Розробка CRM систем

Керуйте продажами та сервісом вашої компанії через єдину IT-платформу.
bg image

Створення CRM для бізнесу

CRM – важлива складова будь-якого сайту для підприємства. Вона збирає, структурує та аналізує інформацію про бізнес-процеси, що там виконуються. Оскільки готові рішення часто не здатні повністю автоматизувати всі етапи взаємодії з клієнтами, виникає сенс кастомної розробки. Ось які модулі ми реалізуємо.

aside image

01
Управління цінами та рахунками
Отримайте потужні, сучасні інструменти для управління цінами на ваші продукти та/або послуги, впроваджуйте знижки, застосовуйте багаторівневу цінову політику тощо. Будьте попереду ваших конкурентів, пропонуючи найвигідніші угоди для співпраці з клієнтами без шкоди для бюджету, а також часу ваших співробітників.

02
Маркетингові операції
Отримайте широкі можливості персоналізації, які можуть бути вдало застосовані у ваших цифрових маркетингових кампаніях. Використовуйте одночасно всі доступні канали комунікації та інструменти, щоб забезпечити безперервну взаємодію з вашими клієнтами, максимізувати їх охоплення та пришвидшити їх проходження через всі етапи воронки продажів.

03
Обслуговування клієнтів
Забезпечте повну автоматизацію процесів, що пов’язані з безпосередньою взаємодією з клієнтами через впровадження численних сценаріїв на основі різних поведінкових моделей. Створіть єдину базу знань для всіх ваших співробітників або сегментуйте інформацію за відділами, щоб ефективніше обробляти нестандартні запити та кейси.

04
Генерація лідів
Консолідуйте всі джерела генерації лідів в єдиний цифровий модуль, щоб мінімізувати повторювану рутинну роботу команди. Звільніть ваших співробітників для виконання цікавіших завдань, зменшіть помилки, пов’язані з людським фактором, забезпечте постійне зростання кількості нових клієнтів, а також полішіть показники утримання існуючих.

05
Управління продажами
Досягайте топової ефективності у всіх регулярних операціях з онлайн-продажів за допомогою найсучасніших технологій. Впровадьте всеохоплюючий моніторинг та отримуйте цінні інсайти з аналітики, доступної в реальному часі, щоб швидко виявляти прогалини та недоліки в процесах та усувати їх до того, як вони зашкодять вашій компанії.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.
image

Які переваги отримує бізнес від CRM?

Створення платформи управління відносинами з клієнтами допомагає вивести рівень сервісу компанії на новий рівень. У порівнянні з готовими рішеннями індивідуальна розробка CRM надає низку переваг:


Покращене обслуговування клієнтів
Замовте наші послуги з розробки CRM системи, яка охопить всі етапи взаємодії з клієнтами, та забезпечте завдяки цьому посилену конкурентоспроможність через надання послуг найвищої якості. Все це стає можливим через автоматизацію, персоналізований підхід та підвищену точність.

Збільшення продажів
Наші послуги з розробки CRM-системи відкриють для вас нові можливості для збільшення доходу шляхом прискорення всіх бізнес-процесів, що відбуваються в вашій компанії в онлайн-площині. Це, в свою чергу, призведе до стабільного зростання кількості угод.

Покращення утримання клієнтів
Ми гарантуємо, що ваші працівники служби підтримки отримують зручні та інтуїтивні інструменти для взаємодії з клієнтами на всіх етапах воронки продажів. Завдяки цьому, вже після декількох тижнів з моменту впровадження системи ви помітите, що кількість завершених угод зростає.

Оптимізація робочих процесів
Наші інструменти управління взаємовідносинами з клієнтами допоможуть вашій службі підтримки виконувати свої робочі зобов’язання швидше та ефективніше, ніж будь-коли раніше. Також ви позбавите їх від рутинних завдань, які часто провокують підвищення частоти кадрових змін.

Переваги індивідуальної CRM-системи

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Кастомізація
Ви зможете налаштувати нову CRM під унікальну специфіку вашого бізнесу з огляду на особливості продукту, ринку, клієнтів та конкурентів.Розробка CRM на замовлення дозволяє реалізувати практично будь-який функціонал та будь-який інтерфейс, зробити платформу максимально зручною та звичною для персоналу.


02
Незалежність
Власна платформа робить бізнес самодостатнім, забезпечує незалежність від зовнішніх вендорів CRM-систем, які можуть змінювати ціни і тарифи, переглядати умови ліцензії, припиняти підтримку тих чи інших сервісів на власний розсуд. При цьому ви можете розвивати та масштабувати свою платформу так, як вважаєте за потрібне.


03
Безпека
Індивідуальна платформа дозволяє ретельно контролювати доступ до даних CRM, забезпечувати їх надійний захист від витоків, зламів чи втрат. Кастомне створення CRM на замовлення допомагає вам мінімізувати ризики кібератак, відкриває всі можливості дотримання норм та стандартів захисту персональних даних клієнтів.


04
Інтеграція з іншими системами
Ви зможете оптимально інтегрувати вашу індивідуальну CRM-систему з будь-якими внутрішніми та зовнішніми інструментами, такими як ERP, бухгалтерія, платформи маркетингу, аналітики тощо. Створення CRM з нуля допоможе налагодити обмін даними між різними підрозділами компанії, підвищити загальну ефективність операцій та якість прийняття рішень.

Етапи розробки кастомної CRM системи


01
Визначення потреб бізнесу

Визначення потреб бізнесу

Спочатку ми проводимо глибинний аналіз вашого бізнесу, щоб ідентифікувати його проблеми, цілі та задачі. Таким чином, ми отримуємо всебічне розуміння того, який саме функціонал зможе їх усунути/задовольнити.


02
Складання ТЗ

Складання ТЗ

Тепер в нас все готово для того, щоб скласти детальне технічне завдання для вашого проєкту. Саме воно стане головним документом і керівництвом для подальшої роботи наших фахівців.


03
Прототипування та дизайн

Прототипування та дизайн

Щоб створене нами рішення було інтуїтивним та зручним в роботі для ваших працівників, ми спочатку будуємо прототипи, поступово трансформуючи їх в дизайн, після узгодження з вами всіх деталей.


04
Технічна розробка

Технічна розробка

Щоб “оживити” попередньо створений дизайн CRM системи, наші фахівці починають працювати над його користувацькою частиною (фронтендом) та серверною частиною (бекендом). По мірі готовності окремих модулів, ми їх тестуємо.


05
Інтеграція

Інтеграція

Після фінального тестування зібраного продукту ми розгортаємо його в вашій цифровій інфраструктурі, забезпечуючи інтеграції з системами, застосунками та сервісами, що ви вже використовуєте.


06
Реліз та підтримка

Реліз та підтримка

Щоб ваша кастомна CRM система залишалася корисною та релевантною для ваших бізнес-задач протягом багатьох років, ми регулярно оптимізуємо її, додаючи новий функціонал та інтеграції.


bg image

Чому обрати WEZOM?

Маючи 20+ років в програмній розробці за плечима, сьогодні ми можемо з упевненістю стверджувати, що створюємо одні з кращих індивідуальних CRM рішень на міжнародному ринку. Щоразу ми детально аналізуємо вимоги та бізнеси клієнтів, щоб відкрити для них найновітніші можливості автоматизації.
4.5
Середній показник CSAT клієнтських CRM
Наші клієнтські CRM системи мають високий середній показник задоволеності клієнтів (CSAT), що підтверджує їх ефективність та здатність відповідати вашим бізнес-потребам. Ми орієнтовані на забезпечення найкращого досвіду для користувачів.
&
Вигідна співпраця
Ми розробляємо CRM системи, які допомагають максимізувати показники продажів, забезпечуючи ефективну взаємодію з клієнтами та покращення процесів продажу. Наші рішення сприяють зростанню вашого бізнесу.
Персоналізований підхід
Персоналізований підхід
Ми створюємо CRM системи, які відповідають специфіці вашого бізнесу, забезпечуючи індивідуальний підхід та адаптацію до ваших унікальних потреб. Наші рішення підтримують ваші бізнес-процеси на найвищому рівні.
Аналітика та звітність
Аналітика та звітність
Ми надаємо об’єктивні дані та повну прозорість на кожному етапі проєкту, щоб ви завжди були в курсі поточного стану роботи. Це дозволяє вам приймати обґрунтовані рішення та контролювати процес розробки.
</>
Багатоканальні стратегії продажів
Наші CRM системи забезпечують ефективну взаємодію з потенційними клієнтами та глибокий аналіз їхньої поведінки, що допомагає вам знаходити найкращі можливості для продажу та покращувати ваші маркетингові стратегії.
Індивідуальний підхід
Індивідуальний підхід
Ми пропонуємо персоналізовану підтримку для кожного користувача, що дозволяє задовольнити унікальні потреби та забезпечити максимальну ефективність використання наших CRM рішень. Ваші потреби — наш пріоритет.

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Igor Volikov
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations TireRoute
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Денис Майловський
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Що таке crm?

Програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) - це інструмент, що дозволяє вашій компанії краще використовувати дані, які ви вже збираєте від своїх клієнтів і потенційних клієнтів. Це дає змогу створювати списки контактів, профілі клієнтів, керувати й аналізувати взаємодії, а також збільшувати прибуток.

Оскільки CRM існує в багатьох формах, включно з налаштованими та готовими рішеннями, розробка програмного забезпечення CRM - це процес створення або впровадження таких рішень у компанії, адаптації або коригування функцій відповідно до конкретних потреб клієнта.


02
Які завдання вирішує CRM система

CRM дозволяє налаштувати збирання та сортування даних таким чином, щоб максимально спростити їх аналіз для власника. Яких саме даних? Розглянемо докладніше:

  • Розподіл завдань між співробітниками та моніторинг їх виконання – внутрішнє керування робочим процесом.
  • Збирання інформації про активність конкретного клієнта, а також формування груп для участі в бонусних системах та розсилання пропозицій зі знижками та акціями – контроль комунікацій із клієнтами.
  • Групування клієнтської бази на різних етапах ланцюжка продажу або стадії виконання замовлення.
  • Фінансова інформація та документообіг;
  • Витрати на маркетингові інструменти та їх ефективність – окупність маркетингових інвестицій.
  • Збирання даних про активність користувачів сайту для маркетингових досліджень.

03
Вартість розробки CRM-системи

Вартість розробки залежить від складності майбутнього програмного продукту, а також фахівців, які виконують роботу. Цей показник розраховується індивідуально для підприємства, тому неможливо заздалегідь сформувати список цін для різних типів продукту.

Якщо ви бажаєте визначити бюджет, необхідний для створення CRM під ваші потреби, зв'яжіться з нашими менеджерами телефоном, який бачите на сайті. Ми зможемо виконати попередній розрахунок, якщо ви надасте необхідну інформацію.


04
Як замовити розробку CRM-програми від Wezom?

Створення системи CRM з нуля – послуга, яку ми надаємо вже давно. Ми забезпечили десятки сайтів в Україні й не тільки, ефективними системами моніторингу та контролю внутрішніх процесів, незалежно від тематики чи складності серверної частини.

Одна з наших переваг у тому, що ми приділяємо увагу не лише функціональності панелі, а й зручності її інтерфейсу. Тому ви зможете швидко опанувати всі можливості програми, навіть якщо таких буде величезна кількість.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.