Перш ніж ознайомитися з основними перевагами використання рекламування ... давайте спочатку згадаємо саму концепцію і причини розкрутки сайтів. На даний момент розроблено велику кількість хороших і не дуже стратегій просування веб-ресурсів в пошукових системах. Але в підсумку всі вони зводяться до одного - до залучення на сайт якомога більшої кількості відвідувачів.
Але всі ці методи і стратегії мають один спільний недолік - вони вимагають великих витрат часу. Очікування позитивного результату від пошукової оптимізації може затягнутися на довгі місяці. Але існує інструмент, який позбавлений цього мінуса. Це контекстна реклама. Дана послуга надається абсолютно всіма пошуковими системами. За своєю суттю це відображення інформації та посилання на ваш сайт в певних рекламних зонах, які, як правило, мають найпомітніше розташування. Контекстна інтернет-реклама є основним джерелом доходу компаній, що надають пошукові послуги.
Контекстні оголошення Adwords і Директ як спосіб миттєво збільшити відвідуваність сайту Переваги рекламування в інтернеті (укр. Інтернет-рекламування) можна описати за допомогою наступної метафори:
Уявіть, що ваш сайт - це автомобіль, який їде в якийсь пункт призначення. І що цей пункт і є кінцева мета будь-якої пошукової оптимізації. При виконанні розкрутки сайту ви будете рухатися до своєї мети по звичайній трасі з дуже напруженим рухом, обмеженням швидкості, і до того ж досить звивистим і довгим маршрутом. Безумовно, ви доїдете до пункту призначення, але не так скоро, як хотілося б. Контекстне рекламування в інтернет-середовищі, в свою чергу, надає вам окреме шосе з мінімальною довжиною маршруту, необмеженою швидкістю і відсутністю пробок.
Ця метафора повністю показує всю суть того, що відбувається в інтернеті: можна використовувати класичну пошукову оптимізацію, але результат доведеться почекати деякий час. А можна використовувати контекстне рекламування, ціна якого трохи вище, і отримати практично миттєвий результат. Переваги цього способу очевидні, до того ж пошукові компанії постійно покращують свої сервіси, і контекстне рекламування сайту стає все більш ефективним.
Google Adwords- це головне джерело контекстної реклами в світі. Для нього характерний високий рівень сервісу, зручність для користувачів, проста навігація. Контекстна реклама, замовлена на цьому сервісі, дає дуже швидкий ефект, це своєрідна гарантія зростання трафіку вашого ресурсу. Контекстна реклама «Гугл» базується на тому, що замовник оплачує безпосередньо переходи по його посиланнях. Ця система вигідна як клієнтові, так і пошуковим системам. Дуже багато компаній звертається в сервіс Google Adwords після невдалих спроб виведення сайту в ТОП за допомогою SEO-методів. Це може бути пов'язано як з помилками проведення оптимизационной кампанії, так і з об'єктивними факторами, такими як висока конкуренція. Але незважаючи на свою зовнішню простоту і функціональність, а також на те, що контекстне рекламування в «Гугл» позиціонується як доступне для всіх, дуже важливо довірити процес створення рекламної кампанії професіоналу. Тільки фахівець зможе правильно визначити цілі, а також підібрати ключові фрази під рекламу.
За своєю суттю «Яндекс.Директ» мало чим відрізняється від аналогічного сервісу Google. Вся різниця лише в наборі супутнього інструментарію. Клієнти схиляються до «Яндекс.Директ» в якості постачальника контекстної реклами з іншої причини - регіональності. Незважаючи на те, що пошукове контекстне рекламування в Google є найпопулярнішим в світі, в російськомовному сегменті домінує все ж «Яндекс». Він має більше 60 відсотків пошукового трафіку. Ось чому при просуванні сайту, який орієнтований на російський ринок, доцільніше використовувати сервіс «Яндекс.Директ», а не Google Adwords. Правда, ніхто не забороняє користуватися цими двома сервісами одночасно, все залежить тільки від вашої стратегії і бюджету. Контекстна реклама в «Яндексі» оплачується так само, як і в системі Google, тобто за кожен перехід.
Як вже було сказано, клієнт фактично платить за кожен перехід по своєму рекламному посиланню. І саме можлива кількість відвідувачів за певний часовий інтервал і береться за основу при формуванні рекламного бюджету. Ціна за один перехід залежить від постачальника послуги і може значно відрізнятися, буде це «Яндекс» або Google. Просування сайту контекстної реклами в середньому коштує від 50 коп. до 1 грн. за клік, але в деяких випадках ці цифри можуть значно відрізнятися.Так, в «Яндексі» контекстна реклама може доходити і до 30 грн. за перехід - все залежить від рівня тематичної конкуренції. Також на ціну значно впливають регіональні фактори і популярність ключових слів. Зовсім не обов'язковим є розміщення реклами в інтернеті за дорогим «ключам», більш дешеві варіанти можуть бути не менш ефективними. Важливо пам'ятати, що контекстна реклама на Google або «Яндекс», а якщо бути більш точним, її ефективність, оцінюється по так званому коефіцієнту CTR. Він являє собою співвідношення між кількістю пошукових запитів і переходів по вашій рекламному посиланню. У нормі, коли 2-3 відсотки від загального числа запитів призводять відвідувача на сайт. Зрозуміло, чим вище цей показник, тим краще.
Як бачите, контекстна реклама в інтернеті, вартість якої може бути досить низькою, є відмінним засобом залучення відвідувачів на ваш сайт.
Контекстна реклама, замовити яку ви можете і самостійно, все ж є досить складним інструментом, в якому багато різних тонкощів і нюансів. Тому при плануванні своєї рекламної кампанії вам буде потрібна допомога професіоналів, які знають всі тонкощі і підводні камені контекстної реклами. Агентство Wezom готове взяти на себе проведення всіх заходів рекламного характеру. Аналіз ситуації ринку, підбір ключових слів, планування бюджету - все це виконають наші фахівці. Географія надання наших послуг дуже широка, і не важливо, це контекстна реклама в Києві або будь-якому іншому місті України - ми виконаємо все на найвищому рівні.
Також зобов'язуємось нагадати, що контекстна реклама web-сайту - це всього лише інструмент залучення відвідувачів на ваш ресурс. Ніяка, навіть найдорожча, вона не змусить відвідувача купити ваш товар або послугу, якщо йому щось не сподобалося в самому сайті. Тому в першу чергу приділіть увагу своєму інтернет-ресурсу, його зовнішнім виглядом і зручності. Сайт сам по собі повинен мати у своєму розпорядженні користувача купити товар, і потім повернутися ще раз. Без цього неможлива побудова по-справжньому вигідного комерційного ресурсу, а розміщення контекстної реклами дозволить йому стати ще більшими.