Пошукове просування інтернет-магазину - це коммплекс заходів, які:
Ставимо перед собою мету не просто залучати на сайт відвідувачів, наше завдання - забезпечити високий показник продажів і середній чек при мінімальних витратах на маркетинг.
Щоб досягти цього, недостатньо кількох каналів трафіку потрібна комплексна робота як над самим сайтом, так і над зовнішніми маркетинговими інструментами. Таким чином всі використовувані канали комунікації з клієнтом доповнюють один одной, приносячи найкращий результат.
Інтернет-маркетологу доступний цілий арсенал інструментів для розкрутки інтернет-магазину. Умовно їх можна розділити на ті, що підвищують відвідуваність (зовнішні) і ті, які збільшують конверсію (внутрішні), при цьому головне завдання кожного з інструментів - збільшити продажі, хоч і різними шляхами.
Просування інтернет магазину в топ. Досить масштабний і тривалий процес, завдання якого - збільшити видимість сайту в пошуку, залучаючи звідти основний обсяг відвідувачів на сайт. SEO буває внутрішнім і зовнішнім. Внутрішнє - це робота над самим сайтом: технічна оптимізація, розширення СЯ, оптимізація контенту. Зовнішня оптимізація - це робота над посилальним профілем (публікації контенту з посиланнями на інші сайти).
Кожен з цих інструментів може принести в рази більше продажів, в комплексі з іншими.
Важливо грамотно розподілити роботи по розкрутці інтернет магазину. Таким чином ви зможете не тільки оптимізувати витрати часу, але і почати отримувати перший прибуток відразу після запуску сайту.
Перед початком робіт відбувається узгодження. Замовник обговорює проект з виконавцями. Також на даному етапі проводяться маркетингові дослідження ніші, які дозволяють спрогнозувати можливий результат, а також розробляється стратегія просування.
Роботи починаються в першу чергу над самим інтернет-магазином. Фахівці роблять його зручним і зрозумілим для користувача. Налаштовують навігацію, підвищують Page Speed, допрацьовують дизайн сторінок, усувають технічні помилки. Пошукове просування інтернет магазину починається ще на етапі його розробки, фахівці налаштовують коректну індексацію і усувають технічні помилки SEO.
Після цього переходять до повномасштабної внутрішньої SEO-оптимізації магазину, а також до налаштування рекламних кампаній. Завдяки рекламі ви зможете отримувати перші продажі відразу після її запуску. Але щоб цей інструмент був рентабельним, необхідна ретельна настройка показів і вибір найбільш ефективних способів реклами.
Зовнішня пошукова оптимізація магазину, SMM, контент-маркетинг і розсилка - інструменти постійного впливу на аудиторію. Їх завдання - поступово і безперервно підвищувати трастові ресурси для пошукових систем, сприяти зростанню трафіка і покращувати репутацію бренду. Тому використовувати їх потрібно постійно.
Незважаючи на величезний вибір маркетингових інструментів, пошукова видача залишається основним джерелом клієнтів для інтернет-магазину. Тому SEO просуванню інтернет-магазину під ключ приділяється особлива увага.
Сайт повинен не просто відповідати вимогам пошукових систем, а бути цікавим для користувачів.
Пошукове просування сайту інтернет магазину - це складний комплекс робіт, оцінка якого відбувається індивідуально. При цьому в комплексному просуванні задіюють і інші канали трафіку і інструменти взаємодії з користувачем. До того ж, бюджет на розкрутку включає і оплату сервісів, роботу авторів контенту, витрати на PR-публікації. Тож не дивно, що заздалегідь визначити вартість просування практично неможливо.
Проте ви можете розрахувати бюджет на розкрутку свого інтернет-магазину разом з нашими фахівцями під час безкоштовної консультації. Для цього зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом, всі контакти ви можете знайти на цій сторінці.