Контекстна реклама в Google Ads
Продажі за допомогою ефективних кампаній Google
Google Ads - це система, що дає змогу транслювати текстові, графічні та відеооголошення. Запуск цієї форми реклами Google означає присутність у місцях, де більшість українських користувачів Інтернету шукають товари та послуги. Це означає, що при веденні будь-якого бізнесу - з локальним, загальнонаціональним і навіть глобальним охопленням - ви не можете відмовитися від реклами в Google, що є найпопулярнішою пошуковою системою в Україні та у світі.
Наші кейси
Замовити налаштування рекламних кампаній у Google Ads
Пошукова реклама Google
Реклама в КМС
Google Shopping
Відеореклама
Локальні кампанії
Google Performance Max
Переваги запуску контекстної реклами Google Ads
Ключовою перевагою інструменту є те, що майданчик для публікацій відноситься до найбільшого і всесвітньо відомого пошукача. Іншими словами, контекстну рекламу в Google бачить величезна кількість людей. Крім цього, відзначимо й інші переваги:
- Рекламу у Google видно лише тим користувачам, які виявили інтерес до ніші, в якій рекламодавець веде бізнес. Завдяки цьому при правильному налаштуванні канал зручно аналізувати та відстежувати.
- Є можливість вибору вигідніших майданчиків де буде розміщена контекстна реклама Гугл.
- Google реклама передбачає більш цільове використання бюджету. Оплата стягується за клік, тобто результат. При цьому, показується реклама лише теплій аудиторії, що підвищує вірогідність не тільки кліку, а й замовлення. Ця особливість також робить аналітику зручнішою.
- Існує різноманітність форматів контекстної реклами в Google. Оголошення бувають текстовими, текстово-графічними, банерними, динамічними та ін.
- Пошукова контекстная реклама може бути налаштована під різні під різні категорії ЦА, оскільки є можливість використовувати кілька способів націлення. Ця особливість дозволяє задавати оптимальні за точністю налаштування, тим самим виключаючи ризик марної витрати коштів.
- Можливість використовувати різні канали та формати для залучення трафіку. Розміщуються РК не лише на сторінці пошукача, а й інших популярних сервісах Google Partners, це дає можливість охопити більший спектр аудиторії.
Ще до переваг, якими характеризується реклама Google Ads варто віднести доступність статистики. Завдяки цій особливості можна моніторити найпопулярніші (а також ефективні) ключі, проводити аналіз параметрів та оптимізувати роботу кампанії.
Скільки коштує реклама в Google
Вартість контекстної реклами в Google залежить від таких особливостей, як-от:
- тип рекламного майданчика (пошук, КМС, відео тощо);
- тематика бізнесу та активність конкурентів;
- регіон для просування;
- послуги контекстної реклами та їх ціна.
У середньому ціна кліку на оголошення складає 0,5 $, а найдорожчі ключі можуть коштувати 50 $ і більше за клік. Однак ці цифри не варто сприймати як точні. Це лише орієнтовний діапазон, який змінюватиметься залежно від ваших цілей, бюджету та вибраної стратегії просування. За умови грамотного підходу кожен вкладений долар окупиться.
Тип пакету послуг |
Ціна (на місяць) |
БАЗОВИЙ |
Від 15 000 грн. |
ОПТИМАЛЬНИЙ |
Від 18 000 грн |
Комплексний |
Від 22 000 грн |
Часті питання
ваш бізнес!