Cooper&Hunter – американська компанія зі столітньою історією, один із найбільших світових виробників кондиціонерів. Команда CH звернулася до нас із проблемою обробки сервісних звернень: менеджерам доводилося записувати серійні номери техніки вручну, під диктовку клієнтів телефоном. Цей процес потрібно було спростити та автоматизувати.
Рішення забезпечує обробку телефонних звернень відділами продажу, підтримки та сервісу. У системі можна моніторити час очікування та розмов, налаштування облікових записів, підключення нових телефонів, інтеграцію зі стороннім софтом тощо.
Особистий кабінет містить низку модулів:
- екран черги викликів, в який підтягується інформація по клієнтах;
- історії дзвінків;
- записи всіх розмов;
- аналітика щодо усіх менеджерів та розмов.
Користувач може надиктувати в мікрофон серійний номер свого продукту, ШІ миттєво трансформує почуте у текст для автоматичного пошуку в базі даних.
Нова платформа онлайн-телефонії допомогла Cooper&Hunter спростити та прискорити внутрішні процеси роботи з клієнтами, заощадила менеджерам 27% годин робочого часу.
Водночас клієнти компанії отримали швидший та якісніший сервіс. Якщо раніше в період "високого сезону" користувач міг залишитися без відповіді від менеджера через надмірне навантаження на кол-центр, то зараз жоден дзвінок у системі не губиться.
ваш бізнес!