Контекстна реклама

Контекстна реклама від сертифікованого партнера Google з гарантіями результату
Контекстна реклама
bg image

ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ ВІД WEZOM

Контекстна реклама має найважливішу перевагу: користувачі починають бачити її практично відразу після запуску. При цьому в пошуку Google вона демонструється над органічною видачею. Тобто ви будете вище конкурентів і зможете залучити значно більше трафіку. Але пам'ятайте, що контекстна реклама працює лише в період дії рекламної кампанії. Немає вкладень у неї – немає показів. Це важливо розуміти!

ПОШУКОВА РЕКЛАМА
01/
Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google
МЕДІЙНА РЕКЛАМА
02/
Розміщення банерів або відеороликів на різних сайтах та результати пошуку.
ВІДЕОРЕКЛАМА
03/
Нативна інтеграція рекламних роликів та банерів на YouTube
GOOGLE SHOPPING
04/
Ефективний тип товарної реклами для інтернет-магазинів.
ПРАЙС-АГРЕГАТОРИ
05/
Показ оголошень на найпопулярніших сайтах агрегаторів.
АУДИТ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ
06/
Проведення аналізу рекламних кампаній з метою покращення ефективності.

Переваги контекстної реклами для бізнесу

Замовте безкоштовний аудит рекламного акаунту Google

Збільшення відвідуваності веб-сайту

точне налаштування контекстної реклами дозволяє отримати цільовий трафік на сайт, що безпосередньо призводить до збільшення продажу товарів чи послуг.

Оплата за фактичну реакцію клієнта

плата за рекламу стягується лише тоді, коли одержувач зацікавлений у оголошенні та натискає на нього (або переглядає рекламні матеріали у разі кампанії на YouTube).

Повний бюджетний контроль

бюджет визначається динамічно - його можна змінити будь-якої миті. Повний контроль над щоденним та щомісячним бюджетом дозволяє швидко змінювати свої витрати, вкладаючи кошти лише у найбільш прибуткові оголошення.

Вимірне зростання продажів

реалізація реклами на різних каналах дозволяє охопити потенційних клієнтів, незалежно від того, на якій стадії покупки вони знаходяться в даний момент.

Етапи налаштування контекстної реклами в Wezom


01/

Аналіз товарів/послуг

Проведення ефективної рекламної кампанії в принципі неможливе без попереднього аналізу товарів або послуг, які просуваються. Це одне з перших і найбільш важливих завдань у просуванні, результати якого безпосередньо впливають на подальшу стратегію дій. По-перше, це дозволяє визначити найбільш ефективні ключові слова й запити для просування, щоб збільшити конверсію та знизити вартість залучення клієнтів. По друге, дає можливість використовувати найсильніші сторони вашої пропозиції, щоб зацікавити ЦА й відбудуватися від конкурентів.

Для кожного клієнта ми розробляємо індивідуальну стратегію розкрутки за допомогою контекстної реклами. Надалі вона може коригуватися в міру отримання перших результатів та зміни ситуації на ринку. Але основна концепція стратегії зазвичай залишається незмінною.
Аналіз товарів/послуг

02/

Аналіз конкуренції

Наступний етап роботи — комплексний аналіз конкурентів. Це важливий стратегічний процес, за допомогою якого ми визначаємо сильні та слабкі сторони методів і форматів просування, що використовуються іншими компаніями у вашій ніші. Вдалі рішення можна взяти на озброєння, а невдалий досвід враховувати, щоб не допустити тих самих помилок. Ми визначаємо, що та як рекламують ваші конкуренти, які офери й CTA вони використовують, які рішення можна використовувати у вашому випадку, а які — не варто. Так формується стратегія просування.

Аналіз конкуренції

03/

Аналіз попиту, платформ

Для підвищення ефективності контекстної реклами необхідно також вивчити попит на продукт, його динаміку в залежності від об'єктивних факторів, як-от пори року й ін. Крім того, важливо визначити, які саме платформи варто використовувати для досягнення найкращих результатів. Адже контекстна реклама — це не тільки оголошення в результатах пошукової видачі, а й покази на сайтах-партнерах Google і ресурсах-учасниках контекстно-медійної мережі. Оптимальні платформи для просування необхідно визначити завчасно, щоб заощадити бюджет.

Аналіз попиту, платформ

04/

Підготовка стратегії просування

Для кожного клієнта ми готуємо індивідуальну стратегію просування. Вона залежить від безлічі факторів: бюджету, ЦА та цілей компанії. Розробка стратегії може проводитися тільки в тому разі, якщо всі попередні етапи вже виконані. Якщо хтось пропонує вам її складання без попереднього аналізу, ефективність такої стратегії, швидше за все, буде сумнівною. Ви, як клієнт, теж можете брати участь у процесі й у разі потреби коригувати рішення. А надалі стратегія, звичайно, може бути переглянута.

Підготовка стратегії просування

05/

Медіаплан для рекламних кампаній

У медіаплані міститься інформація про рекламні кампанії та витрати на них, цільову аудиторію, бюджет, розклад і місця розміщення. Тобто це свого роду план дій і документ з урахуванням усіх ключових відомостей про РК. Він дозволяє краще структурувати й систематизувати роботу, контролювати витрати, більш грамотно планувати подальше просування. Як і основна стратегія просування, медіаплан може бути скоригований і доопрацьований в міру потреби.

Медіаплан для рекламних кампаній

06/

Ключові запити + оголошення та розробка структури кампаній

Наявність у рекламі релевантних ключових слів і фраз — невіддільна складова. А самі оголошення при цьому повинні бути інформативними, продавальними, але при цьому не дуже агресивними або провокаційними. Знайти правильний баланс — це справжнє мистецтво. Адже потрібно коротко, містко та доступно пояснити потенційному клієнту, чому саме ваша пропозиція гідна його уваги. Тому до розробки структури кампаній і створення текстів оголошень ми залучаємо відповідних фахівців, що володіють необхідним досвідом.

Ключові запити + оголошення та розробка структури кампаній

07/

Запуск рекламної кампанії

Після всіх перерахованих етапів ми переходимо безпосередньо до запуску рекламної кампанії. Технічно це нескладний процес, але, щоб вона почала працювати та приводити клієнтів, необхідно, щоб були дотримані всі правила Google. Якщо все зроблено правильно, після модерації ваші оголошення почнуть демонструватися зацікавленій аудиторії. Користувачі побачать ваші пропозиції та зможуть буквально в один клік перейти на сайт, оформити замовлення або здійснити іншу цільову дію. І все це — у максимально короткі терміни. Особливо якщо порівнювати з SEO-просуванням.

Запуск рекламної кампанії

08/

Ведення реклами

Після запуску рекламної кампанії наша робота не зупиняється. Ми постійно моніторимо її ефективність, реакцію цільової аудиторії на оголошення та пропозицію загалом. Усе це потрібно, щоб у разі потреби своєчасно внести зміни до стратегії, доопрацювати рекламу й поліпшити її. Далеко не завжди вдається відразу запустити на 100% ефективну кампанію. Тільки комплексне ведення контекстної реклами дає можливість «відшліфувати» її до досконалості й отримати кращі результати без додаткової витрати бюджету.

Ведення реклами

09/

Звітність про ефективність

Ну і, звичайно ж, ми обов'язково надаємо вам вичерпні звіти за підсумками виконаної роботи та досягнутих результатів. У такий спосіб ви точно знаєте, скільки й за що платите, наскільки ефективні та рентабельні ваші вкладення у просування, як ми використовували ці кошти та яка ваша реальна вигода від контекстної реклами. Ми завжди працюємо абсолютно прозоро, не маніпулюємо інформацією у звітах і надаємо об'єктивні дані. Якщо у вас виникнуть будь-які питання щодо звітів, наші фахівці обов'язково проконсультують вас додатково.

Звітність про ефективність

Що потрібно врахувати перед замовленням контекстної реклами?

Контекстна реклама — це ефективний і швидкий метод просування. Але якщо ви плануєте зробити замовлення контекстної реклами та хочете отримати дійсно високі результати, необхідно врахувати цілу низку факторів. Про кожен із них поговоримо далі.
Цілі
Налаштування та супровід контекстної реклами обов'язково повинні враховувати певні цілі просування. Це може бути збільшення трафіку на сайт, підвищення конверсії в заявки або продажі, зміцнення іміджу компанії, інше. Тому насамперед визначте цілі рекламної кампанії, а вже після — займайтеся просуванням.
Ключові запити
Це слова та фрази, за якими користувачі будуть бачити вашу рекламу в пошукових системах і на партнерських сайтах. Тому вибір правильних та релевантних ключових запитів — запорука успіху всієї кампанії. Інакше використовувані запити будуть приводити нецільовий трафік і просто не дадуть результатів.
Цільова аудиторія
Щоб налаштування реклами була точним і ефективним, важливо розуміти, кому ви її будете показувати. Тобто необхідно вивчити портрет свого клієнта, його особливості, цілі, проблеми та потреби. Це дозволить підібрати більш переконливі й актуальні тексти та зображення саме для вашої ЦА, щоб потрапити в яблучко.
Контроль результативності
Замовлення контекстної реклами та її запуск — це далеко не фінішний етап. Аналізуючи й контролюючи результативність кампанії, можна якісно її оптимізовувати та допрацьовувати, щоб отримувати кращі результати з меншими вкладеннями. Без цього досягти успіху практично неможливо.
Активність конкурентів
Не забувайте, що ваші конкуренти теж не сидять склавши руки. Їхня активність може вплинути на покази вашої контекстної реклами, активність аудиторії та показники трафіку на сайт. Тому ви повинні знати, хто ваші конкуренти, які ключові запити вони використовують, які тексти й зображення показують, які канали та формати вибирають, які в них бюджет і таргетинг.

Оцінка і прогноз бюджету контекстної реклами

Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією. Залиште свій номер і ми передзвонимо!
Discuss project

Вартість контекстної реклами

Тип пакету послуг

Ціна (на місяць)

БАЗОВИЙ
(Для невеликих сайтів послуг)

Від 15 000 грн.

ОПТИМАЛЬНИЙ
(для онлайн-магазинів)

Від 18 000 грн

Комплексний
(для маркетплейсів та сайтів агрегаторів )

Від 22 000 грн

Вартість контекстної реклами формується з двох складових:

  1. Послуги фахівців із налаштування та запуску рекламної кампанії.
  2. Ціна показів, кліків та цільових дій.

До того ж на ціну сильно впливають тематика та конкурентність бізнесу, регіон та сезонність показів, кількість та якість оголошень, модель оплати трафіку тощо.  У середньому послуги контекстної реклами передбачають вкладення від 250 до 1500 доларів на місяць. Чим більше ви вкладаєте, тим більше показів та цільових дій зможете отримати. Отже, просування може бути як бюджетним, так і дуже дорогим.

відповідаємо на найпоширеніші питання

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
💰 СКІЛЬКИ КОШТУЄ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?
Вартість налаштування контекстної реклами складається з двох складових: послуг із налаштування та ціни показів, кліків або цільових дій. Теоретично ви можете заощадити, запустивши рекламну кампанію самостійно. Але на практиці ведення реклами самотужки зазвичай призводить лише до перевитрати бюджету й не дає очікуваних результатів. Тому набагато розумніше звернутися до професіоналів та використовувати кошти грамотніше.

02.
🎯 ЩО ВХОДИТЬ У ВЕДЕННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?
Запуск рекламної кампанії — це комплексний процес, який складається з аналізу бізнес-ніші клієнта, конкурентів та цільової аудиторії, розробки індивідуальної стратегії просування та безпосередньо запуску реклами. Крім того, обов'язково проводиться аналіз ефективності кампанії вже в процесі її роботи, щоб за необхідності коригувати та вдосконалювати стратегію.

03.
⏳ ЯК ШВИДКО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАПУСК РЕКЛАМИ?
Для налаштування та запуску рекламної кампанії зазвичай потрібно 3–5 днів. Далі фахівці спостерігають за її ефективністю, збирають дані та аналізують результати. За підсумками проводиться оптимізація рекламної кампанії. Цей етап зазвичай триває близько 7 днів. А вже через 10–14 днів контекстна реклама демонструє найвищу результативність та приваблює максимум зацікавленої аудиторії.

04.
❓ Ви можете гарантувати певну кількість лідів?
Wezom надає послугу PPC-просування з оплатою за результат (KPI). Тобто ми справді готові гарантувати отримання певної кількості лідів. Але цей показник розраховується індивідуально на етапі аналізу бізнесу та розробки стратегії. Звичайно ж, названі цифри можуть трохи відрізнятися від підсумкових, але в більшості випадків різниця не є суттєвою (залишається на рівні мінімальної похибки).

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.