STVOL: eCommerce для топового збройного магазину

STVOL: eCommerce для топового збройного магазину

STVOL: eCommerce для топового збройного магазину
Software
AI/GenAI
Ключові результати
100%
клієнтів користуються єдиною системою лояльності
ШІ
для персоналізованих рекомендацій
Резюме
Компанія STVOL – один з лідерів у продажах цивільної зброї в Україні. Сьогодні ритейлер офіційно представляє понад 100 світових збройних брендів та розвиває один з найбільших тирів у Європі.
Industry:
eCommerce
Location:
Ukraine
Status:
Активний
Використані послуги
Клієнт
Топовий ритейлер цивільної зброї в Україні

Наша команда співпрацює з компанією STVOL вже 4 роки – ми реалізували для неї три проєкти eCommerce, безперервно покращуючи якість користувацького досвіду в онлайн-магазині клієнта. Наразі ми готуємо для STVOL нову ітерацію сайту, що поєднує усі переваги корпоративного порталу та сучасної онлайн-комерції.

Попередня версія
Нова версія
Цілі і завдання
Створити єдину систему лояльності, що об’єднує онлайн та офлайн, забезпечити безшовну інтеграцію з усіма каналами продажів, покращити персоналізацію пропозицій для клієнтів та підвищити рівень їх залученості.
01/
Провести комплексний редизайн сайту під нові вимоги бізнесу клієнта, реалізувати новий UX/UI для онлайн-продажів;
02/
Максимально спростити пошук та користувацький шлях до купівлі з огляду на поведінкові метрики відвідувачів сайту;
03/
Реалізувати для сайту низку інтеграцій із зовнішніми сервісами та інструментами, включно з новітнім функціоналом на базі ШІ.
vertical image 1
vertical image 2
Робочий процес
Побудували унікальну платформу eCommerce під нестандартні потреби бізнесу клієнта
Проблема

Користувацький флоу у ринковій ніші клієнта суттєво відрізняється від класичного eCommerce, оскільки продаж цивільної зброї суворо регулюється державою. Понад те, портал має гідно презентувати вагу бренду STVOL та його проєкти, такі як стрілецький тир. Усе це слід було врахувати в розробці нової версії сайту.

Підхід

4 роки тому ми індивідуально розробили для STVOL новий сайт з нуля – він прийшов на зміну застарілому шаблонному ресурсу. З того часу команда провела для нового рішення два редизайни, спрямованих на вдосконалення юзабіліті та візуалу.

Основою для нового, третього редизайну сайту стало дослідження його аудиторії. Ми вивчили поведінкові метрики та відгуки реальних користувачів, аби ухвалити ключові рішення щодо спрощення юзабіліті. Agile-підхід scrum дозволив швидко перейти до циклу технічної розробки та гнучко корегувати її відповідно до фідбеку клієнта.

Топ 3 труднощів з проєктом
  • Технічні обмеження. Старий сайт працював на морально застарілій готовій CRM-платформі, що мала низку технічних лімітів щодо функціоналу та масштабування. Ці обмеження слід було подолати.
  • Оптимізація шляху до купівлі. Оскільки придбання продукції на сайті STVOL ускладнюється нормативними вимогами, команда завжди шукає нетривіальні способи спростити юзер-флоу.
  • Остаточна міграція програми лояльності в онлайн. Бренд STVOL працює на ринку вже понад 30 років, тож повне перенесення системи лояльності магазину в диджитал потребувало часу та ресурсів.
Рішення
  • Найкращі можливості пошуку на сайті. Команда присвятила чимало часу покращенню досвіду вивчення каталогу STVOL. Рушій ElasticSearch надає пошуковому рядку гнучкість у розумінні запитів, а ретельно налаштований голосовий пошук пропонує зручний пошук у смартфоні.
  • Нова система лояльності. Програма бонусів та акцій для клієнтів STVOL формувалась десятиліттями, тож частково базувалась на офлайні. З виходом нової версії сайту ми перенесли усе у диджитал та створили єдину систему лояльності, що пропонує переваги для усіх категорій покупців.
  • Комплексні інтеграції. Новий сайт безшовно вплетений у диджитал-екосистему STVOL: він об’єднаний з CRM, системою управління запасами, обліковим софтом, інструментами для маркетингу, платформою аналітики, платіжними, логістичними сервісами тощо.
  • Персоналізація на базі ШІ. Для системи персоналізованих рекомендацій команда реалізувала нейромережу з гібридним підходом до фільтрації та інтегрувала її в магазин за допомогою API. Модель постійно самонавчається та вдосконалюється.
Команда проєкту
Result
Новий рівень досвіду купівель та персоналізації у збройному eCommerce

Третій редизайн STVOL cтав важливою віхою для розвитку онлайн-магазину. Зусилля команди зі спрощення юзер-флоу, покращення досвіду пошуку та диджиталізації програми лояльності допомогли залучити нову аудиторію й підвищити залученість старих клієнтів.

  • Тепер усі 100% покупців користуються єдиною системою лояльності, яка об’єднала онлайн- та офлайн-бонуси.
  • А нова система індивідуальних рекомендацій на основі ШІ суттєво підвищила динаміку повторних купівель та конверсію.

Наша співпраця зі STVOL – один з найкращих прикладів переваг кастомної розробки eCommerce під унікальні потреби бізнесу. Вона надала магазину необмежені можливості для масштабування, розвитку функціоналу та пошуку нових формул успіху.

Використані технології
Відгук клієнта
Software
AI/GenAI
Якщо ви маєте намір діяти, ми готові допомогти!
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!