Cooper&Hunter – американська компанія зі столітньою історією, один із найбільших світових виробників кондиціонерів. Команда CH звернулася до нас із проблемою обробки сервісних звернень: менеджерам доводилося записувати серійні номери техніки вручну, під диктовку клієнтів телефоном. Цей процес потрібно було спростити та автоматизувати.
![Попередня версія](/storage/cases/big/IYGdPGIVbZQc5FAxPkFQVB12beYLd9Kg1USF04Cy.png?v=1704971518)
![Нова версія](/storage/cases/big/XY4iTynrcBY6v8JVMuPrhTRoNwrmU46CGYoXrQvU.png?v=1704971519)
![vertical image 1](/storage/cases/big/IRdT6lhKFNcImXYz2Pa1Zon5k4YEbb1JYz5toWCq.png?v=1699885880)
Рішення забезпечує обробку телефонних звернень відділами продажу, підтримки та сервісу. У системі можна моніторити час очікування та розмов, налаштування облікових записів, підключення нових телефонів, інтеграцію зі стороннім софтом тощо.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/XtJMzg7OyszZht3dgMKz6qPzwzfy3osfWimjduFO.png?v=1699886104)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/31kbMwMqbLLvgSEQoJnOjChRtip6SwK0nYnDMXAd.png?v=1699886103)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/n77qWkotfshhn3rQ42HqYhZX2EkGQrEUlSLrJWAG.png?v=1699886104)
Особистий кабінет містить низку модулів:
- екран черги викликів, в який підтягується інформація по клієнтах;
- історії дзвінків;
- записи всіх розмов;
- аналітика щодо усіх менеджерів та розмов.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/Nf3K1kEzgaee0wpIP59i4L5v1ZEGCkFIO6kCZtXC.png?v=1699886106)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/RqMCqBTLfiM7Vo1zompvXJIwzXHx9Cu5XdOTB818.png?v=1699886105)
Користувач може надиктувати в мікрофон серійний номер свого продукту, ШІ миттєво трансформує почуте у текст для автоматичного пошуку в базі даних.
![additional block vertical image 1](/storage/cases/big/mlPk3llFPqhboidIGlWYHh9XkDB43quikmpt9b74.png?v=1699886108)
![additional block base image 1](/storage/cases/big/aUB7djJtl4BjSUaY2c3X9eXj1fS8Ew8KcPYTY8QK.png?v=1699886106)
![additional block base image 2](/storage/cases/big/fZGaaITe26oVm6KMQPeDRqKWPP5FSCGudBJKswQX.png?v=1699886107)
Нова платформа онлайн-телефонії допомогла Cooper&Hunter спростити та прискорити внутрішні процеси роботи з клієнтами, заощадила менеджерам 27% годин робочого часу.
Водночас клієнти компанії отримали швидший та якісніший сервіс. Якщо раніше в період "високого сезону" користувач міг залишитися без відповіді від менеджера через надмірне навантаження на кол-центр, то зараз жоден дзвінок у системі не губиться.
![Трансформуємо ваш бізнес!](/images/transform-business/bg.png)
ваш бізнес!