Створення маркетплейсів

Увірвіться у світ eCommerce з власним "цифровим гіпермаркетом"!
Створення маркетплейсів
bg image

Розробка функціональних маркетплейсів

Маркетплейс – це онлайн-гіпермаркет для незалежних продавців, які об'єднуються на одній платформі. Amazon, eBay, AliExpress, Avito, Lamoda – це лише частина маркетплейсів, які успішно реалізовані. Ми пропонуємо створення маркетплейсів під ваші вимоги.  В2С MarketPlace здатний працювати з різними продавцями, навіть якщо у них невеликі товарні групи.

Розробка агрегатора – це успішна бізнес-модель, що пропонує незалежним продавцям реалізовувати товар. При керуванні інтернет-магазином процеси постійно змінюються та потребують уваги. Маркетплейс працює інакше.

Залучення продавців – єдине завдання дієвого маркетплейса. Ваше завдання – надати необхідні інструменти. Онлайн-гіпермаркет має потужний трафік клієнтів, широку географію продажу, технічно оптимізований для різних ніш. Продавцям немає потреби окремо розвивати свій магазин, витрати на рекламу зменшуються, а сам маркетплейс підходить як для B2B, так і B2C.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.
image

Особливості створення маркетплейсу

Кожен маркетплейс має свої особливості та можливості. Розробка агрегатора дає головну перевагу – це використання лише необхідних функцій та інструментів. Але всіх їх поєднують спільні особливості:

Простий дизайн
Немає необхідності створювати складний дизайн, все має бути зрозумілим для продавців, які не володіють глибокими навичками в онлайновій торгівлі.
Рейтинг магазинів
Коли відвідувачі можуть залишати відгуки, формується рейтинг продавця. Це дає кілька переваг. Продавці будуть якісніше надавати свої послуги, що сприятливо вплине на мікроклімат у самому маркетплейсі.
Забезпечення доставки
Через велику кількість продавців та особливих вимог до доставки необхідно виробити єдину систему. Створення сайтів агрегаторів має на увазі, що власник візьме на себе зобов'язання щодо організації доставки.
Налаштування платежів
Для продавців можливість оплати різними способами – це гарна перевага, особливо якщо впроваджуються інструменти для оплати частинами, розстрочки або кредиту. Прайс-агрегатор повинен подбати про те, щоб налаштування платежів було простим та комфортним.
Інструменти для роботи у B2B
Якщо ваша платформа орієнтується на великих клієнтів, слід надати потужні інструменти для реалізації своїх товарів та послуг.
Адаптивність та функціональність
Будь-який прайс-агрегатор має бути адаптивним під різні пристрої.

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Володимир Аузяк
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Тимур Сніжко
Тимур Сніжко
Директор по маркетингу СК "Країна"

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Які дії включає процес створення маркетплейсу?
Процес створення маркетплейсу складається з багатьох елементів, у тому числі бізнес-аналіз, ui, ux дизайн, програмування, тестування реалізованих рішень.

02
Скільки часу потрібно, щоб створити маркетплейс?
Час створення сайту маркетплейсу залежить від багатьох факторів, ключовими з яких є рівень складності проекту та кількість додаткових функцій. У разі великих проектів процес може тривати 6-9 місяців.

03
Чи надаєте ви технічну підтримку?
Так, наша пропозиція включає комплексну технічну підтримку, а також можливість розробки нового функціонала. В рамках такої діяльності ми гарантуємо виконання оновлень та моніторинг ресурсу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.