Створення інтернет-магазину
Разработка и развитие ecommerce-проектов
Кастомное создание интернет-магазина позволяет бизнесам стремительно масштабировать их возможности в цифровой плоскости, внедрять новые инструменты автоматизации и упрощать внутренние процессы. Благодаря этому значительно улучшается взаимодействие с клиентами, оптимизируются рабочие задачи, их себестоимость становится ниже, а сама компания выходит на принципиально новый уровень. И действительно: современный бизнес требует дигитализации, а мы знаем, как провести её правильно. Вот основные типы наших услуг для eCommerce.
Приклади робіт
Які переваги надає індивідуальна розробка інтернет-магазину?
Можливості eCommerce потрібні усюди, будь-який бізнес може суттєво покращити свої показники через продажі онлайн. Створити простий інтернет-магазин сьогодні можна за допомогою популярних СMS та конструкторів сайтів, але повноцінна індивідуальна розробка дає низку переваг:
Основні етапи розробки інтернет магазину
Визначення цілей магазину
Інтернет-магазин – це багатофункціональний маркетинговий інструмент. З його допомогою можна не лише продавати, але й досягати інших цілей бізнесу:
- формувати та розвивати власний бренд.
- автоматизувати бізнес-процеси та оптимізувати витрати.
- презентувати продукти та послуги, демонструвати їх переваги, допомагати клієнтам робити вибір.
- Вести облік та статистику продажів, що дозволяє зрозуміти, який товар має попит.
- Поліпшити взаємодію клієнта завдяки правильно обраній рекламній стратегії, знижкам, програмі лояльності.
Тож якщо правильно поставити цілі, cтворення інтернет магазину дозволить швидко вивести бізнес на новий рівень.
Дослідження та розробка стратегії
Створення інтернет-магазину починається з розробки стратегії, яка дозволить вийти на ринок з цікавою, унікальною пропозицією. Для цього потрібно провести певні дослідження:
- Проаналізувати інтернет-магазини конкурентів, що знаходяться на перших сторінках видачі. Дослідження дозволяє зрозуміти їх сильні й слабкі сторони, популярні варіанти оплати, рекламну стратегію тощо.
- Вивчити попит на продукти, що пропонуватиме інтернет-магазин.
- Дослідити цільову аудиторію, аби зрозуміти, хто ваш покупець і чого він потребує.
Правильно обрана стратегія - це фундамент успіху. Від неї залежить, чи “вистрілить” ваш проєкт, чи знайде він свого покупця, чи зможе виділитися серед численних конкурентів.
Розробка UI/UX дизайну
Технічна робота над інтернет-магазином починається з опрацювання користувацького інтерфейсу. Спочатку дизайнер розробляє ескіз сайту, узгоджує його з замовником. Після цього починається розробка UI/UX дизайну, що складається з двох частин:
- UI – детальна робота над дизайном сайту (інтерфейсом, з яким взаємодіятиме клієнт). Спеціаліст підбирає кольори, створює шрифти, оформлює колонки, кнопки, анімацію тощо.
- UX – робота над функціоналом. Завдання – зробити так, щоб клієнт міг легко користуватися сайтом: знайти товар, покласти його у кошик, оплатити замовлення, відстежувати доставку.
Таким чином, завдання UI/UX дизайнера – створити комфортний для клієнта функціонал та дизайн інтернет магазину.
Front End та Back end розробка
Програмування інтернет-магазину складається з двох частин: Front End та Back End. У першому випадку програміст пише код, що перетворює намальовану картинку на інтерфейс, з яким може взаємодіяти споживач. Фронтенд-розробник робить сторінку динамічною, що дозволяє клієнту знайти та обрати товар, відправити його у кошик, заповнити форму замовлення, оплатити покупку.
Backend-розробка – це робота над внутрішньою частиною інтернет-магазину. Програміст формує внутрішню архітектуру та бізнес-логіку, налаштовує сервер, базу даних тощо. Тобто він робить все для того, щоб клієнт зміг швидко та без проблем взаємодіяти з інтернет-магазином.
Кожен етап роботи тестується, що дозволяє уникнути помилок та створити якісний продукт.
Інтеграція сервісів
Сучасний інтернет-магазин не може існувати без сторонніх сервісів – систем безпеки, платіжних систем, CRM, інтеграції з соцмережами, аналітики тощо. Усе це формує клієнтський досвід покупців та впливає на продажі, а отже і на силу бренду.
Ми допомагаємо нашим клієнтам підібрати найоптимальніші варіанти інтеграції, з урахуванням особливих вимог кожного бізнесу. Перевіряємо безпеку і стабільність сервісів, налаштовуємо й підключаємо їх до інтернет-магазину. Кожен бізнес, що планує рости й розвиватись, має передбачати можливість масштабування (розширення) інтернет-магазину. Тож інтеграції додаткових сервісів можна проводити поступово.
Реліз інтернет-магазину та підтримка
Перш ніж випустити проєкт, ми проводимо регресійне тестування, після чого розмішуємо його на серверах й випускаємо. Команда навчає менеджерів на стороні клієнта роботі з платформою, надає усю необхідну документацію.
Водночас ми забезпечуємо гарантійну техпідтримку інтернет-магазину, відстежуємо роботу сайту, вчасно виправляємо будь-які помилки, збої та баги, надаємо послуги з масштабування.
Реліз - це лише початок розвитку проекту, успішні інтернет-магазини працюють і розвиваються десятиліттями.
Чому обрати WEZOM?
Стек технологій
Що кажуть клієнти
Часті питання
ваш бізнес!