Створення маркетплейсів

Увірвіться у світ eCommerce з власним "цифровим гіпермаркетом"!
Створення маркетплейсів
bg image

Розробка функціональних маркетплейсів

Маркетплейс – це онлайн-гіпермаркет для незалежних продавців, які об'єднуються на одній платформі. Amazon, eBay, AliExpress, Avito, Lamoda – це лише частина маркетплейсів, які успішно реалізовані. Ми пропонуємо створення маркетплейсів під ваші вимоги.  В2С MarketPlace здатний працювати з різними продавцями, навіть якщо у них невеликі товарні групи.

Розробка агрегатора – це успішна бізнес-модель, що пропонує незалежним продавцям реалізовувати товар. При керуванні інтернет-магазином процеси постійно змінюються та потребують уваги. Маркетплейс працює інакше.

Залучення продавців – єдине завдання дієвого маркетплейса. Ваше завдання – надати необхідні інструменти. Онлайн-гіпермаркет має потужний трафік клієнтів, широку географію продажу, технічно оптимізований для різних ніш. Продавцям немає потреби окремо розвивати свій магазин, витрати на рекламу зменшуються, а сам маркетплейс підходить як для B2B, так і B2C.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

Особливості створення маркетплейсу

Кожен маркетплейс має свої особливості та можливості. Розробка агрегатора дає головну перевагу – це використання лише необхідних функцій та інструментів. Але всіх їх поєднують спільні особливості:


Простий дизайн
Немає необхідності створювати складний дизайн, все має бути зрозумілим для продавців, які не володіють глибокими навичками в онлайновій торгівлі.

Рейтинг магазинів
Коли відвідувачі можуть залишати відгуки, формується рейтинг продавця. Це дає кілька переваг. Продавці будуть якісніше надавати свої послуги, що сприятливо вплине на мікроклімат у самому маркетплейсі.

Забезпечення доставки
Через велику кількість продавців та особливих вимог до доставки необхідно виробити єдину систему. Створення сайтів агрегаторів має на увазі, що власник візьме на себе зобов'язання щодо організації доставки.

Налаштування платежів
Для продавців можливість оплати різними способами – це гарна перевага, особливо якщо впроваджуються інструменти для оплати частинами, розстрочки або кредиту. Прайс-агрегатор повинен подбати про те, щоб налаштування платежів було простим та комфортним.

Інструменти для роботи у B2B
Якщо ваша платформа орієнтується на великих клієнтів, слід надати потужні інструменти для реалізації своїх товарів та послуг.

Адаптивність та функціональність
Будь-який прайс-агрегатор має бути адаптивним під різні пристрої.

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Igor Volikov
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations TireRoute
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Які дії включає процес створення маркетплейсу?
Процес створення маркетплейсу складається з багатьох елементів, у тому числі бізнес-аналіз, ui, ux дизайн, програмування, тестування реалізованих рішень.

02
Скільки часу потрібно, щоб створити маркетплейс?
Час створення сайту маркетплейсу залежить від багатьох факторів, ключовими з яких є рівень складності проекту та кількість додаткових функцій. У разі великих проектів процес може тривати 6-9 місяців.

03
Чи надаєте ви технічну підтримку?
Так, наша пропозиція включає комплексну технічну підтримку, а також можливість розробки нового функціонала. В рамках такої діяльності ми гарантуємо виконання оновлень та моніторинг ресурсу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.