Case CooperHunter VOIP

Case CooperHunter VOIP
Web
Software
UX/UI
Cooper&Hunter: застосували ШІ для обробки телефонних звернень клієнтів
cases item banner
Клієнт
Cooper&Hunter

Cooper&Hunter – американська компанія зі столітньою історією, один із найбільших світових виробників кондиціонерів. Команда CH звернулася до нас із проблемою обробки сервісних звернень: менеджерам доводилося записувати серійні номери техніки вручну, під диктовку клієнтів телефоном. Цей процес потрібно було спростити та автоматизувати.

Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
Індивідуально розробити платформу онлайн-телефонії, реалізувати введення серійного номера за допомогою ШІ для розпізнавання голосу. На ринку хмарних рішень подібних прикладів використання VoIP для бізнесу сьогодні практично немає
01/
Побудувати інфраструктуру для онлайн-телефонії.
02/
Створити веб-додаток для управління VOIP та менеджменту обробки сервісних звернень.
03/
Реалізувати у платформі функціонал розпізнавання голосу за допомогою ШІ.
vertical image 1
Solution
Розробили з нуля комплексну платформу VOIP
solution vertical image 1
Індивідуальна розробка IP телефонії для бізнесу

Рішення забезпечує обробку телефонних звернень відділами продажу, підтримки та сервісу. У системі можна моніторити час очікування та розмов, налаштування облікових записів, підключення нових телефонів, інтеграцію зі стороннім софтом тощо.

additional block vertical image 1
additional block base image 1
additional block base image 2
Веб-додаток для управління обробкою звернень через IP телефонію.

Особистий кабінет містить низку модулів:
- екран черги викликів, в який підтягується інформація по клієнтах;
- історії дзвінків;
- записи всіх розмов;
- аналітика щодо усіх менеджерів та розмов.

additional block vertical image 1
additional block base image 1
Розпізнавання мовлення OpenAI

Користувач може надиктувати в мікрофон серійний номер свого продукту, ШІ миттєво трансформує почуте у текст для автоматичного пошуку в базі даних.

additional block vertical image 1
additional block base image 1
additional block base image 2
Result
Автоматизація обробки заявок та новий рівень сервісу

Нова платформа онлайн-телефонії допомогла Cooper&Hunter спростити та прискорити внутрішні процеси роботи з клієнтами, заощадила менеджерам 27% годин робочого часу.
Водночас клієнти компанії отримали швидший та якісніший сервіс. Якщо раніше в період "високого сезону" користувач міг залишитися без відповіді від менеджера через надмірне навантаження на кол-центр, то зараз жоден дзвінок у системі не губиться.

Team
Читайте подробиці у нашому блозі
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!