Розробка сайту з особистим кабінетом

Надайте своїм клієнтам гнучкий персоналізований сервіс!
Розробка сайту з особистим кабінетом
bg image

Розробка особистого кабінету на сайті

Важко переоцінити значення розробки особистого кабінету на сайті - це аналог акаунта в соцмережах, тільки орієнтований на отримання послуг чи розвиток бізнесу. Тут відвідувач може користуватись різним функціоналом та відстежувати необхідну інформацію. При цьому сфера застосування особистих кабінетів на сайтах вражає: від інтернет-магазинів та банків до подорожей та пошуку роботи.


01
Для клієнтів eCommerce проектів
Розробка особистого кабінету на сайті для клієнтів електронної комерції дозволяє клієнту персоналізувати свій досвід онлайн-покупок. Користувач може вибрати спосіб оплати, отримати доступ до обмежених пропозицій та акцій, зв'язатися зі службою підтримки для вирішення проблем.

02
Для компаній, що надають послуги
Зробіть свій сервіс зручним та зрозумілим. Розробка особистого кабінету на сайті або в додатку дозволить користувачам замовляти послуги в пару кліків, стежити за акціями та програмою лояльності.

03
Для взаємодії з дилерами та представниками
Створення особистого кабінету сайту дозволяють дилерам та представникам компаній самим налаштовувати облік продажів, зручно вести менеджмент та документацію, тримати зв'язок із клієнтами та партнерами.

04
Для взаємодії з b2b клієнтами
Особистий кабінет дозволяє вести закрите листування з партнерами, фіксуючи комунікацію, логістику та продаж. Крім того, розробка особистого кабінету дозволяє контролювати обсяг закупівель та фінанси, автоматично формувати документацію та у будь-який момент звертатися до архівних даних.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.
image

Особливості створення сайту з особистим кабінетом

Розробка особистого кабінету для сайту відкриває широкі можливості для бізнесу.  Він допомагає організувати роботу всередині компанії, а також покращити взаємодію з клієнтами. Функціонал може бути різним, але є мінімальні рекомендовані інструменти, які необхідно впроваджувати під час розробки особистих кабінетів:

Форма реєстрації та авторизації
Форма реєстрації та авторизації користувача з призначенням ролі дозволяє ефективно керувати доступом та функціональністю.
Картка персональних даних
Картка з персональними даними користувача забезпечує зручний доступ до інформації та її оновлення.
Історія взаємодії
Історія взаємодії з партнерами та клієнтами дозволяє відстежувати всі минулі дії та угоди.
Програми лояльності
Персональні програми лояльності, інформація про знижки, бонуси та інші індивідуальні привілеї мотивують клієнтів.
Інструменти документообігу
Інструменти документообігу автоматизують та прискорюють процес обробки замовлень, підвищуючи ефективність роботи.
Онлайн чат
Онлайн чат для комунікації між компанією та клієнтом забезпечує швидкий зворотний зв'язок та підтримку.
Інструменти автоматичних розрахунків
Інструменти автоматичних розрахунків та складання типових договорів спрощують фінансову та юридичну частину взаємодії.
Інструменти ведення звітності
Інструменти ведення звітності допомагають ефективно керувати даними та генерувати необхідні звіти.

Як відбувається розробка особистого кабінету?


01
Дослідження та формування ТЗ

Дослідження та формування ТЗ

Обговорення з клієнтом його побажань, очікувань щодо структури та логіки влаштування особистого кабінету на сайті. Чітке ТЗ із термінами здачі проєкту.

02
UI/UX дизайн

UI/UX дизайн

Розробка зручного інтерфейсу та інтуїтивно зрозумілого візуалу особистого кабінету. Затвердження дизайну з клієнтом. Прототип екранів особистого кабінету із зручним інтерфейсом.

03
Розробка кабінету

Розробка кабінету

Написання програмістами коду та верстка нових сторінок. Подальше тестування розробленого продукту. Готова технічна частина проєкту.

04
Інтеграція

Інтеграція

Вбудовування нового функціоналу в сайт, його подальша інтеграція з гаманцями, платіжними системами, чат-ботами та ін. Продукт попередньо готовий до релізу.

05
Запуск та підтримка

Запуск та підтримка

Реліз нового функціоналу на сайті, гарантійне обслуговування, пострілизна підтримка та подальший розвиток проєкту. Клієнт задоволений роботою особистого кабінету на сайті.

bg image

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

Наша співпраця з WEZOM щодо розробки інтерактивної навчальної платформи для Corpsoft.io була виключно позитивною. З самого початку WEZOM продемонстрував глибоке розуміння наших вимог і цілей проекту. Їхня команда активно пропонувала інноваційні рішення та забезпечувала відповідність платформи нашим потребам у цікавій та ефективній онлайн-освіті. Протягом усього процесу розробки спілкування з WEZOM було чітким і прозорим. Вони регулярно інформували про прогрес, оперативно вирішували будь-які проблеми чи занепокоєння та шукали відгуків, щоб забезпечити узгодженість із нашим баченням. Проект було завершено в узгоджені терміни та бюджет, демонструючи прагнення WEZOM досягати результатів.
Читати повністю
Andrii Svyrydov
Andrii Svyrydov
Co-founder & CEO, Corpsoft.io
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
Kseniia Lyskina
CEO&Owner

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Як зрозуміти, що на сайті потрібно створювати особистий кабінет?
Якщо клієнтам не вистачає персоналізованого функціоналу (наприклад, історії покупок чи транзакцій), створення особистого кабінету може стати відмінним рішенням. Він також допоможе утримувати залученість та лояльність споживачів.

02
Навіщо потрібний особистий кабінет клієнта бізнесу?
Створення особистого кабінету дозволяє спростити, прискорити та здешевити процеси, пов'язані з купівлею, продажем, отриманням та наданням товарів чи послуг. Для цього користувач особистого кабінету може скористатися безліччю інструментів, серед яких послуги комунікації, обліку та оплати здійснених операцій.

03
Навіщо потрібний кабінет клієнту?
Кабінет допомагає персоналізувати досвід клієнтів, налаштовувати можливості сайту під свої запити. Користувач отримує можливість вибирати товари та послуги з мінімальними зусиллями.

04
Як обрати функціонал для створення власного кабінету?
Вибір функціонала особистого кабінету сайту залежить від специфіки діяльності компанії та переліку вирішуваних ним завдань. Кожен проект варто обговорювати окремо: важко порівнювати B2B особистий кабінет із кабінетом користувача на сайті піцерії.

05
Скільки коштує розробка власного кабінету?

Вартість розробки сайту залежить від багатьох параметрів. Існують обов'язкові функції, такі як реєстрація та авторизація користувача, створення профілю, навігація, інструменти для роботи або взаємодії з сайтом. Існують додаткові інструменти, такі як створення програми лояльності, окремі кабінети для менеджерів та керівництва, підключення сторонніх сервісів, інструменти для документообігу та багато інших.

Чим більше функцій впроваджується в сайт з особистим кабінетом користувача, тим дорожче він коштує. При цьому кожен інструмент має власний набір функцій. Наприклад, функціонал реєстрації може бути за номером телефону, з підтвердженням СМС, впровадження «капчі» для захисту від вибору пароля, інструменти авторизації через соціальні мережі. Все це впливає на ціну.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.