Anabel Arto: кейс
Коріння компанії сягає 1998 року, коли команда професіоналів з fashion-індустрії об'єдналася для виробництва в Україні стильної та зручної спідньої білизни за найкращими світовими стандартами. Сьогодні Anabel Arto – це власне дизайнерське бюро та сучасні фабрики. Це мережа із сотні бутіків по всій Україні, а також брендові магазини у Польщі та Болгарії.
Слабким місцем компанії був онлайн: на момент звернення до WEZOM команда бренду використовувала морально застарілий шаблонний інтернет-магазин.
Каталог дає наочну навігацію за ключовими категоріями (білизна, купальники, одяг, колготки тощо). Кожна ключова категорія дозволяє миттєво перейти до розділу субкатегорій чи окремих колекцій.
Дозволяє покупцям визначити оптимальний розмір і форму білизни за 60 секунд. Потрібно лише відповісти на кілька запитань та вказати свої заміри, щоб система надала точні рекомендації.
Користувач може подивитися в кабінеті свою історію замовлень, список обраних товарів, збережені адреси для кур'єрської доставки та програму лояльності.
Індивідуально розроблена платформа відрізняється унікальним дизайном, який допоміг Anabel Arto посилити свій бренд та залучити нову аудиторію. Водночас сучасний функціонал для eCommerce суттєво підвищив конверсію.
Наразі розвиток проекту продовжується, наша команда постійно реалізує для нього нові можливості. У найближчих планах – запуск нових інтеграцій та компонентів для eCommerce, які дозволять вільно купувати продукцію Anabel Arto у країнах ЄС.
ваш бізнес!