СТВОРЕННЯ МАРКЕТПЛЕЙСІВ

РОЗРОБКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МАРКЕТПЛЕЙСІВ

Маркетплейс - це онлайн-гіпермаркет для незалежних продавців, які об'єднуються на одній платформі. Amazon, eBay, AliExpress, Avito, Lamoda - це лише частина тих, які успішно реалізовані. Ми пропонуємо створення маркетплейсів під ваші вимоги.

ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТПЛЕЙСІВ

Маркетплейс - це велика потужна площадка для продавців, об'єднаних в одній системі. При цьому вони незалежні один від одного, можуть працювати в різних нішах і налаштовувати магазин за індивідуальними параметрами. B2B Marketplace призначений для великих партнерів. В2С MarketPlace здатний працювати з різними продавцями, навіть якщо їх групи товарів невеликі.

Розробка агрегатора - це успішна бізнес модель, яка пропонує незалежним продавцям реалізовувати товар. При управлінні інтернет магазином процеси постійно змінюються і вимагають уваги. Маркетплейс працює інакше.

Залучення продавців - єдине завдання діючого маркетплейса. Ваше завдання - дати необхідні інструменти. Онлайн-гіпермаркет має потужний трафік клієнтів, широку географію продажів, технічно оптимізований для різних ніш. Продавцям немає потреби окремо розвивати свій магазин, витрати на рекламу зменшуються, а сам маркетплейс підходить як для B2B, так і для B2C.

ПЕРЕВАГИ МАРКЕТПЛЕЙСІВ

faq

ПОШИРЕНІ
ПИТАННЯ

ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗАМОВЛЯТИ ПРОСТО САЙТИ
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 755 007
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

Особливості створення маркетплейса

Кожен маркетплейс має свої особливості й можливості. Розробка агрегатора дає головну перевагу - впровадження тільки необхідних функцій та інструментів. Але всіх їх об'єднують спільні особливості:

  • Простий дизайн. Немає необхідності створювати складний дизайн, все повинно бути зрозуміло для продавців, які не володіють глибокими навичками в онлайн торгівлі. Цільова аудиторія - покупці, які приходять, щоб вигідно взяти товар, вивчити його характеристики і відгуки. Крім того, при наявності можливості настройки дизайну магазина з індивідуальними вимогами, продавець сам може візуалізувати свою вітрину.
  • Рейтинг магазинів. Коли відвідувачі можуть залишати відгуки, формується рейтинг продавця. Це дає декілька переваг. Продавці будуть якісніше надавати свої послуги, що сприятливо вплине на «мікроклімат» в самому маркетплейсе. Здорова конкуренція дозволить покращувати якість, ставити адекватні ціни на товар і створювати конкурентний ринок. Ще один плюс для власника маркетплейса - автоматизація контролю якості роботи.
  • Забезпечення доставки. Через велику кількість продавців і особливих вимог до доставки, необхідно виробити єдину систему. Створення сайтів агрегаторів передбачає, що власник візьме на себе зобов'язання по організації доставки. Інтегруються сторонні служби, що забезпечують виконання умов доставки.
  • Налаштування платежів. Для продавців можливість оплати різними способами - це гарна перевага, особливо, якщо впроваджуються інструменти для оплати частинами, розстрочки або кредиту. Прайс-агрегатор повинен подбати про те, щоб налаштування платежів було простим і комфортним.
  •  Інструменти для роботи в сфері B2B Marketplace. Якщо ваша платформа орієнтується на крупних клієнтів, слід надати потужні інструменти для реалізації їх товарів і послуг.
  • Адаптивність і функціональність. Прайс-агрегатор повинен бути адаптивним під різні пристрої. В такому випадку потік клієнтів гарантований. Адже саме мобільні версії приводять найчастіше аудиторію. Чому? Тому що клієнтам зручно через мобільний телефон робити замовлення, тут же їх оплачувати або розмовляти з продавцем, не випускаючи телефон з рук.
  • Аналітика та інструменти маркетингу. Щоб надати продавцям можливість вести здорову конкуренцію, а також додатково монетизувати онлайн-гіпермаркет, впроваджуються інструменти аналітики і маркетингу. Вивчення цільової аудиторії, її потреб, дозволяють сформувати думку про ринок і вибудувати стратегію просування. А інструменти маркетингу допоможуть впровадити стратегію відразу на платформі без допомоги сторонніх сервісів.

Створення власного маркетплейса - це відмінна інвестиція, що дозволяє звести складні бізнес процеси в просту систему - пошук продавців. Далі кожен продавець сам починає просувати свій магазин на платформі, приводячи відвідувачів і обробляючи їх заявки. Ваше завдання - забезпечити інструментами продавців, щоб їм було комфортно і легко залучати нових відвідувачів.

Технології для створення маркетплейсів

Ми використовуємо сучасні технології, завдяки чому розробка агрегатора стає не тільки швидкою, але і ефективною. За рахунок збільшення швидкості роботи, вартість створення маркетплейса знижується, а інструментів, які можна впровадити, стає все більше.

При виборі технологій, ми враховуємо деякі нюанси: маркетплейс - це майданчик з величезною кількістю товарів. Масиви даних великі, крім того, вони можуть надходити з різних джерел. Отже, потрібно пропрацювати технологію, яка буде швидко обробляти отриману інформацію.

Також враховується рівень навантаження платформи. Мається на увазі, що онлайн-гіпермаркет повинен витримувати не тільки великий наплив відвідувачів, а й бути готовим до їх активності. Відвідувачі будуть дивитися інформацію, залишати відгуки, оформляти замовлення, і все це відбувається паралельно. Тому важливо забезпечити безперебійну роботу всіх сервісів і систем.

Наша мета полягає в тому, щоб підібрати технології, які дозволяють інтегрувати сторонні сервіси, масштабувати продукт і робити його гнучким і надійним. Тому ми вибираємо потужні рішення, які використовують такі платформи, як Google, Instagram, Youtube та інші.

Етапи розробки Маркетплейса в Wezom

Компанія Wezom займається створенням маркетплейсов під ключ. Ми починаємо з ідеї, а закінчуємо релізом проекту і його технічною підтримкою.

Важливо ще до старту розробки проекту ретельно продумати бізнес ідею. Яку роль буде виконувати платформа? Це буде В2С MarketPlace, або майданчик, орієнтована на В2В сегмент? Можливо, це буде багатофункціональна платформа, яка задовольнить потреби обох напрямків. Наші фахівці вивчають специфіку ніші і ринку.

Можна розробити прайс-агрегатор для певної ніші. Він буде більш дієвим, вузьконаправленим і специфічним. Для глобального онлайн-гіпермаркету буде потрібно більше часу, інвестицій та інструментів, але й прибутковість буде вище за рахунок охоплення більшої аудиторії. У будь-якому випадку, спочатку визначаються бізнес моделі та ідеї.

Далі відбувається підбір методів вирішення бізнес задач. Аналізуються конкуренти, формується загальне бачення проекту, створюються перші начерки ідей. Визначаються приблизні терміни і проводиться оцінка вартості робіт. Більш детальну вартість створення маркетплейса фахівці можуть сказати тільки на етапі затвердженого прототипу. Але навіть в цьому випадку вона може варіюватися і змінюватися в ході робіт.

Після аналітики розробляється прототип проекту і затверджується із замовником. Далі дизайнер приступає до розробки візуальної частини. Готовий макет також стверджується, після чого програмісти приступають до технічної реалізації.

Коли технічно всі інструменти готові та маркетплейс налаштований до запуску, проводиться детальне тестування. Фахівці компанії Wezom запускають платформу і надають технічну підтримку в гарантійні терміни.

Створення сайтів агрегаторів - відповідальний процес, в якому не допускаються помилки. Ми впевнені в своїй роботі, ось кілька аргументів на користь Wezom:

  • над проектом працює велика група фахівців: дизайнери, маркетологи, розробники, тестувальники, командна робота дає ефективний результат;
  • ми допомагаємо проаналізувати нішу, і якщо не впевнені в результативності, відразу говоримо про це, адже не хочемо, щоб ваші інвестиції були марні;
  • ніяких таємних платежів або несподіваних цінників, дійсно вартість створення маркетплейса може змінюватися в ході роботи, але ми говоримо про це до того, як вносяться зміни, і завжди пропонуємо альтернативні рішення;
  • ми не запускаємо проект до тих пір, поки повністю не будемо впевнені, що все працює, як потрібно;
  • ми прекрасно розуміємо, що ваше завдання - створити успішний бізнес, а наша - допомогти технічно реалізувати ідеї, тому наші фахівці говорять зрозумілою мовою і детально пояснюють всі робочі процеси;
  • ми навчаємо ваших співробітників користуватися сервісами і допомагаємо розібратися в функціоналі, ви не залишитеся наодинці з новою платформою до тих пір, поки повністю в ній не розберетеся;
  • наші дизайнери вважають, що краса повинна бути у всьому, тому ми робимо упор не тільки на технічну частину, а й на візуальне оформлення, використовуємо фірмовий стиль, робимо інтерфейс приємним і зрозумілим;
  • знаючи про те, що вам напевно захочеться розвиватися і масштабуватися, ми заздалегідь продумуємо можливість розширення бізнесу, щоб потім вартість масштабування була невисокою.

Замовити створення сайтів агрегаторів дуже просто. Зателефонуйте нам, і фахівці компанії докладно проконсультують і дадуть відповідь на всі ваші запитання. Ми пояснимо, як все працює, які інструменти потрібні, і як буде виглядати проект в подальшому. Також ви можете приїхати до нас в офіс і отримати консультацію особисто. Розвивайте бізнес і вривайтеся в Діджитал простір.

Если по какой-то причине вы не можете позвонить или дозвониться, оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Оставьте свой номер и мы сами вам перезвоним в течение дня

Номер вказуйте разом з кодом країни. Наприклад + 380ХХХХХХХХХ

Ваша заявка прийнята і найближчим часом ми з вами обов'язково зв'яжемося!

Дякуємо! Ваш коментар з'явиться на сайті після перевірки адміністратором