FMS - Система
Автоматизація процесів автотранспортного підприємства
Складові FMS-системи
Чи можна керувати транспортним бізнесом лише за допомогою месенджерів та таблиць Google? Звичайно, але рано чи пізно, будь-яка логістична компанія приходить до диджиталізації менеджменту своїм автопарком, щоб скоротити збитки та пришвидшити процеси. Ось які модулі FMS системи ми можемо реалізувати.
Ведення документації та регламентів
Ця опція включає оформлення документів і страхових полісів, а також забезпечення відповідності вантажів і їх транспортування до законодавчих вимог. Зокрема, завдяки виключенню необхідності в веденні паперового документообігу, ваші працівники зможуть заповнювати та підписувати всі необхідні фактури та дозволи в онлайн режимі.
Збір даних та аналітика
Ці інструменти надають вам миттєвий, централізований доступ до всієї актуальної інформації, що стосується ваших клієнтів, автопарку, замовлень, працівників, їх розкладу, бюджету тощо. Таким чином, ви можете прискорити, здешевити та, загалом, покращити процеси перевезень, зменшивши кількість помилок, пов’язаних із людським фактором.
Вибір перевізника
З нашим програмним забезпеченням для управління вантажоперевезеннями ви з легкістю зможете співпрацювати з перевізниками, встановлюючи власні тарифи та узгоджуючи індивідуальні умови співпраці. Таким чином, завдяки найвищому рівню автоматизації, що воно надає, ви отримаєте ефективне рішення для консолідації всіх взаємодій з перевізниками.
Оптимізація маршрутів
Цей модуль дозволяє вибирати найефективніший маршрут і вид транспорту. Саме тут ви можете прикріплювати певних водіїв до певних завдань і розподіляти вантажі між окремими траками. В довгостроковій перспективі, це забезпечить вам суттєву економію на паливі, часі ваших водіїв та техобслуговуванні транспортних засобів з вашого автопарку.
Відстеження відправлень
Ця опція в нашій системі управління логістикою вантажів дозволяє відстежувати кожен транспортний засіб у вашому парку, а також – кожен окремий контейнер або пакунок. Зазвичай, для цього ми використовуємо GPS-технологію – оптимальний варіант з точки зору точності локації в режимі реального часу та витрат на її інтеграцію.
Приклади робіт
Задачі FMS-системи
Використовуйте можливості діджиталу, щоб оптимізувати управління парком транспортних автомобілів. Можливості TMS допоможуть вам підвищити ефективність перевезень, забезпечать прозорість і контрольованість рейсів, допоможуть скоротити витрати, посилити безпеку й автоматизувати документообіг. Розробка FMS-систем під ключ – це найкоротший шлях до ефективної логістики.
Менеджмент рейсів
Автоматизація дає змогу суттєво поліпшити продуктивність автопарку, включно з оптимізацією маршрутів, управлінням часом та скороченням простою машин. Також ви забезпечите рівномірне робоче навантаження на водіїв, не наражаючи їх на ризик вигоряння.
Скорочення витрат
Кастомне цифрове рішення дає змогу ефективно розпоряджатися ресурсами, такими, як транспортні засоби, водії, пальне та запчастини. Також воно знімає навантаження з персоналу, оптимізуючи його робочі години і не допускаючи овертайму, а значить, ви зможете точніше планувати заробітню платню.
Безпека
Автоматизовані системи сприяють поліпшенню безпеки автопарку, включно з моніторингом швидкості, технічного стану транспортних засобів та поведінки водіїв. Зокрема, ми можемо впровадити рішення, інтегроване з розумними сенсорами, які будуть відстежувати безпечність водіння ваших водіїв в режимі реального часу.
Техобслуговування
Можливості кастомного ПЗ дають змогу налагодити предиктивне техобслуговування, аби скоротити ризики поламок та аварійних ситуацій. Наприклад, ми можемо розробити функціонал для обліку даних з минулих сеансів техобслуговування, щоб ви мали всебічне розуміння теперішнього стану ваших ТЗ.
Переваги FMS-системи
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Модульне управління
Модульне управління дозволяє ефективно використовувати всі функції вашої FMS в прозорій екосистемі технологій. По мірі масштабування вашого бізнесу та зміни фокусу на інші процеси та стратегії, ми зможемо додавати нові та прибирати неактуальні модулі, адаптуючи систему до ваших нових вимог.
Автоматизовані процеси
Ви можете керувати запасами на складі, обробляти фінансові транзакції, розраховувати маршрути та бронювати доставку. Ми налаштуємо автоматизацію таким чином, аби ви змогли мінімізувати втручання в регулярні бізнес-процеси вашого персоналу і, таким чином, делегувати йому складніші та цікавіші завдання.
Швидке налаштування
Ви отримуєте можливість легко та швидко налаштувати всі функції програмного забезпечення відповідно до потреб вашого бізнесу через інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Додатково, ми можемо організувати навчання для ваших працівників, щоб нове ПЗ не викликало простоїв чи помилок в їх роботі.
Управління експедируванням вантажів
Керуйте своїми відправленнями від початку до кінця, включаючи документи, шаблони електронних листів та сповіщення клієнтів. При цьому, вся актуальна документація зберігатиметься в надійному хмарному сховищі, доступ до якого може бути налаштованим залежно від того, в якому відділі працює ваш працівник.
Інтеграція з аналітикою
Розроблена нами FMS система дозволить вам інтегрувати дані з потужними аналітичними інструментами. Так ви досягнете точного аналізу логістичних процесів і зможете вчасно виявляти точки для потенційної оптимізації та поліпшення показників ефективності доставки.
Етапи розробки FMS
01
Аналіз вимог
Будь-яка розробка починається з вивчення вимог клієнта до системи, аналізу його бізнесу та дослідження присутніх на ринку рішень. На цьому етапі нам важливо зрозуміти специфіку операцій у транспортній компанії клієнта, вибрати для неї функціонал та найкращі технології управління автопарком. Це дозволяє визначити ключові параметри проєкту та скласти техзавдання.
02
Прототипування та створення UI/UX дизайну
Техзавдання дозволяє перейти до опрацювання логіки UX та інтерфейсу користувача. Ми з власного досвіду знаємо, що більшість цифрових продуктів для логістики відрізняються недружнім інтерфейсом, в якому складно розібратися непідготовленому користувачеві. Наше завдання – зробити інструменти керування автотранспортним підприємством простими та інтуїтивно зрозумілими.
03
Програмування
Коли прототип дизайну системи остаточно затверджено, програмісти починають його втілення на рівні бекенда і фронтенда. Стек технологій розробки підбирається відповідно до складності поставлених завдань та ОС. Як правило, розробка FMS-системи сьогодні потребує реалізації кількох додатків (веб, мобайл, робочий стіл) на одному бекенді. Це трудомісткий процес потребує кількох місяців роботи.
04
Тестування
Розробка кожного модуля та елемента системи супроводжується їх тестуванням на наявність багів. Але коли всі елементи готові, QA спеціалісти додатково виконують регресійне тестування продукту, щоб уникнути непередбачених конфліктів. Тестування стосується не лише технічного виконання, а й зручності використання системи. Якщо якісь рішення в інтерфейсі системи керування автопарком показують себе невдало, їх можна змінити до релізу.
05
Інтеграція
Автоматизація процесів автопарку потребує застосування безлічі різних сервісів, сторонніх інструментів та API: від софту для бухгалтерського обліку до програмного забезпечення для роботи телематики та геолокації. Для успіху всі ці засоби потрібно об'єднати в одній TMS або FMS-платформі. Наше завдання на цьому етапі впровадити усі необхідні технологічні рішення для автопарку у нову платформу. Забезпечити їм сумісність.
06
Реліз та підтримка
Коли система готова та отримала всі необхідні інтеграції, настає час запуску. Ми завжди допомагаємо клієнту з навчанням персоналу для переходу на нову платформу, а також усуваємо будь-які технічні проблеми у гарантійний період (зазвичай він триває місяць). Але життєвий цикл продукту при цьому тільки починається, ми допомагаємо клієнтам вносити до системи апдейти, запускати нові функції та модулі.
Чому варто обирати WEZOM?
WEZOM має більш ніж 25 років досвіду в програмній розробці кастомних рішень для бізнесів з усього світу. За цей час, ми досконало вивчили глобальний ринок FMS-систем, завдяки чому можемо надавати нашим клієнтам сучасні та високоефективні інструменти для вирішення їх щоденних бизнес-задач.
280+
Професіоналів
Для кожного окремого проєкту ми підбираємо спеціалістів із релевантним досвідом, щоб ви отримали найкращі результати від їх навичок в найкоротший час.
25+
Років досвіду
Наша компанія має багаторічний досвід, що дозволяє нам гарантувати високу якість виконання проєктів, їх мінімальний бюджет та можливість їх подальшої адаптації відповідно до нових бізнес-потреб.
Співпраця за договором
Усі наші роботи документуються в додаткових угодах, що забезпечує прозорість всього процесу розробки. Так ви отримуєте розуміння, на що витрачатиметься кожна ваша гривня.
Зручність комунікації
Вам не потрібно буде спілкуватися з кожним нашим спеціалістом окремо – для цього в нас є проєктний менеджер, який організовує роботу команди та налагоджує комунікацію.
2000+
Проєктів
Ми надаємо гарантії на своєчасне і якісне виконання робіт – в цьому ви можете переконатися як на власному досвіді, так і на досвіді наших клієнтів.
Вирішення конкретних бізнес-цілей і завдань
Наша робота завжди спрямована на досягнення конкретних результатів для вашого бізнесу – задля цього, ми детально аналізуємо його перш ніж почати розробку кастомного ПЗ.
Стек технологій
Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технологіїДавайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Що кажуть клієнти
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Максим Савчук
Максим Савчук
Керівник департаменту E-Commerce в STVOL
Часті питання
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Що краще: стандартне рішення FMS чи індивідуальна розробка?
Щоб відповісти на це питання, потрібно врахувати масштаби вашої компанії, доступні вам ресурси та довгострокові цілі розвитку. Як правило, коробкові та хмарні рішення для керування автопарком мають переваги у вигляді швидшого та дешевшого запуску, непоганого базового функціонала та повної підтримки софту з боку постачальника.
Але ці переваги найбільш значущі для невеликих компаній й втрачають актуальність зі зростанням масштабів бізнесу. Вже в компанії середніх масштабів з автопарком у сотню машин вартість розгортання коробкового рішення буде порівнянна з вартістю індивідуальної розробки. При цьому компанія із коробковим софтом буде обмежена його функціоналом.
Які основні етапи розробки та впровадження FMS-системи?
У проектах розробки та впровадження систем для керування автопарком можна виділити етапи аналізу вимог до розробки, прототипування та створення дизайну, програмування фронтенду та бекенду, тестування, інтеграції, релізу та підтримки.
Що стосується практики WEZOM, то після релізу ми допомагаємо клієнту з навчанням персоналу, налаштовуємо технології моніторингу автопарку та усуваємо будь-які технічні недоліки у гарантійний період. Надалі ми підтримуємо розвиток продукту: вносимо покращення, запускаємо новий функціонал та модулі.
Яка вартість розробки FMS-системи?
Вартість розробки будь-якого ІТ-продукту залежить від низки факторів. Чим складнішою та масштабнішою буде система, тим більше робочих годин на неї знадобиться. З іншого боку, вартість визначається реаліями ринку, тобто актуальним рейтом на розробку у тому чи іншому регіоні світу.
Щоб дізнатися про орієнтовну вартість вашої FMS, рекомендуємо звернутися за консультацією до наших менеджерів. Ви зможете викласти їм свої ідеї та вимоги до софту, а вони вирахують потрібну для цього кількість робочих годин. Як показує досвід, розробка якісної FMS платформи – це десятки, а інколи й сотні тисяч доларів. Але позитивний ефект від автоматизації автопарку дає змогу швидко відбити ці інвестиції.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!