Шипшина: нова якість eCommerce для ритейлера шин
Перший магазин під брендом «Шипшина» був відкритий 1993 році. Нині це всеукраїнська мережа магазинів та СТО, яка продає близько 600 тисяч шин на рік.
Клієнт звернувся до нас із запитом на створення сучасного майданчика для eCommerce, адже його старий сайт страждав від проблем зі швидкодією, мав складнощі інтеграції з обліковими системами та потребував редизайну під сучасні стандарти.
Наша команда запропонувала “Шипшині” сучасний лаконічний інтерфейс з айдентикою бренда. Користувач може перейти до потрібного йому розділу товарного каталогу буквально за три кліки з головної сторінки.
Ми запропонували реалізувати у веб-інтерфейсі дві кольорові схеми, між якими можна вільно перемикатися. Темна тема виглядає стильно й береже очі користувачів у темну пору доби.
Це блок, у якому користувач може зареєструвати своє авто для спрощення пошуку шин. Пошук через гараж пропонує лише той товар, що підходить до марки й моделі конкретного авто.
При переході на нову платформу команді розробників та SEO вдалося мінімізувати всі очікувані негативні ефекти, такі як втрата позицій онлайн-магазину у пошуку і просідання трафіку. Запуск нового майданчика супроводжувався просадкою в трафіку всього у 10%, і тривала вона лише місяць. При тому фахівці прогнозували просадку у 20–30% на два-три місяці.
Реліз нової платформи відбувся наприкінці вересня 2021 року, а вже наприкінці жовтня магазин відновив всі свої показники трафіку та пошуку — саме під початок «високого сезону» в шинному бізнесі. В листопаді “Шипшина” зафіксувала відчутний приріст трафіку.
З моменту релізу команда WEZOM опікується технічною підтримкою платформи. За проєктом закріплена окрема команда розробників, яку реалізує задуми клієнта щодо подальшого розвитку бізнесу онлайн.
ваш бізнес!