Просування сайту в Києві


Основні канали просування сайтів
Wezom, надійна IT-компанія з Києва, що надає комплексні послуги просування сайтів з використанням найсучасніших інструментів для досягнення високих результатів. Ми спеціалізуємося на низці послуг, що включають SEO просування, PPC рекламу, SMM-маркетинг і багато іншого. Наша головна мета - допомогти брендам створити успішну цифрову присутність в інтернеті.
Наші кейси
ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ, ВИБРАВШИ ПОШУКОВЕ ПРОСУВАННЯ САЙТУ ВІД WEZOM
Реальні результати
Якісна експертиза
Комплексний підхід
Індивідуальні рішення
Прозоре ціноутворення
Деталізована звітність
Дізнайтесь вартість просування вашого сайту

Етапи просування сайту
Аналіз сайту та стратегія
SEO-послуги завжди починаються з детального дослідження. Цей етап включає розширений аналіз внутрішньої оптимізації сайту на наявність технічних недоліків і відповідність стандартам пошукових систем. До комплексу робіт входять оцінка структури та юзабіліті, технічних характеристик, перевірка згадок у мережі.
На основі отриманих даних із комплексного аналізу сайту та конкурентів розробляємо індивідуальну стратегію та перелік методів SEO-оптимізації. На цьому етапі проводиться аналіз конкурентів і приймаються рішення щодо розширення сайту за рахунок нових підсторінок, перебудови меню чи процесів функціонування, ключових змін, які знадобляться сайту для отримання позицій у пошуковій видачі.
SEO-аудит сайту та технічна оптимізація
Проводиться детальний внутрішній аналіз ресурсу. Внутрішня SEO-оптимізація включає перевірку метатегів, структури контенту, посилань, схеми навігації, файлу robots.txt, sitemap.xml, індексації сторінок і формування 301 редиректів. Окрім того, здійснюється пошук і виправлення HTML-помилок, перевірка структури URL, прихованих текстів і дублювання сторінок.
Внутрішня оптимізація також охоплює аудит швидкості завантаження, адаптації під мобільні пристрої, налаштування мікророзмітки та хлібних крихт, а також мовних версій сайту. Іншими словами, проводиться оптимізація сайту під вимоги пошукових систем. Важливо, щоб він відповідав алгоритмам, інакше потрапити в топ не вдасться.
За результатами перевірки формуються завдання з виправлення виявлених недоліків для подальшої оптимізації сайту для пошукових систем. Залежно від поточного стану ресурсу цей список може бути як досить вичерпним, так і невеликим. Усе індивідуально.
Проробка семантичного ядра та структури сайту
Підбираються релевантні ключові запити, за якими на сайт приходитимуть зацікавлені користувачі. Наповнення сторінок сайту має включати унікальні інформативні тексти з семантикою. На цьому етапі здійснюється збір ключових слів (кількість високо-, середньо- та низькочастотних), у тому числі за рахунок аналізу конкурентних ресурсів. Визначається обсяг і семантичне ядро під конкретні пошукові запити з урахуванням намірів відвідувача.
На основі семантики проробляється архітектура сайту. Вибудовується логіка взаємозв’язків між розділами, сторінками та окремими елементами ресурсу, налаштування його функціональності та легкості сприйняття для користувача. Робота зі структурою сайту зводиться до спрощення шляху цільової аудиторії від першого кліку до виконання цільової дії. Зручні та зрозумілі ресурси мають високі показники конверсії.
Створення ефективного контенту та SEO-копірайтинг
Створення контенту полягає в підготовці детальних технічних завдань на тексти з урахуванням ключових запитів із семантичного ядра та написанні оптимізованого тексту для сторінок, який максимально відповідає інтересам цільової аудиторії. Якісне наповнення ресурсу сприяє його просуванню в пошукових системах, покращує індексацію та допомагає затримати відвідувачів, спонукаючи їх до цільової дії.
Ми проробляємо тексти, розподіляємо ключі на сторінці, виключаємо граматичні та логічні помилки. Якісне наповнення сайту = зміцнення позицій і приріст аудиторії. Ми завжди приділяємо оптимізованим текстам особливу увагу, адже саме вони — один із ключових елементів ефективності.
Створення посилального профілю та зовнішнє просування
Ключова складова робіт із SEO-просування — отримання зовнішньої посилальної маси шляхом розміщення вхідних посилань на сторонніх ресурсах. Написання статей і закупівля публікацій на майданчиках-донорах входять до основних витрат, що закладаються в бюджет на просування сайту. Чим більше авторитетних майданчиків посилається, тим кращий показник релевантності ресурсу, і в результаті він буде вищим у пошуковій видачі.
У рамках SEO оптимізатори розширюють посилальний профіль сайту за рахунок розміщення беклінків на надійних тематичних сайтах. Виконується стабільне та поступове нарощування посилальної маси, щоб уникнути санкцій із боку пошуковиків і досягти природного зростання трафіку. Такі роботи допомагають підвищити цінність і сприяти зростанню позицій сайту у видачі.
Оптимізація конверсій та збільшення продажів
Проводимо роботи з вивчення поведінки на сайті (час на окремій сторінці, кількість кліків, відсоток відмов, глибина перегляду сторінок). Визначаємо особливості поведінки користувачів у пошуку потрібної кнопки на сторінках сайту. Коректуємо дії, щоб підвищити активність користувачів і збільшити конверсії. Поряд із інтуїтивно зрозумілим дизайном цьому значно сприяє якісна внутрішня SEO-оптимізація.
Завдяки заходам із оптимізації сайту, пов’язаним з аналізом UX, ми запобігаємо ситуаціям, коли користувачі не мотивовані до здійснення покупок.
Вимірювання показників і звітність
Стабільно відстежуються основні метрики та позиції сайту. Це дає змогу оцінити якість виконаних завдань. Таким чином досягається максимальна результативність.
Відображення проміжних і кінцевих результатів роботи над проєктом — це гарантія прозорості взаємовідносин із замовником. Етап передбачає формування звіту з ключовими показниками, зручними для оцінки прогресу. Збір даних про основні метрики: відвідуваність сайту, видимість в органічному пошуку, розрахунок вартості залучення лідів, коефіцієнт конверсії, ROI тощо.
Часті питання

ваш бізнес!