Компанія здобула репутацію надійного забудовника, серед її об’єктів - три ЖК в Києві та 5 котеджних містечок європейського рівня. Команда девелопера потребувала оновлення застарілого сайту, який вже не міг відповідати рівню бізнесу та ускладнював продажі.



Наш клієнт розвиває два напрямки свого бізнесу: житлові комплекси та котеджні містечка. Ці сегменти ринку нерухомості потребують різного підходу до презентації та продажів, що треба було гідно відобразити на рівні UX. Важливо було не допустити, аби кінцеві користувачі “губилися” серед різних об’єктів. Інтерфейс мав бути дружнім та інформативним, а навігація - інтуїтивною.
Ми виконали повний цикл робіт з нуля, що охоплював проєктування, дизайн, фронтенд- та бекенд-розробку. Проєкт будувався на agile-методології Scrum із двотижневими спринтами та регулярною демонстрацією результатів роботи клієнту.
- Спрощення навігації
Користувач сайту має одразу зрозуміти, де знаходяться розділи з інформацією про ЖК, а де — про котеджні містечка, і як зручно переходити між ними. Дизайнери підготували низку макетів, аби відібрати та затвердити з клієнтом найкращі рішення.
- Реалізація інтерактивних елементів
Створення клікабельних карт ЖК та котеджних кварталів виявилось трудомістким завданням. Розробники приділили чимало уваги візуалізаціям та інтерактивним “шахматкам”, що показує статус кожної квартири.
- Інтеграція та синхронізація даних
Сайт мав безшовно інтегруватися із внутрішньою CRM компанії, аби інформація про заброньовані чи продані об'єкти завжди залишалась актуальною. Тож команда приділила особливу увагу тестуванню.
- Інтерактивні карти та “шахматки” ЖК
Користувач завжди наочно бачить, що він обирає. На сторінках житлових комплексів можна побачити, які квартири є вільними, зайнятими чи заброньованими, а на картах котеджних містечок — обрати “зелену” вільну ділянку.
- Онлайн-калькулятор комплектації будинку
Ця функція дозволяє користувачеві самостійно розрахувати вартість котеджу, обравши бажані матеріали та додаткові опції (басейн, альтанка, гараж тощо). З погляду користувача це значно спрощує вибір та комунікацію з менеджером, а з погляду бізнесу - працює на продажі.
- 3D-тури
Сайт дозволяє користувачам вивчати віртуальні проєкції ЖК, будинків та квартир - візуалізація працює прямо через браузер. Це захоплюючий досвід, що також спрощує продажі й допомагає потенційним покупцям.
- Кастомна адмінпанель
Менеджери компанії отримали ефективний онлайн-простір для роботи з базою клієнтів та обробки замовлень, що дозволило суттєво розвантажити команду, підвищити якість сервісу та комунікації з клієнтами.
Запуск нового порталу став для девелопера величезним кроком уперед і зробив диджитал одним з ключових елементів маркетингу компанії. Кропітка робота над UX дозволила “Білому шоколаду” якісно об’єднати в одній платформі два напрямки свого бізнесу та надати кінцевим користувачам цінні інтерактивні можливості.
Реліз продукту сподобався аудиторії та суттєво покращив бізнес-показники компанії:
- Збільшення тривалості сеансів.
Час, який користувачі проводять на сайті, збільшився приблизно на 20%. Це доводить, що інтерактивні інструменти, такі як карти, “шахматки” та 3D-тури, добре працюють на залучення клієнтів;
- Збільшення кількості звернень.
Обсяг заявок на перегляд об'єктів нерухомості за декілька місяців виріс на 15%. Новий сайт став показав ефективність у залученні потенційних клієнтів.
Співпраця WEZOM та “Білого шоколаду” продовжується, портал регулярно отримує оновлення дизайну та юзабіліті, аби тримати високу планку на вкрай конкурентному та динамічному ринку нерухомості. Попереду ще багато роботи, клієнт має амбіційні плани з розвитку бренду у диджиталі.

ваш бізнес!