Кожен маркетплейс має свої особливості й можливості. Розробка агрегатора дає головну перевагу - впровадження тільки необхідних функцій та інструментів. Але всіх їх об'єднують спільні особливості:
Створення власного маркетплейса - це відмінна інвестиція, що дозволяє звести складні бізнес процеси в просту систему - пошук продавців. Далі кожен продавець сам починає просувати свій магазин на платформі, приводячи відвідувачів і обробляючи їх заявки. Ваше завдання - забезпечити інструментами продавців, щоб їм було комфортно і легко залучати нових відвідувачів.
Ми використовуємо сучасні технології, завдяки чому розробка агрегатора стає не тільки швидкою, але і ефективною. За рахунок збільшення швидкості роботи, вартість створення маркетплейса знижується, а інструментів, які можна впровадити, стає все більше.
При виборі технологій, ми враховуємо деякі нюанси: маркетплейс - це майданчик з величезною кількістю товарів. Масиви даних великі, крім того, вони можуть надходити з різних джерел. Отже, потрібно пропрацювати технологію, яка буде швидко обробляти отриману інформацію.
Також враховується рівень навантаження платформи. Мається на увазі, що онлайн-гіпермаркет повинен витримувати не тільки великий наплив відвідувачів, а й бути готовим до їх активності. Відвідувачі будуть дивитися інформацію, залишати відгуки, оформляти замовлення, і все це відбувається паралельно. Тому важливо забезпечити безперебійну роботу всіх сервісів і систем.
Наша мета полягає в тому, щоб підібрати технології, які дозволяють інтегрувати сторонні сервіси, масштабувати продукт і робити його гнучким і надійним. Тому ми вибираємо потужні рішення, які використовують такі платформи, як Google, Instagram, Youtube та інші.
Компанія Wezom займається створенням маркетплейсов під ключ. Ми починаємо з ідеї, а закінчуємо релізом проекту і його технічною підтримкою.
Важливо ще до старту розробки проекту ретельно продумати бізнес ідею. Яку роль буде виконувати платформа? Це буде В2С MarketPlace, або майданчик, орієнтована на В2В сегмент? Можливо, це буде багатофункціональна платформа, яка задовольнить потреби обох напрямків. Наші фахівці вивчають специфіку ніші і ринку.
Можна розробити прайс-агрегатор для певної ніші. Він буде більш дієвим, вузьконаправленим і специфічним. Для глобального онлайн-гіпермаркету буде потрібно більше часу, інвестицій та інструментів, але й прибутковість буде вище за рахунок охоплення більшої аудиторії. У будь-якому випадку, спочатку визначаються бізнес моделі та ідеї.
Далі відбувається підбір методів вирішення бізнес задач. Аналізуються конкуренти, формується загальне бачення проекту, створюються перші начерки ідей. Визначаються приблизні терміни і проводиться оцінка вартості робіт. Більш детальну вартість створення маркетплейса фахівці можуть сказати тільки на етапі затвердженого прототипу. Але навіть в цьому випадку вона може варіюватися і змінюватися в ході робіт.
Після аналітики розробляється прототип проекту і затверджується із замовником. Далі дизайнер приступає до розробки візуальної частини. Готовий макет також стверджується, після чого програмісти приступають до технічної реалізації.
Коли технічно всі інструменти готові та маркетплейс налаштований до запуску, проводиться детальне тестування. Фахівці компанії Wezom запускають платформу і надають технічну підтримку в гарантійні терміни.
Створення сайтів агрегаторів - відповідальний процес, в якому не допускаються помилки. Ми впевнені в своїй роботі, ось кілька аргументів на користь Wezom:
Замовити створення сайтів агрегаторів дуже просто. Зателефонуйте нам, і фахівці компанії докладно проконсультують і дадуть відповідь на всі ваші запитання. Ми пояснимо, як все працює, які інструменти потрібні, і як буде виглядати проект в подальшому. Також ви можете приїхати до нас в офіс і отримати консультацію особисто. Розвивайте бізнес і вривайтеся в Діджитал простір.