Наша команда співпрацює з компанією STVOL вже 4 роки – ми реалізували для неї три проєкти eCommerce, безперервно покращуючи якість користувацького досвіду в онлайн-магазині клієнта. Наразі ми готуємо для STVOL нову ітерацію сайту, що поєднує усі переваги корпоративного порталу та сучасної онлайн-комерції.




Користувацький флоу у ринковій ніші клієнта суттєво відрізняється від класичного eCommerce, оскільки продаж цивільної зброї суворо регулюється державою. Понад те, портал має гідно презентувати вагу бренду STVOL та його проєкти, такі як стрілецький тир. Усе це слід було врахувати в розробці нової версії сайту.
4 роки тому ми індивідуально розробили для STVOL новий сайт з нуля – він прийшов на зміну застарілому шаблонному ресурсу. З того часу команда провела для нового рішення два редизайни, спрямованих на вдосконалення юзабіліті та візуалу.
Основою для нового, третього редизайну сайту стало дослідження його аудиторії. Ми вивчили поведінкові метрики та відгуки реальних користувачів, аби ухвалити ключові рішення щодо спрощення юзабіліті. Agile-підхід scrum дозволив швидко перейти до циклу технічної розробки та гнучко корегувати її відповідно до фідбеку клієнта.
- Технічні обмеження. Старий сайт працював на морально застарілій готовій CRM-платформі, що мала низку технічних лімітів щодо функціоналу та масштабування. Ці обмеження слід було подолати.
- Оптимізація шляху до купівлі. Оскільки придбання продукції на сайті STVOL ускладнюється нормативними вимогами, команда завжди шукає нетривіальні способи спростити юзер-флоу.
- Остаточна міграція програми лояльності в онлайн. Бренд STVOL працює на ринку вже понад 30 років, тож повне перенесення системи лояльності магазину в диджитал потребувало часу та ресурсів.
- Найкращі можливості пошуку на сайті. Команда присвятила чимало часу покращенню досвіду вивчення каталогу STVOL. Рушій ElasticSearch надає пошуковому рядку гнучкість у розумінні запитів, а ретельно налаштований голосовий пошук пропонує зручний пошук у смартфоні.
- Нова система лояльності. Програма бонусів та акцій для клієнтів STVOL формувалась десятиліттями, тож частково базувалась на офлайні. З виходом нової версії сайту ми перенесли усе у диджитал та створили єдину систему лояльності, що пропонує переваги для усіх категорій покупців.
- Комплексні інтеграції. Новий сайт безшовно вплетений у диджитал-екосистему STVOL: він об’єднаний з CRM, системою управління запасами, обліковим софтом, інструментами для маркетингу, платформою аналітики, платіжними, логістичними сервісами тощо.
- Персоналізація на базі ШІ. Для системи персоналізованих рекомендацій команда реалізувала нейромережу з гібридним підходом до фільтрації та інтегрувала її в магазин за допомогою API. Модель постійно самонавчається та вдосконалюється.
Третій редизайн STVOL cтав важливою віхою для розвитку онлайн-магазину. Зусилля команди зі спрощення юзер-флоу, покращення досвіду пошуку та диджиталізації програми лояльності допомогли залучити нову аудиторію й підвищити залученість старих клієнтів.
- Тепер усі 100% покупців користуються єдиною системою лояльності, яка об’єднала онлайн- та офлайн-бонуси.
- А нова система індивідуальних рекомендацій на основі ШІ суттєво підвищила динаміку повторних купівель та конверсію.
Наша співпраця зі STVOL – один з найкращих прикладів переваг кастомної розробки eCommerce під унікальні потреби бізнесу. Вона надала магазину необмежені можливості для масштабування, розвитку функціоналу та пошуку нових формул успіху.

ваш бізнес!