Експертна розробка мобільних додатків


Розробляємо високоякісні нативні мобільні додатки
Команда WEZOM розробляє високоякісні мобільні додатки для бізнесу. Нативні застосунки створюються під конкретну операційну систему (Android, iOS), що гарантує швидкість, енергоефективність та повну сумісність з можливостями ОС - від камери та сповіщень, до платіжної системи.
Створення мобільного додатку – це можливість обігнати конкурентів, виділитись серед інших компаній, популяризувати свої послуги та бренд.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Наш стек мобільних технологій створення додатків
РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ: ОСНОВНІ ЕТАПИ
Публікація в App Store / Google Play
Коли застосунок буде створений й протестований, потрібно запустити мобільний додаток в App Store (iOS) або Google Play (Android). Цей процес складається з кількох етапів:
- Реєстрація клієнта на відповідних платформах.
- Фінішна перевірка додатка на відповідність вимогам щодо публікації в App Store або Google Play. Ми створюємо застосунок згідно з усіма правилами, проте вони постійно оновлюються, тому перш ніж опублікувати, ми додатково перевіряємо актуальні гайдлайни.
- Публікація додатка – цей процес може зайняти декілька днів, а іноді й декілька тижнів.
Після публікації застосунку, не варто забувати про його підтримку та оновлення.
Під'єднання аналітики
Під'єднання аналітики до мобільного додатку дозволяє зібрати й проаналізувати дані:
- Використання стороннього сервісу (Google Analytics, Firebase Analytics), що надає інструменти для збору, обробки, аналізу даних про поведінку користувачів. Щоб під'єднати сервіс, у застосунок додають спеціальну бібліотеку або SDK.
- Створення власної аналітичної системи з нуля – варіант для великого бізнесу, що може собі дозволити витрати на такий проект. Для розробки потрібно створити спеціальну бібліотеку або SDK, що буде збирати дані про поведінку користувачів, відправляти їх на сервер для подальшої обробки й аналізу.
- Використання інструментів, що вбудовані в мобільні платформи Android або iOS. Вони дозволяють збирати дані щодо продуктивності застосунку та поведінки користувачів.
Тестування та налагодження
Щоб мобільний додаток працював стабільно, без помилок та збоїв, слід тестувати кожен етап розробки. Це дозволяє вчасно виявити помилки.
Технічне тестування додатка проводять QA-фахівці. Тестувальник перевіряє усі функції додатка, переконується, що застосунок працює коректно у різних умовах (зміна швидкості інтернету, на різних пристроях, на різних версіях Android чи iOS). Обов'язково тестується продуктивність, безпека, інтеграція з різними системами та сервісами (базою даних, аналітичними програмами, платіжними системами).
Всі виявлені помилки зразу виправляють програмісти. Коли тестування певного етапу завершиться, вони переходять до наступної фази робіт.
Розробка функціонала
Яким буде функціонал, залежить від призначення додатка. Наприклад, якщо це інтернет-магазин, застосунок має надавати можливість відкласти товар у кошик, здійснити оплату та покупку, відстежувати статус замовлення, залишити відгук тощо.
Всі функції додатка обмірковують ще на етапі створення ТЗ, а команда розробників має втілити їх в життя. Фронтендери працюють з інтерфейсом. Їх завдання – “оживити” макети екранів, створені дизайнером, з'єднати їх між собою. Бекенд розробники програмують внутрішню частину додатка – архітектуру, логіку, сервер, базу даних, API.
Розробка функціонала – один з найскладніших етапів, його терміни залежить від складності та масштабів проекту.
Дизайн інтерфейсів
Завдання дизайнера – зробити так, щоб інтерфейс не лише стильно виглядав, але й щоб користувач міг швидко та легко знаходити потрібні функції та опції.
Розробка інтерфейсу складається з таких етапів:
- Вивчення фірмового стилю компанії (його логотипи, кольори тощо), цільової аудиторії.
- Створення макетів екранів, які дозволять візуалізувати взаємодію користувача застосунком.
- Розробка візуального дизайну – прості форми, лаконічний текст, єдина кольорова гама. Окрема увага приділяється кнопкам, шрифтам, анімації тощо.
При розробці дизайну мобільного додатку варто пам'ятати, що на першому місті – зручність, а не краса. Якщо користувач заплутається у навігації, він імовірно відмовиться від застосунку.
Проектування інтерфейсу
Проєктування інтерфейсу – це створення верхньорівневого макету, який відображає структуру та розташування елементів додатка. Макет допоможе визначити:
- Як схематично виглядатиме інтерфейс – його структура, відображення основних елементів, їх розташування на екрані. Також на цьому етапі ми визначаємо, які функції та кнопки будуть головному екрані, а до яких варто надати доступ через меню.
- Як користувачі взаємодіятимуть з додатком, скільки переходів зроблять, щоб виконати цільову дію.
- Які функції будуть доступні, які з них є найважливішими для користувачів і мають бути пріоритетними.
Макет допоможе як клієнту, так і розробникам. Вони вже на старті проекту мають розуміти, як виглядатиме додаток, чи відповідатиме він потребам користувачів.
Концепція та розробка технічного завдання
Розробка мобільного додатку починається з опрацювання концепції, яка зробить його унікальним, цікавим для клієнтів. Ми визначаємо мету застосунку, яку проблему / завдання він має вирішити. Обов'язково вивчаємо додатки конкурентів, їх сильні та слабкі сторони. Також вивчаємо цільову аудиторію (ЦА), щоб чітко знати, чим застосунок може їх зацікавити.
Далі обираємо платформу, на якій буде працювати додаток (Android, iOS, кросплатформа) й розробляємо технічне завдання. ТЗ міститиме опис архітектури додатка, технологій, що будуть використані при розробці, функцій та можливостей застосунку.

Переваги мобільних застосунків для бізнесу
- Збільшення кількості клієнтів
Застосунок легко просувати та рекламувати, спираючись на потреби цільової аудиторії. Кількість клієнтів зростає, розширюється географія впливу бізнесу, ядро цільової аудиторії.
- Оптимізація бізнесу
Варто замовити мобільний застосунок, щоб оптимізувати робочі процеси, а багато з них – автоматизувати. Спрощується робота менеджерів, компанія може працювати 24/7, формується фінансова звітність, статистика, документообіг.
- Розширення можливостей
Вирішили додати новий товар чи послугу? Зробіть це за лічені хвилини у застосунку, рекламуйте, просувайте товар серед потенційних клієнтів. Можливості бізнесу значно розширюються.
- Масштабування компанії
Бізнесу легше знайти нових партнерів, додати товари чи послуги, оновлювати ціни та інформацію, впроваджувати нові інструменти, що дозволяють масштабувати компанію та залучати нових клієнтів.
- Підвищення іміджу
Розробка мобільних додатків під iPhone та Android позитивно впливає на імідж компанії. Користувачі бачать, що компанія відкрита, оновлює інформацію й активно розвивається. Наявність застосунку підвищує статус та імідж.
- Комунікація із клієнтами
Якщо замовити мобільний застосунок комунікація з клієнтами стане набагато простішою та швидшою. Відповідайте на запитання, створюйте форми для спілкування, дізнавайтеся про потреби, відстежуйте дії клієнтів. Це допоможе чітко розуміти, як розвивається компанія.
Найпоширеніші запитання


ваш бізнес!