Як ми працюємо?

Процес роботи
01
Консультація
02
Збір вимог
03
Презентація КП
04
Погодження
05
SCRUM Розробка
06
Тестування
07
Реліз
08
техпідтримка
09
Супроводження
Технологічне партнерство для вирішення проблем
Ми захоплені нашим крос-функціональним підходом. Ми допомагаємо вам проектувати, тестувати, створювати та постачати продукти – швидше та з меншими витратами. Моделі співпраці відрізняються гнучкістю, тому ми можемо адаптувати наші послуги до ваших цілей, ресурсів та термінів.
01
Консультація з експертом
На цьому етапі ми зідзвонюємося з клієнтом уперше: знайомимося, ставимо перші питання, визначаємо для себе суть проекту. Наш фахівець має отримати відповіді на низку стратегічних питань. Які цілі має клієнт? Які матеріали має? Як він розуміє свою проблему? Як бачить її рішення? У свою чергу, клієнт отримує можливість поставити перші питання про розробку, надає менеджеру свої матеріали, якщо вони мають. Вивчення усієї отриманої від клієнта інформації дозволяє перейти до наступного кроку.
Результати етапу:
Визначення об'єму проекту
Груба оцінка проекту
Команда:
02
Збір вимог і валідація ідеї
На цьому етапі ми вже розуміємо суть проекту і можемо поглибитись зокрема. Для цього проводимо з клієнтом складніший мітинг, де ставимо точкові питання про проект. Відповіді клієнта дуже важливі — що більше інформації ми отримаємо, то краще зможемо опрацювати концепцію продукту. Після цього ми беремо паузу та проводимо брейншторм із командою — обговорюємо запит, підбираємо найкращі ідеї та технології для втілення проекту в життя. Результат цих обговорень стає основою комерційної пропозиції.
Результати етапу:
Брифінг з клієнтом
Технічні характеристики
Команда:
03
Презентація КП
Наша комерційна пропозиція гранично зрозуміла і прозора — без води, складних термінів та двозначних формулювань. Ми формуємо його індивідуально, з огляду на інтереси клієнта та особливості проекту. Не практикуємо приховані платежі і приписки до договору дрібним шрифтом. Обсяги робіт узгоджуються під проект індивідуально. Фіксуємо у договорі та додатковій угоді всі подробиці: кожне завдання, обсяг робіт під неї, команду фахівців. Найчастіше ми презентуємо пропозицію в Zoom, або "наживо". Тут головне для нас відповісти на будь-які питання, заздалегідь прояснити будь-які незрозумілі моменти.
Результати етапу:
Детальна оцінка проекту
Терміни реалізації проекту
Оцінка вартості
Команда:
04
Погодження та підписання договору
Поки договір узгоджується, ми закріплюємо за клієнтом персонального менеджера. Це фахівець, який залишається на зв'язку у режимі 24/7. Наші проджект-менеджери - це фахівці з глибоким розумінням ринку (3+ досвіду роботи у вашій ніші). Вони звикли дотримуватися дедлайнів і домовленостей, чітко дотримуються затвердженого road map. На цьому етапі ми формуємо технічну команду розробки — у цьому допомагає штат із 280+ унікальних спеціалістів.
Результати етапу:
Дорожня карта підтримки
Формування команди
05
SCRUM Розробка
Найчастіше ми працюємо за SCRUM - це метод agile-розробки, де ставка робиться на невеликі автономні команди та дво-чотиритижневі спринти. Команда завжди занурена в проект, вміє шукати найкращі технічні рішення та презентувати їх мовою клієнта. Ми готові відповідати на будь-які питання та забезпечуємо зворотний зв'язок день у день. У клієнта завжди є повний контроль за розробкою. Він добре розуміє, що отримає за підсумками чергового спринту, адже завдання під них прописані наперед. Команда щотижня проводить мітинги, на яких презентує свою роботу та розповідає про плани на майбутнє. Клієнт також регулярно отримує офіційні звіти.
Результати етапу:
UX/UI Дизайн
Backend и Frontend розробка
DevOps
Регулярні звіти
06
Регресійне тестування
Ми тестуємо код на кожному етапі розробки, але це не гарантує стабільності проекту на релізі. Насправді в код постійно вносяться доопрацювання, а виправлення одних багів може призводити до появи інших. Коли всі етапи проекту пройдено, команда проводить регресійне тестування. Його мета — переконатися, що оновлення та виправлення не призвели до появи нових конфліктів та помилок.
Результати етапу:
Базові сценарії використання продукту ретельно перевірені
Усі баги та конфлікти знайдено і виправлено
07
Реліз
Коли баги усунуті, ми розміщуємо проект у хмарі чи серверах, а потім запускаємо. Якщо реліз пройшов гладко, кличемо вас до Zoom на онлайн-вечірку з шампанським.
Результати етапу:
Технічний запуск продукту, фактичний старт його роботи
Платформа стабільно працює та приносить користь
08
Гарантійна технічна підтримка 30 днів
Ми твердо знаємо, що реліз – це лише початок. Протягом 30 днів після запуску команда WEZOM занурена у проект максимально глибоко. Ми отримуємо зворотний зв'язок та вносимо в продукт останні коригування; відповідаємо на будь-які питання, які можуть виникнути у клієнта після релізу. Як показує наш 22-річний досвід у розробці, цього достатньо, щоб відшліфувати продукт до блиску.
Результати етапу:
Дорожня карта підтримки та розвитку продукту
Останні проблеми усунуті, останні помилки виправлені
09
Супроводження і підтримка проекту
Ми не кидаємо своїх клієнтів після завершення гарантійної підтримки. Програма подальшого супроводу проекту узгоджується під кожен проект індивідуально — залежно від технічних особливостей та довгострокових цілей вашого бізнесу. В індивідуальний пакет можуть входити як консультації щодо проекту, так і виділення фахівців для розробки нових фіч, втілення нових ідей.
Результати етапу:
Задоволений клієнт оцінює перші результати релізу та будує нові плани
Проект масштабується та збагачується новими фічами
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.