Корпоративний сайт

Іміджеві, брендові, промо-сайти, каталоги

Види корпоративних сайтів

Корпоративний сайт – це обличчя вашої компанії в мережі. З його допомогою ви залучаєте нових партнерів та клієнтів, гідно презентуєте свої продукти та послуги, надаєте цілодобову підтримку. Успішне створення корпоративного сайту допомагає бізнесу успішно розв'язувати будь-які питання комунікації. Більш того, сайт показує відвідувачам амбіції та встановлення вашої компанії, впливає на імідж.

01
Для великого бізнесу
Розробка корпоративного сайту зміцнює позиції великого бізнесу та спрощує йому подальше зростання. Онлайн допомагає великим компаніям швидше залучати нових клієнтів та скорочувати витрати на комунікацію з ними. Він також допомагає у маркетингу, посилює позиції бренду.
02
Для невеликих компаній
Молодому бізнесу створення корпоративного сайту дозволить заявити про себе як про серйозного та перспективного партнера. Присутність компанії в мережі дозволяє їй презентувати себе і на зовнішніх ринках, що полегшує пошук партнерів та нових точок зростання.
03
Для wow-презентації
Корпоративний сайт може стати ідеальним майданчиком для демонстрації продуктів та послуг вашої компанії. Успішність такої презентації безпосередньо залежить від правильної постановки завдань та професіоналізму команди розробки.
04
Для підвищення продаж
Створення корпоративного сайту може стати важливим елементом вашої вирви продажу. Створіть у мережі повний каталог ваших товарів та послуг. Надайте клієнтам зручні канали зворотного зв'язку

Причини замовити корпоративний сайт у Wezom

Компанія Wezom пропонує створення корпоративних сайтів під ключ. Що це означає: ми починаємо з обговорення проекту та розробки ідеї та закінчуємо запуском готового продукту. Всі організаційні роботи ми беремо на себе, від вас потрібна активна участь в обговореннях та зацікавленість зробити чудовий сайт. Ось кілька причин:

  • у нас працює команда професіоналів, для кожного проекту підбираємо фахівців, які зможуть реалізувати сайт максимально швидко;
  • особливий підхід та поетапне виконання, завдяки якому ми мінімізуємо ймовірність помилок та прискорюємо роботу;
  • відкриті платежі та докладна звітність, жодних «сюрпризів» на етапі оплати не буде, ви чітко знаєте, скільки і за що сплачуєте;
  • унікальний проект, розробка індивідуального дизайну та персональний підхід дозволяють зробити сайт для вашого бізнесу, який вирішуватиме цільові завдання;
  • реалізація практично будь-яких технічних завдань, втілення ідей та впровадження інструментів дозволять зробити корпоративний сайт не просто унікальним, а й іміджевим та стильним.

Переваги корпоративних сайтів

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Комунікація із клієнтами
Клієнти регулярно отримуватимуть оповіщення, свіжу інформацію, відповіді на свої запитання. Корпоративний сайт є інструментом, який допомагає налагодити комунікацію з потенційними та наявними клієнтами. А головне – побудувати довірчу взаємодію. При цьому процес значно спрощується й навіть автоматизується на певних етапах.
Актуалізація інформації
Створення корпоративного сайту дає змогу швидко оновлювати інформацію, підтримуючи її актуальною. Діліться новинами компанії, ставайте відкритими перед партнерами та клієнтами, це шлях до зростання та підвищення іміджу. Легко оновлювати ціни, асортимент, надавати потрібну та актуальну інформацію. Повідомляйте про зміни, особливі пропозиції й влучайте прямо в ціль.
Масштабування компанії
Деякі завдання корпоративного сайту гарантують зростання компанії. Це відбувається шляхом залучення нових клієнтів, розширення географії впливу та розширення цільової аудиторії. Крім того, корпоративні сайти допомагають виявляти потенційних партнерів та організовувати вигідні для компанії співробітництва та угоди. А це веде до зростання та масштабування.
Вибудовування іміджу
Ваші потенційні клієнти та партнери дивляться, як виглядає сайт, яка надається інформація, і що ви пропонуєте. Розміщення фотографій підприємства, детальна інформація про компанію, відгуки клієнтів, розміщення сертифікатів – це позитивно впливає на імідж. Ставайте відкритими, спілкуйтеся з клієнтами зрозумілою для них мовою і їх лояльність не матиме меж. Довірча взаємодія – запорука успішного іміджу та отримання постійних клієнтів.

З чого складається розробка


01/

Реліз та підтримка

Коли проєкт завершиться, ми заливаємо сайт на хостинг та публікуємо для широкого загалу. Наостанок він тестується, ми перевіряємо, аби всі функції й компоненти працювали без збоїв, сторінки вантажилися швидко тощо. Додатково налаштовуємо аналітику й моніторинг, щоб відстежувати продуктивність сайту.

Ми виправляємо будь-які проблеми під час гарантійного періоду й за необхідності забезпечуємо технічну підтримку проекту після релізу. Вона може передбачати:

  • усунення технічних проблем;
  • SEO;
  • резервне копіювання, створення бекапів;
  • вчасне оновлення ПЗ;
  • регулярну перевірку й вдосконалення систем безпеки.

Створення функціонального корпоративного сайту – це завжди креативне завдання. Для різних проектів цикл розробки може суттєво відрізнятись.

Реліз та підтримка

02/

Підключення сторонніх сервісів

Інтеграція сторонніх сервісів (платформи для платежів, обміну повідомленнями, автентифікації, аналітики) дозволяє значно розширити функціональність сайту. знадобляться ПЗ.

Програмуючи сайт, ми під’єднаємо до нього обрані сервіси:

  • Отримуємо API для інтеграції сторонніх сервісів;
  • Пишемо відповідні скрипти, для чого використовуємо API та отриману документацію;
  • Після підключення перевіряємо, чи усі функції працюють як слід, відповідно до потреб вашого бізнесу.

За мірою розвитку сайту йому можуть знадобитися нові сервіси та інтеграції. Тож ми дбаємо про можливості такого розширення ще на етапі програмування.

Підключення сторонніх сервісів

03/

Програмування

Програмування корпоративного сайту складається з двох частин:

  • Frontend-розробка. Над інтерфейсом починає працювати розробник. Він пише код, завдяки якому створений в макеті UX/UI дизайн “оживає”. Тобто користувач може взаємодіяти з кнопками, здійснювати переходи між сторінками, різні дії. Від роботи фронтендера залежить швидкість завантаження, оптимізація, адаптація до різних пристроїв.
  • Backend-розробка – програміст на бекенді працює з внутрішньою частиною сайту (сервером, базою даних, ПЗ, API). Від того, як буде спроектована backend інфраструктура, залежить якість, продуктивність, функціональність, безпека вебсайту.

Програмування – один з найскладніших етапів розробки сайту, який може тривати від декількох тижнів до кількох місяців.

Програмування

04/

Розробка дизайну

UX/UI-розробка – це етап, коли спеціалісти створюють дизайн інтерфейсу на основі вже опрацьованого каркасу. Він складається з 2 частин:

  • UI-розробка – спеціаліст створює візуальні рішення для інтерфейсу, що визначають зовнішній вигляд елементів. Дизайнер підбирає кольори, шрифти, іконки - або самотужки, або з огляду на бренд-бук клієнта.
  • UX-розробка – спеціаліст працює над тим, щоб клієнту було зручно користуватися сайтом, швидко й легко здійснювати переходи між сторінками. Наприклад, адаптує розміщення і розмір кнопок.

Коли UX/UI-розробка буде завершена, ми отримаємо сайт зі стильним дизайном, з яким користувач може легко й зручно взаємодіяти.

Розробка дизайну

05/

Розробка прототипу

Перш ніж розпочати роботу над інтерфейсом, дизайнер створює його верхньорівневий прототип (каркас), виходячи з концепції проекту та техзавдання. Спеціаліст експериментує з розташуванням блоків, кнопок тощо. Це дає змогу пропонувати різні ідеї й обрати найліпший варіант. Макет оцінюють різні фахівці, що дозволяє зрозуміти його переваги й недоліки. Його також можуть тестувати на фокус-групах.

Під час роботи над макетом дизайнер тісно контактує з клієнтом та узгоджує ідеї. Ескіз необов'язково має бути детальним чи виглядати як завершений продукт, але він повинен надати як розробникам, так і клієнту загальне розуміння щодо структури блоків, логіки сторінок та функціоналу.

Розробка прототипу

06/

Дослідження бізнесу та стратегія

Перший етап створення корпоративного сайту – вивчення ніші бізнесу, у якій працює компанія (особливості, конкуренти, цільова аудиторія тощо). Це дозволить визначити стратегію розробки, зокрема:

  • Цілі та завдання, які має вирішити корпоративний сайт: автоматизувати процеси, поліпшити обслуговування клієнтів, збільшити продажі тощо.
  • Цільову аудиторію. Варто розуміти, хто буде користуватися сайтом (працівники, покупці, інвестори тощо), аби визначити потреби користувачів та запропонувати рішення.
  • Стан ринку. Варто оцінити, які сайти та платформи пропонують конкуренти, визначити їх сильні й слабкі місця.

Всі ці дані дозволяють побудувати концепцію продукту та взятися за розробку його логіки.

Дослідження бізнесу та стратегія

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Ціна розробки корпоративного сайту в Україні

Вартість створення корпоративного сайту формується з багатьох факторів. Все залежить від того, який планується виконувати функціонал і що буде впроваджено. Є сайти-візитки, де достатньо додати кілька сторінок, розповісти про компанію, залишити контакти. Є сайти-каталоги, де інформації набагато більше, включаючи картки товарів чи послуг. Все це стосується корпоративних сайтів.

Для створення якісного продукту нам необхідно все обговорити та розробити стратегію, яка допоможе зробити якісний корпоративний сайт. Ми спираємось на потреби бізнесу, поставлені завдання і вже тоді можемо сформувати вартість. Точніші розрахунки ми зробимо під час консультації.

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Що таке корпоративний веб-сайт?
Корпоративний сайт – це портал, призначений для позиціонування компанії на ринку та взаємодії з клієнтами та партнерами. Головне завдання – розповісти про компанію, послуги, товари, показати, що компанія дійсно існує та розвивається. Сучасні сайти розповідають про переваги, методи роботи, послуги. Вони відповідають на багато питань, знімають заперечення та допомагають спілкуватися з клієнтами.

02.
Які завдання вирішує корпоративний веб-сайт?
Завдання корпоративного сайту наступні: розміщення актуальної інформації, новин, комунікація з потенційними клієнтами, зняття заперечень та питань, надання потрібної інформації у найкоротший час. Також ресурс допомагає ознайомитися з послугами та товарами, підібрати рішення для клієнтів та зв'язатися з менеджерами чи представниками. Ще одне завдання – вибудовування іміджу, підвищення довіри та формування думки у користувачів та партнерів.

03.
Яка ціна та строки розробки?
Вартість корпоративного сайту залежить від безлічі нюансів: функціонал, особливості дизайну, використання інструментів, інтеграція сторонніх сервісів та багато іншого. Точна ціна розробки корпоративних сайтів формується під час обговорення проекту, коли стають зрозумілими завдання. Строки розробки корпоративних сайтів також визначаються індивідуально. Залиште заявку, і ми скажемо про строки детальніше після обговорення деталей.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.