Види корпоративних сайтів
Корпоративний сайт – це обличчя вашої компанії в мережі. З його допомогою ви залучаєте нових партнерів та клієнтів, гідно презентуєте свої продукти та послуги, надаєте цілодобову підтримку. Успішне створення корпоративного сайту допомагає бізнесу успішно розв'язувати будь-які питання комунікації. Більш того, сайт показує відвідувачам амбіції та встановлення вашої компанії, впливає на імідж.
Приклади робіт
Ключові клієнти

Причини замовити корпоративний сайт у Wezom
Компанія Wezom пропонує створення корпоративних сайтів під ключ. Що це означає: ми починаємо з обговорення проекту та розробки ідеї та закінчуємо запуском готового продукту. Всі організаційні роботи ми беремо на себе, від вас потрібна активна участь в обговореннях та зацікавленість зробити чудовий сайт. Ось кілька причин:
- у нас працює команда професіоналів, для кожного проекту підбираємо фахівців, які зможуть реалізувати сайт максимально швидко;
- особливий підхід та поетапне виконання, завдяки якому ми мінімізуємо ймовірність помилок та прискорюємо роботу;
- відкриті платежі та докладна звітність, жодних «сюрпризів» на етапі оплати не буде, ви чітко знаєте, скільки і за що сплачуєте;
- унікальний проект, розробка індивідуального дизайну та персональний підхід дозволяють зробити сайт для вашого бізнесу, який вирішуватиме цільові завдання;
- реалізація практично будь-яких технічних завдань, втілення ідей та впровадження інструментів дозволять зробити корпоративний сайт не просто унікальним, а й іміджевим та стильним.
Переваги корпоративних сайтів
З чого складається розробка
Реліз та підтримка
Коли проєкт завершиться, ми заливаємо сайт на хостинг та публікуємо для широкого загалу. Наостанок він тестується, ми перевіряємо, аби всі функції й компоненти працювали без збоїв, сторінки вантажилися швидко тощо. Додатково налаштовуємо аналітику й моніторинг, щоб відстежувати продуктивність сайту.
Ми виправляємо будь-які проблеми під час гарантійного періоду й за необхідності забезпечуємо технічну підтримку проекту після релізу. Вона може передбачати:
- усунення технічних проблем;
- SEO;
- резервне копіювання, створення бекапів;
- вчасне оновлення ПЗ;
- регулярну перевірку й вдосконалення систем безпеки.
Створення функціонального корпоративного сайту – це завжди креативне завдання. Для різних проектів цикл розробки може суттєво відрізнятись.
Підключення сторонніх сервісів
Інтеграція сторонніх сервісів (платформи для платежів, обміну повідомленнями, автентифікації, аналітики) дозволяє значно розширити функціональність сайту. знадобляться ПЗ.
Програмуючи сайт, ми під’єднаємо до нього обрані сервіси:
- Отримуємо API для інтеграції сторонніх сервісів;
- Пишемо відповідні скрипти, для чого використовуємо API та отриману документацію;
- Після підключення перевіряємо, чи усі функції працюють як слід, відповідно до потреб вашого бізнесу.
За мірою розвитку сайту йому можуть знадобитися нові сервіси та інтеграції. Тож ми дбаємо про можливості такого розширення ще на етапі програмування.
Програмування
Програмування корпоративного сайту складається з двох частин:
- Frontend-розробка. Над інтерфейсом починає працювати розробник. Він пише код, завдяки якому створений в макеті UX/UI дизайн “оживає”. Тобто користувач може взаємодіяти з кнопками, здійснювати переходи між сторінками, різні дії. Від роботи фронтендера залежить швидкість завантаження, оптимізація, адаптація до різних пристроїв.
- Backend-розробка – програміст на бекенді працює з внутрішньою частиною сайту (сервером, базою даних, ПЗ, API). Від того, як буде спроектована backend інфраструктура, залежить якість, продуктивність, функціональність, безпека вебсайту.
Програмування – один з найскладніших етапів розробки сайту, який може тривати від декількох тижнів до кількох місяців.
Розробка дизайну
UX/UI-розробка – це етап, коли спеціалісти створюють дизайн інтерфейсу на основі вже опрацьованого каркасу. Він складається з 2 частин:
- UI-розробка – спеціаліст створює візуальні рішення для інтерфейсу, що визначають зовнішній вигляд елементів. Дизайнер підбирає кольори, шрифти, іконки - або самотужки, або з огляду на бренд-бук клієнта.
- UX-розробка – спеціаліст працює над тим, щоб клієнту було зручно користуватися сайтом, швидко й легко здійснювати переходи між сторінками. Наприклад, адаптує розміщення і розмір кнопок.
Коли UX/UI-розробка буде завершена, ми отримаємо сайт зі стильним дизайном, з яким користувач може легко й зручно взаємодіяти.
Розробка прототипу
Перш ніж розпочати роботу над інтерфейсом, дизайнер створює його верхньорівневий прототип (каркас), виходячи з концепції проекту та техзавдання. Спеціаліст експериментує з розташуванням блоків, кнопок тощо. Це дає змогу пропонувати різні ідеї й обрати найліпший варіант. Макет оцінюють різні фахівці, що дозволяє зрозуміти його переваги й недоліки. Його також можуть тестувати на фокус-групах.
Під час роботи над макетом дизайнер тісно контактує з клієнтом та узгоджує ідеї. Ескіз необов'язково має бути детальним чи виглядати як завершений продукт, але він повинен надати як розробникам, так і клієнту загальне розуміння щодо структури блоків, логіки сторінок та функціоналу.
Дослідження бізнесу та стратегія
Перший етап створення корпоративного сайту – вивчення ніші бізнесу, у якій працює компанія (особливості, конкуренти, цільова аудиторія тощо). Це дозволить визначити стратегію розробки, зокрема:
- Цілі та завдання, які має вирішити корпоративний сайт: автоматизувати процеси, поліпшити обслуговування клієнтів, збільшити продажі тощо.
- Цільову аудиторію. Варто розуміти, хто буде користуватися сайтом (працівники, покупці, інвестори тощо), аби визначити потреби користувачів та запропонувати рішення.
- Стан ринку. Варто оцінити, які сайти та платформи пропонують конкуренти, визначити їх сильні й слабкі місця.
Всі ці дані дозволяють побудувати концепцію продукту та взятися за розробку його логіки.

Ціна розробки корпоративного сайту в Україні
Вартість створення корпоративного сайту формується з багатьох факторів. Все залежить від того, який планується виконувати функціонал і що буде впроваджено. Є сайти-візитки, де достатньо додати кілька сторінок, розповісти про компанію, залишити контакти. Є сайти-каталоги, де інформації набагато більше, включаючи картки товарів чи послуг. Все це стосується корпоративних сайтів.
Для створення якісного продукту нам необхідно все обговорити та розробити стратегію, яка допоможе зробити якісний корпоративний сайт. Ми спираємось на потреби бізнесу, поставлені завдання і вже тоді можемо сформувати вартість. Точніші розрахунки ми зробимо під час консультації.
Часті питання


ваш бізнес!