Розробка CRM систем

СТВОРЕННЯ CRM ДЛЯ БІЗНЕСУ

CRM – важлива складова будь-якого сайту для підприємства. Це система, яка збирає, структурує та допомагає аналізувати інформацію про різні бізнес-процеси, які виконуються на сайті. При цьому готові рішення часто не повністю відповідають індивідуальним вимогам сайту до системи керування стосунками з клієнтами. У таких випадках необхідна розробка CRM, що спеціалізована під бізнес-процеси компанії.

ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ CRM СИСТЕМА

Розробка CRM-системи дозволяє налаштувати збирання та сортування даних таким чином, щоб максимально спростити їх аналіз для власника. Яких саме даних? Розглянемо докладніше:

  • Розподіл завдань між співробітниками та моніторинг їх виконання – внутрішнє керування робочим процесом.
  • Збір інформації про активність конкретного клієнта, а також формування груп для участі у бонусних системах та розсилання пропозицій зі знижками та акціями – контроль комунікацій із клієнтами.
  • Групування клієнтської бази на різних етапах ланцюжка продажу або стадії виконання замовлення.
  • Фінансова інформація та документообіг;
  • Витрати маркетингові інструменти та його ефективність – окупність маркетингових інвестицій.
  • Збір даних активності користувачів сайту для маркетингових досліджень.

СТВОРЮЄМО ІНДИВІДУАЛЬНУ CRM СИСТЕМУ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗАМОВЛЯТИ ПРОСТО САЙТИ
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 755 007
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

Етапи розробки CRM

Створення CRM-системи включає такі етапи:

  • Постановка задачі замовником, заповнення брифу. Один з найважливіших етапів, де необхідно максимально точно розписати всі завдання, які повинна виконувати система.
  • Збір даних про сайт та особливості бізнес-процесів. Фахівці вивчають, як влаштовано вашу роботу на даний момент і яким чином її найкраще оптимізувати, після цього формують ТЗ.
  • Розробка CRM. Створення системи на основі технічного завдання та рекомендацій клієнта.
  • Тестування та інтеграція на сайт. Ретельна перевірка працездатності кожного елемента CRM та його встановлення.
  • Навчання. Фахівці навчають працювати з програмним продуктом.
  • Підтримка. Протягом затвердженого терміну співробітники технічної підтримки відстежують працездатність різних елементів системи, за необхідності, вносять доопрацювання. Перший місяць після інтеграції клієнтоорієнтовані фахівці зобов'язані проводити доопрацювання безкоштовно.

Система може розміщуватись як на хостингу розробника (SaaS), так і на вашому власному (Standalone). У першому випадку тільки у вас є доступ до функціонала, але вносити програмні доробки можуть лише фахівці виконавця. У другому – ви отримуєте повну свободу дій над програмним продуктом.

Вартість розробки CRM-системи

Вартість розробки CRM залежить від складності майбутнього програмного продукту та фахівців, які виконують роботу. Цей показник розраховується індивідуально для підприємства, тому неможливо заздалегідь сформувати список цін для різних типів продукту.

Якщо ви хочете визначити бюджет, необхідний для створення CRM для ваших потреб, зв'яжіться з нашими менеджерами по телефону, який бачите на сайті. Ми зможемо здійснити попередній розрахунок, якщо ви надасте необхідну інформацію.

Замовити розробку CRM-програми від Wezom

Створення CRM-системи з нуля – послуга, яку ми надаємо вже давно. Ми забезпечили десятки сайтів в Україні та не тільки ефективними системами моніторингу та контролю внутрішніх процесів, незалежно від тематики чи складності серверної частини.

Однією з наших переваг є те, що ми приділяємо увагу не тільки функціональності панелі, але й зручності її інтерфейсу. Тому ви досить швидко зможете освоїти всі можливості програми, навіть якщо таких буде величезна кількість.

Если по какой-то причине вы не можете позвонить или дозвониться, оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Ваша заявка прийнята і найближчим часом ми з вами обов'язково зв'яжемося!

Дякуємо! Ваш коментар з'явиться на сайті після перевірки адміністратором