Просування англомовних сайтів в ТОП Google

Просування сайтів на закородонних ринках з прогнозом результату, та гарантіями в договорі

Особливості розкрутки англомовних проєктів

Отримайте прогноз ефективності SEO просування для вашого сайту

Якщо ви плануєте запускати SEO-просування англійською мовою, то повинні враховувати, що цей процес буде дещо складнішим, ніж робота на українському ринку. По-перше, конкуренція в більшості ніш істотно більша. По-друге, алгоритми Google краще працюють з англомовним вмістом. Отже, вимоги до його якості вище. Ну і, по-третє, для ефективного SEO-просування англомовних сайтів на ринках Західної Європи й США доведеться витратити більше часу та коштів. Дуже важливо в цьому питанні звертатися до фахівців, які мають реальний досвід просування за кордоном. І команда Wezom до ваших послуг!

Фактори ранжування англомовного сайту

Дізнайтесь вартість просування вашого сайту

Контент

Ранжування англомовного сайту дуже сильно залежить від якості контенту. Звичайні SEO-тексти вже не котируються так, як раніше. Сучасному комерційному сайту потрібні експертні, корисні й інформативні матеріали. Звичайно, базові правила SEO- й LSI-копірайтингу нікуди не діваються. Але ви повинні розуміти, що ставити їх на чолі всього в написанні текстів не варто. Особливо якщо у вас проєкт медичної, юридичної або фінансової тематики.

Мобільна версія сайту

Понад 67% сучасного інтернет-трафіку є мобільним. І це число збільшується з кожним роком. Принцип веброзробки mobile-first уже став базовим правилом роботи будь-якої сучасної вебстудії. А без мобільної версії сайту бізнесу просто нема що робити в мережі. Якщо в ресурсу немає mobile-версії, у нього не буде абсолютно жодних шансів опинитися в топі пошукової видачі, навіть якщо всі інші правила оптимізації англомовного сайту дотримані на 100%.

Технічна оптимізація

Це цілий комплекс заходів, що містить пошук й усунення технічних неполадок на сайті, видалення дублів сторінок і битих посилань, коригування файлу robots.txt, налаштування метатегів, оброблення помилок 404 і багато іншого. До технічної оптимізації потрібно підходити з усією відповідальністю, тому що помилки та недоробки на цьому етапі можуть звести нанівець усі подальші старання з розкрутки.

Посилання

Перелінкування всередині сайту, а також нарощування зовнішньої посилальної маси — невіддільна частина робіт з просування сайту. І якщо зовнішні посилання націлені перш за все саме на розкрутку, то внутрішні — ще й на зручність для користувача. Для цільової аудиторії на західному ринку дуже важливо комфортно користуватися сайтом, не виконуючи зайвих дій. І грамотне перелінкування здатне куди швидше привести людину до дії — купівлі, замовлення тощо.

Етапи просування сайту в англомовних країнах


01/

Аналітика

Результати всіх заходів з просування сайту необхідно постійно аналізувати, потрібно оцінювати їхню ефективність і доцільність подальшого застосування. Тільки так можна знайти оптимальні шляхи розкрутки, оптимізувати бюджет і досягти найкращих результатів у відносно короткі строки. Без аналітики всі дії здійснюються фактично наосліп, а результати часто стають непрогнозованими. Працювати так ми не рекомендуємо!
Аналітика

02/

Аналіз ніші

Це один із перших і найважливіших етапів. Наше завдання — визначити всю специфіку ніші, у якій працює клієнт, а також вивчити основних конкурентів. Ця інформація має критичне значення для подальшого кроку — розроблення стратегії просування. Аналіз ніші дозволяє відразу визначити оптимальні шляхи роботи, а також не допустити поширених помилок, які вже допустили ваші конкуренти. Вчитися на чужому досвіді можна та потрібно!
Аналіз ніші

03/

Стратегія просування

Хоча технічно просування англомовного сайту не надто сильно відрізняється від українськомовного, розроблення стратегії в цьому випадку зазвичай проводиться ще більш ретельно. Вона складається з двох великих етапів — внутрішньої та зовнішньої оптимізації. А вже всередині них містяться окремі кроки, які від проєкту до проєкту можуть відрізнятися. Без стратегії просування починати розкрутку категорично не рекомендується!
Стратегія просування

04/

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація охоплює великий обсяг роботи — пошук й усунення технічних помилок на ресурсі, збір і кластеризацію семантичного ядра, написання нових текстів для сторінок і доопрацювання вже наявних, налаштування внутрішньої перелінковки та «хлібних крихт», поліпшення навігації, опрацювання UX/UI, прискорення завантаження сторінок і багато іншого. Щоб бути в топі, англомовний сайт повинен бути по-справжньому ідеальним з технічного погляду!
Внутрішня оптимізація

05/

Лінкбілдинг

Лінкбілдинг — це процес нарощування зовнішньої посилальної маси. Тобто збільшення кількості вхідних посилань із зовнішніх ресурсів, завдяки чому пошуковики краще ранжують ваш вебсайт і виводять його в топ. І тут потрібно пам'ятати, що роль відіграє не тільки число, але і якість цих посилань. Тому нарощувати посилальну масу необхідно з авторитетних ресурсів. Це складніше та дорожче, але й ефект від лінкбілдингу буде куди більш значущим для вашого сайту.
Лінкбілдинг

06/

Звітність

Вичерпна та прозора звітність допомагає клієнту побачити, які роботи виконані, куди спрямовані його кошти та яких результатів вже вдалося досягти на конкретному етапі. Розкрутка сайту під закордонний ринок вимагає особливо ретельного й регулярного аналізу з наданням звітності, оскільки він дуже мінливий. Потрібно вміти швидко адаптуватися. А якщо не бачити результатів просування, робити це просто неможливо.
Звітність

Будьте помітні в Google!
Ми перевіримо ваш сайт і підготуємо для вас індивідуальну стратегію просування.
Discuss project

Чим відрізняється робота на англомовну аудиторію?

  1. Потрібен вищий рівень володіння англійською мовою, особливо знання сленгу, ідіом та відтінків мови. Нюанси мови мають велике значення. Важливо розуміти, що, наприклад, американська та британська англійська — не одне й те саме. Мало того, навіть у Великобританії існує кілька діалектів.
  2. Необхідно враховувати культурні відмінності та особливості сприйняття англомовної аудиторії. Наприклад, гумор та іронія можуть сприйматися по-різному. Деякі мовні обороти часом краще не використовувати, інші, навпаки, будуть доречними. Тому для роботи з контентом варто залучати носіїв мови.
  3. Потрібно стежити за останніми трендами та актуальними темами обговорення. Інфополе англомовної аудиторії ширше та швидше змінюється, ніж в Україні. Розкрутка сайту англійською мовою вимагає більшої адаптивності та вміння підлаштовуватися під актуальні тренди.
  4. Розрізняються популярні канали та платформи для просування. Наприклад, TikTok популярний у країнах Азії, тоді як X.com (у минулому Twitter) частіше використовується в англомовних. Якщо ви плануєте залучати на сайт трафік із соцмереж, цей фактор теж треба обов'язково враховувати.

Вартість SEO-просування англомовних сайтів

Вартість англомовного просування залежить від безлічі факторів, починаючи від типу та розміру сайту, закінчуючи рівнем конкуренції в ніші та особливостями аудиторії. Англомовний ринок конкурентніший, ніж україномовний, — це факт. Отже, виведення сайту в топ пошукової видачі вимагає більше часу, зусиль та грошових вкладень.

Точну вартість робіт із просування ми будемо готові назвати після ретельного аналізу вашого сайту, бізнес-ніші, аудиторії та конкурентів. А після цього ви самі вирішуватимете, чи згодні ви співпрацювати на запропонованих умовах.

 

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Як розпочати просування англомовного сайту?

Якщо ви маєте сайт, і ви хочете його просувати під закордонні ринки, то перше, з чого варто почати - це аналіз своєї ніші та виявлення конкурентів, їх сильних та слабких сторін з огляду SEO.

Аналіз ніші, допоможе сформувати розуміння, що очікувати від конкурентів, оцінити бюджети, які необхідні для просування сайту, вибудувати стратегію за якою буде просуватися ваш сайт у потрібному вам регіоні.


02.
Які гарантії я отримую?
Ми готові гарантувати вам виведення сайту в топ пошукової видачі, оплату за залучений трафік і за результат. А також повернення грошей у разі відсутності такого результату. Обов'язково гарантуємо високу якість робіт: дотримання строків за проєктом, залучення тільки власних фахівців, своєчасне виконання завдань за договором, щотижневу деталізовану звітність з пошукового трафіку та щомісячний звіт з усіх KPI.

03.
Який у вас досвід у просуванні сайтів за кордоном?
Компанія Wezom займається просуванням сайтів з 2000 року. Уже в той час ми почали поступово допомагати клієнтам виходити на західні ринки. А особливо активно сконцентрувалися на цьому напрямку у 2022 році, коли багато українських компаній через війну в Україні стали активніше працювати на Європу та США. За цей час ми відмінно вивчили специфіку просування сайтів за кордоном і готові застосувати всі набуті навички, працюючи з вашим проєктом. Звертайтеся!

04.
Що входить до послуги просування?
Якщо говорити максимально коротко, то просування сайту за кордоном містить аналіз ніші, розроблення стратегії розкручування, внутрішню та зовнішню оптимізацію, аналітику результатів і підготовку звітності. Але насправді це куди більш складний і комплексний процес, у якому безліч додаткових етапів, що вимагають серйозного та зваженого підходу. А допущена помилка на одному з кроків може вплинути на всі подальші результати просування.

05.
Яка вартість просування англомовного сайту?
Вартість просування сайту формується від потреб, ніші та регіону просування. Робота та видаткова частина розподіляються окремо, як правило.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.