FMS - Система

Автоматизація процесів автотранспортного підприємства
FMS - Система
bg image

Коли потрібна автоматизація автопарку?

Чи можна керувати транспортним бізнесом вручну, за допомогою месенджерів та таблиць Google? Звичайно. Але чи буде такий менеджмент продуктивним? Рано чи пізно будь-яка логістична компанія приходить до необхідності диджиталізувати керування своїм автопарком, щоб скоротити збитки та зберегти ефективний контроль за транспортними засобами.

01/
Автоматизація автотранспортного підприємства
Сьогодні це повністю вирішуване завдання. На діджитал-ринку існують такі рішення як системи керування транспортом (у світовій практиці вони відомі як Transport Management Systems, TMS) та системи керування автопарком (відомі як Fleet Management System, або FMS).
02/
Популярність таких платформ зростає
Згідно з прогнозом Research and Market, найближчими роками глобальний ринок FMS буде збільшуватися з середньорічним темпом зростання в 15,5%. Якщо у 2022 його обсяг склав $25,5 млрд, то до 2027 він зросте до $52,4 млрд – більш ніж удвічі!
image

Які завдання вирішує програма управління автопарком?

Комплексний моніторинг автопарку. Система управління активами транспортного підприємства дозволяє автоматизувати облік витрат на утримання машин, простежити цикл експлуатації вантажівок від придбання до виведення зі складу флоту. За допомогою FMS можна налагодити процес підтримки автопарку - відстежувати частоту проходження ТО та реальний стан автомобілів. 
Оптимізація керування автотранспортом. Використання Fleet Management System (FMS) дозволяє скоротити витрати на перевезення завдяки моніторингу витрат палива та зниження витрат на ПММ. Інтеграція платформи з пристроями ELD у вантажівках дозволяє ефективніше використовувати технічний ресурс автомобілів та робочий час водіїв. За допомогою FMS та TMS можна також комплексно розв'язувати питання обслуговування: шиномонтаж, ремонт, оформлення страховки тощо.
Геолокація, навігація, телематика. GPS-моніторинг транспорту дозволяє відстежувати місцеперебування автомобілів у режимі реального часу, отримувати інформацію про маршрут та швидкість руху, підраховувати пройдену відстань та враховувати фактори поїздки, такі як трафік, стан доріг та погода. Інтеграція з GPS-пристроями вантажівок дозволяє оптимізувати маршрути в реальному часі. Водночас інтеграція з телематичними системами дозволить контролювати стан та поведінку водіїв на дорогах, попереджати їх про небезпеку та аварійні ситуації. 
Аналітика роботи автопарку. Розробка TMS не лише забезпечує моніторинг показників роботи транспорту (динаміка витрат палива, час простою, дотримання норм правил дорожнього руху та іншого), але також збирає та систематизує дані для звітності. Аналітичні звіти автопарку відкривають для компанії можливості оцінювати ефективність роботи підрозділів та окремих водіїв, виявляти та усувати слабкі місця у процесах та приймати рішення, ґрунтуючись на актуальних даних.

Етапи розробки FMS


01/

Аналіз вимог

Будь-яка розробка починається з вивчення вимог клієнта до системи, аналізу його бізнесу та дослідження присутніх на ринку рішень. На цьому етапі нам важливо зрозуміти специфіку операцій у транспортній компанії клієнта, вибрати для неї функціонал та найкращі технології управління автопарком. Це дозволяє визначити ключові параметри проєкту та скласти техзавдання.
Аналіз вимог

02/

Прототипування та створення UI/UX дизайну

Техзавдання дозволяє перейти до опрацювання логіки UX та інтерфейсу користувача. Ми з власного досвіду знаємо, що більшість цифрових продуктів для логістики відрізняються недружнім інтерфейсом, в якому складно розібратися непідготовленому користувачеві. Наше завдання – зробити інструменти керування автотранспортним підприємством простими та інтуїтивно зрозумілими.
Прототипування та створення UI/UX дизайну

03/

Програмування

Коли прототип дизайну системи остаточно затверджено, програмісти починають його втілення на рівні бекенда і фронтенда. Стек технологій розробки підбирається відповідно до складності поставлених завдань та ОС. Як правило, розробка FMS-системи сьогодні потребує реалізації кількох додатків (веб, мобайл, робочий стіл) на одному бекенді. Це трудомісткий процес потребує кількох місяців роботи.
Програмування

04/

Тестування

Розробка кожного модуля та елемента системи супроводжується їх тестуванням на наявність багів. Але коли всі елементи готові, QA спеціалісти додатково виконують регресійне тестування продукту, щоб уникнути непередбачених конфліктів. Тестування стосується не лише технічного виконання, а й зручності використання системи. Якщо якісь рішення в інтерфейсі системи керування автопарком показують себе невдало, їх можна змінити до релізу.
Тестування

05/

Інтеграція

Автоматизація процесів автопарку потребує застосування безлічі різних сервісів, сторонніх інструментів та API: від софту для бухгалтерського обліку до програмного забезпечення для роботи телематики та геолокації. Для успіху всі ці засоби потрібно об'єднати в одній TMS або FMS-платформі. Наше завдання на цьому етапі впровадити усі необхідні технологічні рішення для автопарку у нову платформу. Забезпечити їм сумісність.
Інтеграція

06/

Реліз та підтримка

Коли система готова та отримала всі необхідні інтеграції, настає час запуску. Ми завжди допомагаємо клієнту з навчанням персоналу для переходу на нову платформу, а також усуваємо будь-які технічні проблеми у гарантійний період (зазвичай він триває місяць). Але життєвий цикл продукту при цьому тільки починається, ми допомагаємо клієнтам вносити до системи апдейти, запускати нові функції та модулі.
Реліз та підтримка

Обговоримо проєкт
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Вікторія
IT Sales Manager
Моє завдання полягає в тому, щоб зрозуміти поточну ситуацію, цілі та завдання бізнесу, запропонувати ефективний шлях вирішення та супроводити вас від першого контакту до успішного релізу проекту!
Працює з John Deere, STVOL, Anabel Arto, Є-Гроші, Kimito
4+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Василь
IT Sales Manager
Допомагаю своїм клієнтам вирішувати складні бізнес-завдання за допомогою кастомних IT-рішень
Працює з Країна, Корпорацією нерухомості РІЕЛ, Cooper&Hunter, Укртелеком, Agrimatco
6+
років у компанії
150+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Ольга
IT Sales Manager
Підбираю IT-рішення для зростання бізнесу клієнтів. Не допущу "злив бюджету", гарантую зрозумілість, прозорість та результат.
Працює з Метінвест, NIKO, SANAHUNT, Еліка, Premier Hotels and Resort, Servier
7+
років у компанії
100+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Євген
Business developer
Я пишаюся своїми проектами і дуже радий, що мої клієнти вдячні мені!
Працює з ROSHEN, ІНТЕРПАЙП, Delivery Group, APTIV, ELIT Ukraine
8+
років у компанії
160+
успішних проєктів
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

З чого складається якісна FMS-система?

Як влаштована сучасна програма управління автотранспортним підприємством? Будь-якому FMS або TMS-софту потрібна низка ключових модулів. Перелічимо їх нижче.

Модуль керування маршрутами. Забезпечує відстеження розташування автомобілів у реальному часі за допомогою GPS та дозволяє прокладати оптимальні маршрути для транспорту. При цьому алгоритми софту не просто вибирають найкоротший шлях, але й можуть враховувати десятки факторів рейсу: від необхідності заїхати на СТО та заправитися за найвигіднішими цінами до ситуації з трафіком, погодою та висотою мостів на шляху вантажівки.

Модуль керування активами. Дозволяє відстежувати статус кожного автомобіля у компанії – з моменту його придбання й до виведення зі складу автопарку. База даних з кожної одиниці техніки із зафіксованим пробігом та історією ремонту дозволить оцінити ступінь зносу машин та спростить обслуговування. Одночасно модуль дозволить вести облік запчастин для ремонту та автоматизувати їх закупівлю.

Модуль для обліку палива. Витрати на паливо залишаються однією з болючих точок практично будь-якого транспортного бізнесу. Кожне підприємство стикається з проблемами на цьому полі: від неефективного обліку витрат до епізодів розкрадання палива. Сьогодні практично всі цифрові рішення для автопарків містять функціонал контролю палива, або вільно інтегруються з такими рішеннями. Якісні FMS-системи без проблем інтегруються зі спеціальним обладнанням типу паливних датчиків. 

Модуль обслуговування та підтримки. Допомагає впорядкувати та автоматизувати процеси діагностики стану машин та техобслуговування. Платформи для керування автопарком можуть автоматично планувати обслуговування десятків та сотень вантажівок на СТО, за необхідності підбираючи оптимальні майстерні з урахуванням типу необхідного рівня техобслуговування (проміжне, повне, сезонне). Софт також дозволить виконувати точний облік витрат на підтримку машин та виявляти можливості для економії. 

Модуль моніторингу роботи водіїв. Ефективне використання автотранспорту неможливе без грамотного менеджменту роботи людей за кермом. Як показує наш досвід, транспортний софт полегшує це завдання через інтеграцію з обладнанням для автопарку: ELD-системами, GPS-трекерами, телематичними системами. Всі ці інструменти дозволяють у реальному часі відстежувати робочі показники та поведінку кожного водія на дорозі. Це допомагає підвищити рівень дисципліни, привчити водіїв перевіряти вимоги рейсу та дотримуватися правил дорожнього руху.

Диспетчерський модуль. Допомагає диспетчерам автотранспортної компанії виконувати свою роботу швидше та точніше. У своїй практиці ми створювали веб-додатки, в яких диспетчер після отримання замовлення може знаходити на онлайн-карті найближчого вільного водія до місця навантаження. При цьому фільтри дозволяють відсіяти вантажівки з невідповідним типом причепа або додатково завантажити машину з напівпорожнім причепом. Водій лише отримує заявку на рейс у своєму мобільному додатку, а після його виконання скидає диспетчеру звіт та документацію. 

Модуль аналітики та звітів. Призначений для збирання, систематизації та аналізу даних за робочими показниками автопарку: від зарплат та робочих годин водіїв до витрат на паливо та техобслуговування. Якісний софт дозволяє створювати наочні та прості для сприйняття звіти про роботу автопарку у вигляді інфографік, які можна легко використовувати у робочих презентаціях. Саме так автоматичний моніторинг та аналітика автопарку стають важливими факторами прийняття рішень у компанії. 

Відгуки клієнтів

Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Andrii Svyrydov
Co-founder & CEO, Corpsoft.io
Наша співпраця з WEZOM щодо розробки інтерактивної навчальної платформи для Corpsoft.io була виключно позитивною. З самого початку WEZOM продемонстрував глибоке розуміння наших вимог і цілей проекту. Їхня команда активно пропонувала інноваційні рішення та забезпечувала відповідність платформи нашим потребам у цікавій та ефективній онлайн-освіті. Протягом усього процесу розробки спілкування з WEZOM було чітким і прозорим. Вони регулярно інформували про прогрес, оперативно вирішували будь-які проблеми чи занепокоєння та шукали відгуків, щоб забезпечити узгодженість із нашим баченням. Проект було завершено в узгоджені терміни та бюджет, демонструючи прагнення WEZOM досягати результатів.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

FAQ

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Що краще: стандартне рішення FMS чи індивідуальна розробка?
Щоб відповісти на це питання, потрібно врахувати масштаби вашої компанії, доступні вам ресурси та довгострокові цілі розвитку. Як правило, коробкові та хмарні рішення для керування автопарком мають переваги у вигляді швидшого та дешевшого запуску, непоганого базового функціонала та повної підтримки софту з боку постачальника. Але ці переваги найбільш значущі для невеликих компаній й втрачають актуальність зі зростанням масштабів бізнесу. Вже в компанії середніх масштабів з автопарком у сотню машин вартість розгортання коробкового рішення буде порівнянна з вартістю індивідуальної розробки. При цьому компанія із коробковим софтом буде обмежена його функціоналом.

02.
Які основні етапи розробки та впровадження FMS-системи?
У проектах розробки та впровадження систем для керування автопарком можна виділити етапи аналізу вимог до розробки, прототипування та створення дизайну, програмування фронтенду та бекенду, тестування, інтеграції, релізу та підтримки. Що стосується практики WEZOM, то після релізу ми допомагаємо клієнту з навчанням персоналу, налаштовуємо технології моніторингу автопарку та усуваємо будь-які технічні недоліки у гарантійний період. Надалі ми підтримуємо розвиток продукту: вносимо покращення, запускаємо новий функціонал та модулі.

03.
Яка вартість розробки FMS-системи?
Вартість розробки будь-якого ІТ-продукту залежить від низки факторів. Чим складнішою та масштабнішою буде система, тим більше робочих годин на неї знадобиться. З іншого боку, вартість визначається реаліями ринку, тобто актуальним рейтом на розробку у тому чи іншому регіоні світу. Щоб дізнатися про орієнтовну вартість вашої FMS, рекомендуємо звернутися за консультацією до наших менеджерів. Ви зможете викласти їм свої ідеї та вимоги до софту, а вони вирахують потрібну для цього кількість робочих годин. Як показує досвід, розробка якісної FMS платформи – це десятки, а інколи й сотні тисяч доларів. Але позитивний ефект від автоматизації автопарку дає змогу швидко відбити ці інвестиції.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.