Просування інтернет-магазинів

Збільшення заявок з вашого інтернет магазину з прогнозом результату, та гарантіями в договорі

Як розкрутити інтернет-магазин?

Отримайте прогноз ефективності SEO просування для вашого інтернет-магазину

Просування інтернет-магазину — це комплексний і досить трудомісткий процес. Він складається з низки обов'язкових кроків: розроблення стратегії просування, аналізу структури сайту та способів її вдосконалення, внутрішньої й зовнішньої оптимізації, робіт із мікророзміткою, налаштування фільтрів пошуку та загалом поліпшення юзабіліті, створення нового контенту й оптимізації вже наявного. Способи просування інтернет-магазину в кожному окремому випадку індивідуальні. Якщо ви не знаєте, з чого почати та як досягти результатів у мінімальні строки без перевитрати бюджету, звертайтеся до компанії Wezom. Ми до ваших послуг!

Коли необхідне комплексне просування інтернет-магазину?

  • Старт шляху. Для бізнесу, націленого на отримання прибутку, комплексний веб-розвиток є актуальним з моменту його відкриття. Можна довіритися долі й просувати свій інтернет-магазин самостійно. У такому разі будьте готові до втрати часу та ресурсів, до повної невідповідності реальності очікуванням. В якому напрямку рухатися, що робити для залучення конверсії до веб-дітища, підкажуть експерти команди Wezom.
  • Дефіцит клієнтів. Ви вже посідаєте свою нішу на ринку, але розумієте, що маєте можливість залучити більшу кількість зацікавлених у продукті. Коли немає ані ідеї, ані інструментів, які допоможуть якісно розповісти про вас іншим, потрібне комплексне розкручування інтернет-магазину за планом, складеним досвідченою SEO-командою.
  • Потреба в рекламі. Ви хочете зробити інтернет-магазин популярнішим, бути на голову вище за конкурентів? Якщо відчуваєте, що загубилися в різноманітності каналів просування, або оцінюєте ефект від наявної кампанії як незадовільний, довіртеся фахівцям Wezom.

Що входить до розкручування інтернет-магазину?

Дізнайтесь вартість просування вашого інтернет-магазину

Повний аудит магазину

Чому покупець не відвідує ваш сайт? Чому є трафік, але немає продажів? Етап просування вашого інтернет-магазину, що передбачає повний аналіз діяльності, дасть відповіді на ці питання. Аудит технічної складової та юзабіліті вашого сайту допоможе знайти проблеми у коді, структурі ресурсу та його окремих сторінок, оцінить складність сприйняття форм для користувача та дизайн загалом. Це робота над змістом, кінцева мета якої - коефіцієнт конверсії, що зростає. На підставі отриманих даних експерти Wezom складуть список рекомендацій з SEO-оптимізації та вибудують фундамент для подальших робіт.

SEO-просування інтернет-магазину

Безпосереднє доопрацювання ресурсу. Коли ми знаємо про слабкі місця веб-продукту, то переходимо до усунення та зведення їх до мінімуму. Робота з семантикою, програмним забезпеченням, контентом та інтерфейсом дозволяє залучити відвідувачів завдяки підвищенню привабливості для пошукових систем та змусить їх добровільно приділити більше часу вашому сайту. Оптимізований інтернет-магазин має якості, що забезпечують зростання кількості запитів та результатів видачі, а отже, позитивно впливає на залучення нових клієнтів та показники продажів. Wezom досконало володіє майстерністю ефективного SEO просування інтернет-магазинів й готовий взятися до розробки стратегії розвитку вашого.

Розкрутка інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами

Найчастіше синонімом контекстної реклами просто вважають можливості двох основних систем розміщення реклами — Яндекс.Директа та Google Ads. Google Ads створив набір спеціальних інструментів для просування інтернет-магазинів: Товарна реклама (Google Shopping) - реклама з фото, назвою, ціною пропонованого товару та посиланням для переходу в магазин безпосередньо з Google. Динамічна пошукова реклама – оголошення, список яких формується відповідно до пошукової фрази користувача. Динамічний ремаркетинг - розумна технологія персоналізації виданих ad-записів, покликана нагадати аудиторії про вас, підштовхнути до здійснення покупки на сайті.

SMM та таргетована реклама для розкручування магазину

Важливий аспект для просування інтернет-магазинів — не припускати, а точно знати, чого хочуть потенційні покупці, чим цікавляться й живуть. Значення мають вік, стать та рід занять, будь-які поведінкові показники, що об'єднують їх. Тоді може бути залучена таргетована реклама, яка влучає точно в ціль. Зв'язка SMM та таргету створена для розкручування інтернет-магазинів шляхом залучення клієнтів з соціальних мереж. Завдання полягає в тому, щоб не просто нарощувати охоплення цільової аудиторії та показники впізнаваності бренду, а й збільшувати продаж у перспективі. SMM-фахівці Wezom вміло використовують ці типи реклами для продажу товарів з асортименту вашого інтернет-магазину.

Email-маркетинг

Здавалося б, наявність прогресивніших та інтерактивніших каналів з просування давно списало з рахунків електронну пошту. Але ні, email-розсилка й сьогодні входить до переліку популярних й, головне, робочих способів рекламувати товари. Клієнт, що зреагував на лід-магніт, довіряє вам свою адресу, а далі справа вже за якісно продуманою стратегією. Комунікації за допомогою електронної пошти корисні для підтримки та розвитку взаємодії із базою клієнтів. Ви надаєте цінну та корисну інформацію, допомогу у вирішенні поставлених завдань та отримуєте лояльність та довіру, виражені у прибутку від покупки.

Прайс-агрегатори

Ресурси-накопичувачі інформації про товари мають цінність для розкручування інтернет-магазину. Корисність та практичність агрегаторів цін виражена у можливості користувача порівняти характеристики товарів із каталогу за низкою критеріїв. Сервіс визначає геолокацію потенційного клієнта для зображення інформації щодо маркетів, розташованих у безпосередній близькості. Агрегатор зберігає дані про товари з різних інтернет-магазинів й стягує плату за кожен перехід користувача. Обсяг продажів забезпечується завдяки максимально великому охопленню цільової аудиторії, яка потребує трендової продукції.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Переваги розкручування магазинів

Головна перевага — зростання показників віртуальної торгівлі. Під час реалізації стратегії розвитку ви отримуєте:

  • вихід на новий рівень довіри покупців. Хоча можна спостерігати достатньо рекламних пропозицій та перенасичення Мережі кількістю оголошень, але надійність рейтингів, складених пошуковими системами, має у своєму розпорядженні чимало вигідних моментів;
  • покращення позицій сайту — ви отримуєте ресурс із характеристиками, максимально заточеними під симпатії пошукових систем. Коли ви подобаєтеся Google, ви подобаєтеся аудиторії;
  • впізнаваність бренду — підвищення довіри, залучення нових клієнтів, частина яких стане постійними;
  • широке охоплення цільової аудиторії — віддача чітко продуманої SEO-стратегії просування вашого інтернет-магазину не поступається ефекту медійної реклами;
  • висока якість залученої аудиторії — ви залучаєте користувача, чиї інтереси, потреби та бажання збігаються з вашими;
  • довготривалий результат. Грамотний підхід до роботи з сайтом — гарантія, що ваш ресурс стабільно залучатиме аудиторію.
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Яка вартість просування інтернет-магазину?
Ціна просування інтернет-магазину завжди визначається індивідуально та залежить від багатьох факторів, включаючи: розмір веб-сайту, галузь, тип ключових слів та видимість магазину та період, протягом якого замовник хоче отримати результати. Чим більший сайт та чим вища конкуренція у галузі, то вища ціна просування магазину.

02.
Скільки часу забирає розкручування сайту магазину?
Розкрутка інтернет-магазинів - це безперервний процес, тому робота з підтримки високих позицій у пошукових системах не має обмежуватися тимчасовими рамками. Це пов'язано не лише з постійною активністю конкурентів, але й з алгоритмами Google, що періодично оновлюються.

03.
Що потрібно, щоб почати seo-просування магазину?
Для початку співпраці потрібен робочий сайт та доступи до CMS та FTP. Крім того, клієнт має надати нам доступ до Search Console, Analytics, Data Studio. У разі відсутності на сайті систем аналітики, ми допоможемо вам їх реалізувати.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.