Контекстна реклама в Google Ads

ЕФЕКТИВНА РЕКЛАМА З'ЯВЛЯЄТЬСЯ У ПОТРІБНОМУ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА МІСЦІ І НА ПОТРІБНИЙ ЧАС. РЕКЛАМА GOOGLE ДАЄ ВАМ МОЖЛИВІСТЬ КОНТРОЛЮВАТИ ЦІ ФАКТОРИ.
Контекстна реклама в Google Ads
bg image

Продажі за допомогою ефективних кампаній Google

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Google Ads - це система, що дає змогу транслювати текстові, графічні та відеооголошення. Запуск цієї форми реклами Google означає присутність у місцях, де більшість українських користувачів Інтернету шукають товари та послуги. Це означає, що при веденні будь-якого бізнесу - з локальним, загальнонаціональним і навіть глобальним охопленням - ви не можете відмовитися від реклами в Google, що є найпопулярнішою пошуковою системою в Україні та у світі.

Замовити налаштування рекламних кампаній у Google Ads

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Пошукова реклама Google

Реклама в пошуковій мережі Google — один із найбільш популярних та ефективних рекламних форматів. І найголовніше — вельми вигідний, адже ви можете платити не за покази рекламних оголошень, а за кліки на них (в залежності від налаштувань). Тобто плата знімається аме за цільові дії, що для рекламодавця набагато вигідніше. А ще пошукова контекстна реклама демонструється лише зацікавленій аудиторії, теплій, завдяки цьому підвищується кількість переходів та конверсій.

Реклама в КМС

Налаштування торгової рекламної кампанії в Google Ad дає можливість показувати ваші оголошення на сайтах-партнерах контекстно-медійної мережі Google. Наразі це величезна мережа сайтів, на яких може бути ваша реклама. І їхня кількість зростає з кожним днем. Але дуже важливо, щоб налаштування реклами в Google Ads було виконане правильно, лише за такої умови вона буде ефективною.

Google Shopping

Google Shopping — це система порівняння товарів, що працює на базі рекламної платформи Google Ads та сервісу Google Merchant. Вона дозволяє роздрібним продавцям рекламувати свою продукцію в більш привабливій та інформативній для користувачів формі, ніж звичайні текстові оголошення. Таким чином ефективність контекстної реклами в Google Ads значно зростає, а також підвищується її цільова дія.

Відеореклама

Відеореклама в Google дозволяє яскраво та креативно презентувати свій продукт цільовій аудиторії, розповісти про нього, продемонструвати конкурентні переваги й кейси використання. Зокрема, йдеться про рекламу на YouTube — фірмовому відеостримінговому майданчику Гугл. Відмітимо, що в цієї платформи також величезна аудиторія в кілька десятків мільйонів користувачів. Таким чином, контекстна реклама в Google на YouTube охоплює великий сектор ЦА та приносить гарні результати у вигляді переходів та конверсії.

Локальні кампанії

Локальні рекламні кампанії — це здебільшого ті самі рекламні та маркетингові активності, але обмежені географічно. Як наслідок, місцеве просування економніше, але при цьому ефективне. Але при запуску такої контекстної реклами Гугл варто враховувати, що підходить вона більшою мірою саме для локального бізнесу.

Google Performance Max

Google Performance Max — це різновид кампаній, що передбачає можливість розміщувати рекламу в пошуку Google, контекстно-медійній мережі, на YouTube, у Google Картах, Discover, Gmail тощо. Крім того, такий формат дозволяє гнучко корегувати налаштування контекстної реклами Google.

Етапи налаштування контекстної реклами в Google


01/

Галузевий аналіз у рекламі Google Ads

Процес налаштування реклами не можна запускати без попереднього галузевого аналізу. Необхідно зрозуміти, яким способом найефективніше просувати певний продукт, які рекламні активності прийме конкретна цільова аудиторія, як працюють конкуренти, які їхні вдалі рішення можна використовувати та як уникнути допущених ними помилок. Тому галузевий аналіз дійсно вкрай важливий для запуску ефективної кампанії та результативного ведення контекстної реклами в Google.
Галузевий аналіз у рекламі Google Ads

02/

Розробка стратегії й оптимізація Google Analytics, Google Tag Manager

Ведення контекстної реклами - це творчий процес. Для кожного клієнта й під кожен проєкт ми розробляємо індивідуальну стратегію просування. Це істотно підвищує ефективність реклами в Гуглі та при цьому економить бюджет, адже ви не витрачаєте кошти на рекламні активності, які свідомо не принесуть бажаних результатів. Звичайно ж, у процесі реалізації кампанії стратегія може бути скоригована й оптимізована з метою підвищення її ефективності.
Розробка стратегії й оптимізація Google Analytics, Google Tag Manager

03/

Аудит наявних кампаній і структури акаунту

Другий етап налаштування реклами в Google Ads – перевірка структури облікового запису в Google Рекламі, оцінюємо результати всіх дій (відео, графічні матеріали, типи оголошень). Далі на підставі висновків наші фахівці оптимізують існуючі чи створюють нові кампанії. Ще на даному етапі, крім створення контекстної реклами у Google, ми розробляємо рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту.
Аудит наявних кампаній і структури акаунту

04/

Опрацювання ключових запитів і запуск рекламних кампаній

Щоб цільова аудиторія бачила вашу рекламу, необхідно налаштувати покази за релевантними пошуковими запитами та додати ключові слова в самі оголошення. Відповідно, перш ніж запускати рекламну кампанію в Гугл, потрібно попрацювати з семантикою — зібрати й систематизувати ключові слова та фрази, скласти оголошення й налаштувати покази перед запуском. Помилки на цьому етапі призведуть до нецільових показів, зайвої втрати часу та коштів.
Опрацювання ключових запитів і запуск рекламних кампаній

05/

Оптимізація рекламної кампанії

Налаштування та ведення контекстної реклами - це комплексний процес, який триває нон-стоп. Тобто ми не просто задаємо певні параметри та запускаємо РК, а й слідкуємо за показниками. Коли контекстна реклама в Google починає працювати та її бачать потенційні клієнти, ми приступаємо до активного моніторингу її ефективності. У більшості випадків такі спостереження показують, яким способом можна поліпшити кампанію, оптимізувати її й навіть скоротити витрати. Якщо це дійсно можливо, ми коригуємо стратегію просування. Це нормальна практика, що дозволяє налаштувати рекламу точніше.
Оптимізація рекламної кампанії

06/

Аналіз кампанії та звітність

Перше, що ми робимо при запуску реклами в Google Ads - досліджуємо ринок та нішу бізнесу. Також детально моніторимо і показники РК. Наші фахівці обов'язково аналізують досягнуті в межах рекламної кампанії результати та готують детальну звітність з усіма необхідними поясненнями. Так у вас з'являється точне розуміння того, що було зроблено, яких результатів уже вдалося досягти, скільки грошей і на які завдання було витрачено, а також що ще належить зробити в межах запропонованої стратегії. Жодних неточностей і прихованих деталей. Звітність абсолютно прозора.
Аналіз кампанії та звітність

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Переваги запуску контекстної реклами Google Ads

Ключовою перевагою інструменту є те, що майданчик для публікацій відноситься до найбільшого і всесвітньо відомого пошукача. Іншими словами, контекстну рекламу в Google бачить величезна кількість людей. Крім цього, відзначимо й інші переваги:

  1. Рекламу у Google видно лише тим користувачам, які виявили інтерес до ніші, в якій рекламодавець веде бізнес. Завдяки цьому при правильному налаштуванні канал зручно аналізувати та відстежувати.
  2. Є можливість вибору вигідніших майданчиків де буде розміщена контекстна реклама Гугл.
  3. Google реклама передбачає більш цільове використання бюджету. Оплата стягується за клік, тобто результат. При цьому, показується реклама лише теплій аудиторії, що підвищує вірогідність не тільки кліку, а й замовлення. Ця особливість також робить аналітику зручнішою.
  4. Існує різноманітність форматів контекстної реклами в Google. Оголошення бувають текстовими, текстово-графічними, банерними, динамічними та ін.
  5. Пошукова контекстная реклама може бути налаштована під різні під різні категорії ЦА, оскільки є можливість використовувати кілька способів націлення. Ця особливість дозволяє задавати оптимальні за точністю налаштування, тим самим виключаючи ризик марної витрати коштів.
  6. Можливість використовувати різні канали та формати для залучення трафіку. Розміщуються РК не лише на сторінці пошукача, а й інших популярних сервісах Google Partners, це дає можливість охопити більший спектр аудиторії.

Ще до переваг, якими характеризується реклама Google Ads варто віднести доступність статистики. Завдяки цій особливості можна моніторити найпопулярніші (а також ефективні) ключі, проводити аналіз параметрів та оптимізувати роботу кампанії.

Скільки коштує реклама в Google

Вартість контекстної реклами в Google залежить від таких особливостей, як-от:

  • тип рекламного майданчика (пошук, КМС, відео тощо);
  • тематика бізнесу та активність конкурентів;
  • регіон для просування;
  • послуги контекстної реклами та їх ціна.

У середньому ціна кліку на оголошення складає 0,5 $, а найдорожчі ключі можуть коштувати 50 $ і більше за клік. Однак ці цифри не варто сприймати як точні. Це лише орієнтовний діапазон, який змінюватиметься залежно від ваших цілей, бюджету та вибраної стратегії просування. За умови грамотного підходу кожен вкладений долар окупиться.

Тип пакету послуг

Ціна (на місяць)

БАЗОВИЙ
(Для невеликих сайтів послуг)

Від 15 000 грн.

ОПТИМАЛЬНИЙ
(для онлайн-магазинів)

Від 18 000 грн

Комплексний
(для маркетплейсів та сайтів агрегаторів )

Від 22 000 грн

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
ЯКИЙ ПОРЯДОК РОБІТ НА ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ?
Перед запуском кампанії ми виконуємо ретельну підготовку: 1) Узгоджуємо пріоритетні напрямки. 2) Опрацьовуємо цільову аудиторію. 3) Збираємо семантику. 4) Розробляємо клікабельний текст оголошення за всіма правилами маркетингу. 5) Встановлюємо оптимальні ставки та регулярно коригуємо їх, щоб досягти максимального ефекту від бюджету. Щотижня – аналіз результатів та А/В тестування.

02.
ЯК ШВИДКО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАПУСК КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ GOOGLE?
3-8 днів. За цей час ми: 1) Проробляємо нішу. 2) Збираємо ключові слова та створюємо карту запитів. 3) Розробляємо варіанти оголошень. 4) Налаштовуємо покази в кабінеті замовника та запускаємо кампанію. Наступні 2 тижні – збираємо результати, тестуємо та коригуємо покази. За рахунок регулярних коригувань та моніторингу позицій вартість реклами знижується, а ваші прибутки збільшуються. Тому що ми вміємо це робити.

03.
КОЛИ ЧЕКАТИ РЕЗУЛЬТАТ ВІД GOOGLE ADS?
Правильно таргетована контекстна реклама в тандемі з текстом оголошення, що «чіпляє», дасть перші результати в найближчі дні. За підсумками тестового запуску фахівець дивиться на результати і за необхідності проводить переналаштування таргетингу, щоб кампанія приносила ще більше трафіку. Важливо, щоб оголошення направляло користувача за посиланням на якісну сторінку з цікавим контентом та продаючими елементами. Інакше контекстна реклама не дасть ефекту – так, за посиланням перейдуть, але сторінку дуже швидко закриють.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.