Створення інтернет-магазину

Наразі онлайн – невід'ємна частина бізнесу для виробників та рітейлу

РОЗРОБКА ТА РОЗВИТОК ECOMMERCE-ПРОЕКТІВ

Розробка E-Commerce проектів дозволяє розширити можливості компанії, впровадити нові інструменти та спростити бізнес-процеси. Покращується взаємодія з клієнтами, оптимізуються робочі завдання, компанія виходить на новий рівень. Сучасний бізнес потребує диджиталізації, й ми знаємо, як провести її правильно.

01
РОЗРОБКА B2C/B2B ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
Розробляємо інтернет-магазини для бізнесу, що продають онлайн 24/7. Вони допомагають спростити взаємодію з клієнтом та зняти заперечення. Якісні онлайн-магазини з унікальним функціоналом розвивають компанію.
02
РОЗРОБКА ОПТОВИХ B2B-СИСТЕМ
Портали для B2B дають можливість працювати з оптовими клієнтами, постачальниками та підприємствами. Прозорість угод, персоналізований підхід, індивідуальні рішення підвищують рівень довіри та допомагають у продажах.
03
РЕДИЗАЙН ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
Якщо у вас вже є інтернет ресурс, але він застарів, не приносить прибутку, ви витрачаєте надто багато коштів на рекламу, ми пропонуємо послугу редизайну. Зважаємо на сучасні вимоги, підвищуємо функціональність.
04
МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
Підвищуємо впізнаваність бренду, допомагаємо залучити нову аудиторію та покращити показники лояльності. Розвивайте свій інтернет магазин за допомогою ефективних маркетингових стратегій, розроблених для вашого бізнесу.

Переваги розробки інтернет-магазину у WEZOM

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Дизайн, що продає, та юзабіліті сайту
Наша робота - надати вам продукт зі стильним дизайном та інтуїтивним інтерфейсом. Зручний функціонал магазину, якісний контент, стрімке завантаження сторінок - усе це допоможе вам перемагати у боротьбі за клієнтів і продавати більше.
Зручну адмін-панель
Якісна адмінка зробить роботу з контентом у вашому магазині простою та ефективною. Будь-який працівник впорається із наповненням каталогу, розміщенням нових карток, тексту, фото та відео. За потреби до панелі можна додати підказки у вигляді вікон, що спливають, аналітику даних у формі графіка чи діаграми.
Інтеграцію з CRM та системою обліку
Впровадження CRM та софту для обліку допоможе впорядкувати ліди й не втрачати клієнтів, будувати ефективну рекламну стратегію з урахуванням уподобань кожного покупця. Також CRM допомагає автоматизувати рутину та зменшувати навантаження на менеджерів.
Високу швидкість завантажень
Швидкість вирішує все! Якщо покупцеві доведеться чекати на завантаження вашого сайту понад 3 секунди, він піде на сайт конкурентів. Тому особливу увагу ми приділяємо швидкості завантаження та оптимізації сторінок.
Платіжні системи
Ми інтегруємо у сайт будь-яку платіжну систему, з якою ви працюєте. За потреби підберемо варіанти, які пасують саме вашому бізнесу. Клієнт зможе швидко й без проблем здійснити покупку. Це зручно та безпечно.
Безпеку
Ми використовуємо безпекові практики, що надійно захищають інтернет-магазин від зламу та кібератак, запобігаємо витокам даних. Знаємо безліч методів забезпечити безпеку – від стандартів KYC та PCI DSS, до біометричних інструментів та засобів ШІ.

Основні етапи розробки інтернет магазину


01/

Реліз інтернет-магазину та підтримка

Перш ніж випустити проєкт, ми проводимо регресійне тестування, після чого розмішуємо його на серверах й випускаємо. Команда навчає менеджерів на стороні клієнта роботі з платформою, надає усю необхідну документацію.

Водночас ми забезпечуємо гарантійну техпідтримку інтернет-магазину, відстежуємо роботу сайту, вчасно виправляємо будь-які помилки, збої та баги, надаємо послуги з масштабування.

Реліз - це лише початок розвитку проекту, успішні інтернет-магазини працюють і розвиваються десятиліттями.

Реліз інтернет-магазину та підтримка

02/

Інтеграція сервісів

Сучасний інтернет-магазин не може існувати без сторонніх сервісів – систем безпеки, платіжних систем, CRM, інтеграції з соцмережами, аналітики тощо. Усе це формує клієнтський досвід покупців та впливає на продажі, а отже і на силу бренду.

Ми допомагаємо нашим клієнтам підібрати найоптимальніші варіанти інтеграції, з урахуванням особливих вимог кожного бізнесу. Перевіряємо безпеку і стабільність сервісів, налаштовуємо й підключаємо їх до інтернет-магазину. Кожен бізнес, що планує рости й розвиватись, має передбачати можливість масштабування (розширення) інтернет-магазину. Тож інтеграції додаткових сервісів можна проводити поступово.

Інтеграція сервісів

03/

Front End та Back end розробка

Програмування інтернет-магазину складається з двох частин: Front End та Back End. У першому випадку програміст пише код, що перетворює намальовану картинку на інтерфейс, з яким може взаємодіяти споживач. Фронтенд-розробник робить сторінку динамічною, що дозволяє клієнту знайти та обрати товар, відправити його у кошик, заповнити форму замовлення, оплатити покупку.

Backend-розробка – це робота над внутрішньою частиною інтернет-магазину. Програміст формує внутрішню архітектуру та бізнес-логіку, налаштовує сервер, базу даних тощо. Тобто він робить все для того, щоб клієнт зміг швидко та без проблем взаємодіяти з інтернет-магазином.

Кожен етап роботи тестується, що дозволяє уникнути помилок та створити якісний продукт.

Front End та Back end розробка

04/

Розробка UI/UX дизайну

Технічна робота над інтернет-магазином починається з опрацювання користувацького інтерфейсу. Спочатку дизайнер розробляє ескіз сайту, узгоджує його з замовником. Після цього починається розробка UI/UX дизайну, що складається з двох частин:

  • UI – детальна робота над дизайном сайту (інтерфейсом, з яким взаємодіятиме клієнт). Спеціаліст підбирає кольори, створює шрифти, оформлює колонки, кнопки, анімацію тощо.
  • UX – робота над функціоналом. Завдання – зробити так, щоб клієнт міг легко користуватися сайтом: знайти товар, покласти його у кошик, оплатити замовлення, відстежувати доставку.

Таким чином, завдання UI/UX дизайнера – створити комфортний для клієнта функціонал та дизайн інтернет магазину.

Розробка UI/UX дизайну

05/

Дослідження та розробка стратегії

Створення інтернет-магазину починається з розробки стратегії, яка дозволить вийти на ринок з цікавою, унікальною пропозицією. Для цього потрібно провести певні дослідження:

  • Проаналізувати інтернет-магазини конкурентів, що знаходяться на перших сторінках видачі. Дослідження дозволяє зрозуміти їх сильні й слабкі сторони, популярні варіанти оплати, рекламну стратегію тощо.
  • Вивчити попит на продукти, що пропонуватиме інтернет-магазин.
  • Дослідити цільову аудиторію, аби зрозуміти, хто ваш покупець і чого він потребує.

Правильно обрана стратегія - це фундамент успіху. Від неї залежить, чи “вистрілить” ваш проект, чи знайде він свого покупця, чи зможе виділитися серед численних конкурентів.

Дослідження та розробка стратегії

06/

Визначення цілей магазину

Інтернет-магазин – це багатофункціональний маркетинговий інструмент. З його допомогою можна не лише продавати, але й досягати інших цілей бізнесу:

  • формувати та розвивати власний бренд.
  • автоматизувати бізнес-процеси та оптимізувати витрати.
  • презентувати продукти та послуги, демонструвати їх переваги, допомагати клієнтам робити вибір.
  • Вести облік та статистику продажів, що дозволяє зрозуміти, який товар має попит.
  • Поліпшити взаємодію клієнта завдяки правильно обраній рекламній стратегії, знижкам, програмі лояльності.

Тож якщо правильно поставити цілі, cтворення інтернет магазину дозволить швидко вивести бізнес на новий рівень.

Визначення цілей магазину

Давайте поговоримо про ваш інтернет-магазин
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Складові успіху інтернет-магазину

  • Дизайн, що продає. Створення сайту інтернет магазину передбачає розробку зрозумілого інтерфейсу, який робить шопінг простим та приємним. Варто пам'ятати, щоб чимало клієнтів здійснює покупки через смартфон чи планшет. Важливо враховувати це при розробці дизайну інтернет-магазина.
  • Безперебійність роботи. Якщо хочете створити інтернет магазин, що продає, він має працювати без збоїв, бути стійким до навантажень. Лише у цьому випадку клієнт матиме до вас довіру.
  • Можливість знайти будь-який товар. Чим більший асортимент у вашому каталозі, тим вище шанси, що клієнт неодноразово зробить у вас покупку й порекомендує інтернет-магазин іншим людям. Але лише в тому випадку, якщо ваша платформа має зручну навігацію і дозволяє знаходити потрібну позицію в декілька кліків.
  • Детальна інформація про товар. Дуже важливо знайти хорошого контент-менеджера, який знається на вашому продукті та вміє захоплююче розповідати про нього. Особливу увагу варто виділити фото та відео - від їх якості залежить, чи придбає клієнт товар. Не зайвим буде впровадження т. зв. перехресних продажів, коли система визначає, який товар цікавить покупця є пропонуємо різні варіанти, що дає можливість вибору. При розробці інтернет магазинів не варто забувати про блок, що повідомлятиме про акції та знижки, й нагадувати про них покупцям.
  • Якісний сервіс. Інтернет магазин що продає – це платформа з потужним сервісом. Сайт має надавати можливість здійснити покупку з різних платіжних систем. Переконайтесь, що платіжний шлюз який ви обрали, підтримує різні методи оплати, зокрема кредитні та дебетові карти, цифрові гаманці. Це дозволить уникнути відмов від покупок, коли клієнт залишає сайт, оскільки не може придбати речі через неможливість здійснити оплату.

Як замовити створення інтернет магазину e WEZOM

Щоб обговорити розробку інтернет-магазину у WEZOM, зателефонуйте до нас на гарячу лінію. Ви також можете залишити заявку на консультацію у формі на сайті, тоді наші експерти дуже швидко зв’яжуться з вами. Якщо у вас є ідея, проект, або техзавдання - не зволікайте, обговоріть його з фахівцями. Це може змінити ваш бізнес на краще.

відповідаємо на найпоширеніші питання

ЧАСТІ ПИТАННЯ

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
⓵ СКІЛЬКИ КОШТУЄ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ❓
Інтернет-магазини відрізняються один від одного не лише зовнішнім виглядом, а й функціональністю. Розробка індивідуальних інструментів, підключення платіжних систем та інших сторонніх сервісів, розробка айдентики та фірмового стилю, маркетинг, просування, оптимізація – це впливає на ціну. Залишіть заявку та наш менеджер допоможе розрахувати попередню вартість вашого проекту.

02.
⏳ СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗАБИРАЄ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ❓
Сучасні сайти мають стильно виглядати та бути функціональними. На розробку кожного етапу приділяється час. Чим більше етапів, тим довше робиться сайт. Іноді потрібно більше часу, особливо якщо створюються індивідуальні інструменти та функціонал. Залишіть заявку та наш менеджер допоможе розрахувати час на розробку вашого проекту.

03.
🚀 ЧИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ВИ ПРОСУВАННЯ МАГАЗИНІВ ❓
Так, ми не лише займаємось технічною частиною розробки, але й допомагаємо реалізувати проект. Спеціалісти виконують аналітику, вивчають конкурентів, цільову аудиторію, особливості сфери бізнесу. Створюється план та методи його реалізації. Впроваджуються інструменти для просування магазину та бренду. Це комплексна робота від ідеї до результату.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.