті питання
ваш бізнес!