Створення інтернет-магазину


РОЗРОБКА ТА РОЗВИТОК ECOMMERCE-ПРОЕКТІВ
Розробка E-Commerce проектів дозволяє розширити можливості компанії, впровадити нові інструменти та спростити бізнес-процеси. Покращується взаємодія з клієнтами, оптимізуються робочі завдання, компанія виходить на новий рівень. Сучасний бізнес потребує диджиталізації, й ми знаємо, як провести її правильно.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Переваги розробки інтернет-магазину у WEZOM
Основні етапи розробки інтернет магазину
Реліз інтернет-магазину та підтримка
Перш ніж випустити проєкт, ми проводимо регресійне тестування, після чого розмішуємо його на серверах й випускаємо. Команда навчає менеджерів на стороні клієнта роботі з платформою, надає усю необхідну документацію.
Водночас ми забезпечуємо гарантійну техпідтримку інтернет-магазину, відстежуємо роботу сайту, вчасно виправляємо будь-які помилки, збої та баги, надаємо послуги з масштабування.
Реліз - це лише початок розвитку проекту, успішні інтернет-магазини працюють і розвиваються десятиліттями.
Інтеграція сервісів
Сучасний інтернет-магазин не може існувати без сторонніх сервісів – систем безпеки, платіжних систем, CRM, інтеграції з соцмережами, аналітики тощо. Усе це формує клієнтський досвід покупців та впливає на продажі, а отже і на силу бренду.
Ми допомагаємо нашим клієнтам підібрати найоптимальніші варіанти інтеграції, з урахуванням особливих вимог кожного бізнесу. Перевіряємо безпеку і стабільність сервісів, налаштовуємо й підключаємо їх до інтернет-магазину. Кожен бізнес, що планує рости й розвиватись, має передбачати можливість масштабування (розширення) інтернет-магазину. Тож інтеграції додаткових сервісів можна проводити поступово.
Front End та Back end розробка
Програмування інтернет-магазину складається з двох частин: Front End та Back End. У першому випадку програміст пише код, що перетворює намальовану картинку на інтерфейс, з яким може взаємодіяти споживач. Фронтенд-розробник робить сторінку динамічною, що дозволяє клієнту знайти та обрати товар, відправити його у кошик, заповнити форму замовлення, оплатити покупку.
Backend-розробка – це робота над внутрішньою частиною інтернет-магазину. Програміст формує внутрішню архітектуру та бізнес-логіку, налаштовує сервер, базу даних тощо. Тобто він робить все для того, щоб клієнт зміг швидко та без проблем взаємодіяти з інтернет-магазином.
Кожен етап роботи тестується, що дозволяє уникнути помилок та створити якісний продукт.
Розробка UI/UX дизайну
Технічна робота над інтернет-магазином починається з опрацювання користувацького інтерфейсу. Спочатку дизайнер розробляє ескіз сайту, узгоджує його з замовником. Після цього починається розробка UI/UX дизайну, що складається з двох частин:
- UI – детальна робота над дизайном сайту (інтерфейсом, з яким взаємодіятиме клієнт). Спеціаліст підбирає кольори, створює шрифти, оформлює колонки, кнопки, анімацію тощо.
- UX – робота над функціоналом. Завдання – зробити так, щоб клієнт міг легко користуватися сайтом: знайти товар, покласти його у кошик, оплатити замовлення, відстежувати доставку.
Таким чином, завдання UI/UX дизайнера – створити комфортний для клієнта функціонал та дизайн інтернет магазину.
Дослідження та розробка стратегії
Створення інтернет-магазину починається з розробки стратегії, яка дозволить вийти на ринок з цікавою, унікальною пропозицією. Для цього потрібно провести певні дослідження:
- Проаналізувати інтернет-магазини конкурентів, що знаходяться на перших сторінках видачі. Дослідження дозволяє зрозуміти їх сильні й слабкі сторони, популярні варіанти оплати, рекламну стратегію тощо.
- Вивчити попит на продукти, що пропонуватиме інтернет-магазин.
- Дослідити цільову аудиторію, аби зрозуміти, хто ваш покупець і чого він потребує.
Правильно обрана стратегія - це фундамент успіху. Від неї залежить, чи “вистрілить” ваш проект, чи знайде він свого покупця, чи зможе виділитися серед численних конкурентів.
Визначення цілей магазину
Інтернет-магазин – це багатофункціональний маркетинговий інструмент. З його допомогою можна не лише продавати, але й досягати інших цілей бізнесу:
- формувати та розвивати власний бренд.
- автоматизувати бізнес-процеси та оптимізувати витрати.
- презентувати продукти та послуги, демонструвати їх переваги, допомагати клієнтам робити вибір.
- Вести облік та статистику продажів, що дозволяє зрозуміти, який товар має попит.
- Поліпшити взаємодію клієнта завдяки правильно обраній рекламній стратегії, знижкам, програмі лояльності.
Тож якщо правильно поставити цілі, cтворення інтернет магазину дозволить швидко вивести бізнес на новий рівень.

Складові успіху інтернет-магазину
- Дизайн, що продає. Створення сайту інтернет магазину передбачає розробку зрозумілого інтерфейсу, який робить шопінг простим та приємним. Варто пам'ятати, щоб чимало клієнтів здійснює покупки через смартфон чи планшет. Важливо враховувати це при розробці дизайну інтернет-магазина.
- Безперебійність роботи. Якщо хочете створити інтернет магазин, що продає, він має працювати без збоїв, бути стійким до навантажень. Лише у цьому випадку клієнт матиме до вас довіру.
- Можливість знайти будь-який товар. Чим більший асортимент у вашому каталозі, тим вище шанси, що клієнт неодноразово зробить у вас покупку й порекомендує інтернет-магазин іншим людям. Але лише в тому випадку, якщо ваша платформа має зручну навігацію і дозволяє знаходити потрібну позицію в декілька кліків.
- Детальна інформація про товар. Дуже важливо знайти хорошого контент-менеджера, який знається на вашому продукті та вміє захоплююче розповідати про нього. Особливу увагу варто виділити фото та відео - від їх якості залежить, чи придбає клієнт товар. Не зайвим буде впровадження т. зв. перехресних продажів, коли система визначає, який товар цікавить покупця є пропонуємо різні варіанти, що дає можливість вибору. При розробці інтернет магазинів не варто забувати про блок, що повідомлятиме про акції та знижки, й нагадувати про них покупцям.
- Якісний сервіс. Інтернет магазин що продає – це платформа з потужним сервісом. Сайт має надавати можливість здійснити покупку з різних платіжних систем. Переконайтесь, що платіжний шлюз який ви обрали, підтримує різні методи оплати, зокрема кредитні та дебетові карти, цифрові гаманці. Це дозволить уникнути відмов від покупок, коли клієнт залишає сайт, оскільки не може придбати речі через неможливість здійснити оплату.
Як замовити створення інтернет магазину e WEZOM
Щоб обговорити розробку інтернет-магазину у WEZOM, зателефонуйте до нас на гарячу лінію. Ви також можете залишити заявку на консультацію у формі на сайті, тоді наші експерти дуже швидко зв’яжуться з вами. Якщо у вас є ідея, проект, або техзавдання - не зволікайте, обговоріть його з фахівцями. Це може змінити ваш бізнес на краще.
ЧАСТІ ПИТАННЯ


ваш бізнес!