Контекстна реклама


ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ ВІД WEZOM
Контекстна реклама має найважливішу перевагу: користувачі починають бачити її практично відразу після запуску. При цьому в пошуку Google вона демонструється над органічною видачею. Тобто ви будете вище конкурентів і зможете залучити значно більше трафіку. Але пам'ятайте, що контекстна реклама працює лише в період дії рекламної кампанії. Немає вкладень у неї – немає показів. Це важливо розуміти!
Наші кейси
Ключові клієнти
Переваги контекстної реклами для бізнесу
Етапи налаштування контекстної реклами в Wezom
Звітність про ефективність
Ну і, звичайно ж, ми обов'язково надаємо вам вичерпні звіти за підсумками виконаної роботи та досягнутих результатів. У такий спосіб ви точно знаєте, скільки й за що платите, наскільки ефективні та рентабельні ваші вкладення у просування, як ми використовували ці кошти та яка ваша реальна вигода від контекстної реклами. Ми завжди працюємо абсолютно прозоро, не маніпулюємо інформацією у звітах і надаємо об'єктивні дані. Якщо у вас виникнуть будь-які питання щодо звітів, наші фахівці обов'язково проконсультують вас додатково.

Ведення реклами
Після запуску рекламної кампанії наша робота не зупиняється. Ми постійно моніторимо її ефективність, реакцію цільової аудиторії на оголошення та пропозицію загалом. Усе це потрібно, щоб у разі потреби своєчасно внести зміни до стратегії, доопрацювати рекламу й поліпшити її. Далеко не завжди вдається відразу запустити на 100% ефективну кампанію. Тільки комплексне ведення контекстної реклами дає можливість «відшліфувати» її до досконалості й отримати кращі результати без додаткової витрати бюджету.

Запуск рекламної кампанії
Після всіх перерахованих етапів ми переходимо безпосередньо до запуску рекламної кампанії. Технічно це нескладний процес, але, щоб вона почала працювати та приводити клієнтів, необхідно, щоб були дотримані всі правила Google. Якщо все зроблено правильно, після модерації ваші оголошення почнуть демонструватися зацікавленій аудиторії. Користувачі побачать ваші пропозиції та зможуть буквально в один клік перейти на сайт, оформити замовлення або здійснити іншу цільову дію. І все це — у максимально короткі терміни. Особливо якщо порівнювати з SEO-просуванням.

Ключові запити + оголошення та розробка структури кампаній
Наявність у рекламі релевантних ключових слів і фраз — невіддільна складова. А самі оголошення при цьому повинні бути інформативними, продавальними, але при цьому не дуже агресивними або провокаційними. Знайти правильний баланс — це справжнє мистецтво. Адже потрібно коротко, містко та доступно пояснити потенційному клієнту, чому саме ваша пропозиція гідна його уваги. Тому до розробки структури кампаній і створення текстів оголошень ми залучаємо відповідних фахівців, що володіють необхідним досвідом.

Медіаплан для рекламних кампаній
У медіаплані міститься інформація про рекламні кампанії та витрати на них, цільову аудиторію, бюджет, розклад і місця розміщення. Тобто це свого роду план дій і документ з урахуванням усіх ключових відомостей про РК. Він дозволяє краще структурувати й систематизувати роботу, контролювати витрати, більш грамотно планувати подальше просування. Як і основна стратегія просування, медіаплан може бути скоригований і доопрацьований в міру потреби.

Аналіз товарів/послуг
Проведення ефективної рекламної кампанії в принципі неможливе без попереднього аналізу товарів або послуг, які просуваються. Це одне з перших і найбільш важливих завдань у просуванні, результати якого безпосередньо впливають на подальшу стратегію дій. По-перше, це дозволяє визначити найбільш ефективні ключові слова й запити для просування, щоб збільшити конверсію та знизити вартість залучення клієнтів. По друге, дає можливість використовувати найсильніші сторони вашої пропозиції, щоб зацікавити ЦА й відбудуватися від конкурентів.
Для кожного клієнта ми розробляємо індивідуальну стратегію розкрутки за допомогою контекстної реклами. Надалі вона може коригуватися в міру отримання перших результатів та зміни ситуації на ринку. Але основна концепція стратегії зазвичай залишається незмінною.
Аналіз конкуренції
Наступний етап роботи — комплексний аналіз конкурентів. Це важливий стратегічний процес, за допомогою якого ми визначаємо сильні та слабкі сторони методів і форматів просування, що використовуються іншими компаніями у вашій ніші. Вдалі рішення можна взяти на озброєння, а невдалий досвід враховувати, щоб не допустити тих самих помилок. Ми визначаємо, що та як рекламують ваші конкуренти, які офери й CTA вони використовують, які рішення можна використовувати у вашому випадку, а які — не варто. Так формується стратегія просування.

Аналіз попиту, платформ
Для підвищення ефективності контекстної реклами необхідно також вивчити попит на продукт, його динаміку в залежності від об'єктивних факторів, як-от пори року й ін. Крім того, важливо визначити, які саме платформи варто використовувати для досягнення найкращих результатів. Адже контекстна реклама — це не тільки оголошення в результатах пошукової видачі, а й покази на сайтах-партнерах Google і ресурсах-учасниках контекстно-медійної мережі. Оптимальні платформи для просування необхідно визначити завчасно, щоб заощадити бюджет.

Підготовка стратегії просування
Для кожного клієнта ми готуємо індивідуальну стратегію просування. Вона залежить від безлічі факторів: бюджету, ЦА та цілей компанії. Розробка стратегії може проводитися тільки в тому разі, якщо всі попередні етапи вже виконані. Якщо хтось пропонує вам її складання без попереднього аналізу, ефективність такої стратегії, швидше за все, буде сумнівною. Ви, як клієнт, теж можете брати участь у процесі й у разі потреби коригувати рішення. А надалі стратегія, звичайно, може бути переглянута.

Що потрібно врахувати перед замовленням контекстної реклами?
Оцінка і прогноз бюджету контекстної реклами

Що входить у вартість робіт із запуску та ведення рекламних кампаній?
Що входить? | Опис |
---|---|
1. Виділена команда | Команда досвідчених фахівців, що працюють разом для успішної реалізації рекламної стратегії. |
2. Телеграм-чат із менеджером | Комунікація з менеджером і керівником, обговорення питань, побажань та стратегії. |
3. Рекомендації по корекціям сайту для збільшення конверсії | Аналіз сайту та надання рекомендацій для покращення конверсії та оптимізації воронки продажів. |
4. Щоденний інтерактивний звіт | Щоденний зведений звіт про результати та ключові показники продуктивності у зручному інтерфейсі. |
5. Щомісячний звіт про проделану роботу та плани | Детальний звіт про виконані роботи, досягнуті цілі та плани на наступний місяць. |
6. Ведення, налаштування та оптимізація рекламних кабінетів | Створення, налаштування та постійна оптимізація рекламних кампаній для максимального ROI. |
7. Створення креативів для медійної реклами | Розробка привабливих та креативних оголошень для медійної реклами. |
8. Продаючий копірайтинг рекламних оголошень | Написання переконливого та привабливого тексту для рекламних оголошень. |
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ


ваш бізнес!