MVP розробка


Навіщо необхідний MVP?
Для початку розберімося, що таке MVP. Minimum Viable Product або мінімально життєздатний продукт - це версія нового продукту, в якій присутній лише найнеобхідніший функціональний мінімум, щоб задовольнити потреби перших клієнтів.
MVP допомагає швидше вийти на ринок з новим продуктом і одразу переконатися в його популярності. Часто розробка MVP починається з метою перевірити якусь гіпотезу, адже набагато безпечніше спочатку протестувати її з мінімальними витратами, і лише потім розробляти повноцінний продукт.
Приклади робіт
Ключові клієнти

Коли використовується MVP?
Звичайно, якщо ви давно на ринку і чітко знаєте потреби своєї цільової аудиторії та завдання свого бізнесу, більш того, ви вже маєте початкові інструменти та ви збираєтеся їх удосконалювати - вам не потрібно випробувати кожен наступний продукт.
Але є ситуації, коли MVP може здорово допомогти вам та заощадити зусилля:
- вам потрібно дуже швидко вийти на ринок, тому що конкуренція велика, і ви хочете бути першими, хто запропонує аудиторії певне рішення;
- ризики для продукту високі, і ви хочете мінімізувати їх перш ніж вкласти в розробку суттєві суми та строки;
- у вас є гіпотеза, яку вам потрібно вивчити та протестувати;
- у вас є цікава ідея для стартапу і вам потрібно отримати фінансування: а чудовий спосіб довести інвесторам перспективу продукту – продемонструвати його у дії;
- ви хочете почати заробляти на продукті раніше, і з меншими інвестиціями, у такому випадку ви можете розробити MVP й планувати подальші покращення та розвиток вже з прибутку;
- вам потрібно зрозуміти оптимальний вектор подальшого розвитку;
- ви хочете зібрати базу потенційних клієнтів для подальшої взаємодії.
Причин розробки мінімально життєздатного продукту може бути багато, і ми назвали лише частину з них. У будь-якому випадку, це рішення, яке буде доречним, якщо ви маєте якісь сумніви з приводу вашого продукту.
З чого складається технологія MVP
Дослідження
Пріоритезація функцій
Розробка та тестування
Реліз продукту

Запускайте свій MVP з WEZOM
Як же запустити свій MVP та вийти на ринок швидко, ефективно та з мінімальними витратами? Розберімося.
- Для початку потрібна ідея. І якщо ви читаєте цю статтю, отже ідея у вас вже швидше за все наявна. Чудово!
- Далі потрібно визначитися з цілями та завданнями проекту. Звузити цільову аудиторію, досліджувати конкурентів та переконатися, що ваша пропозиція є унікальною. На прикладі конкурентів вже можна відкинути деякі невдалі або вже звичні для споживачів рішення.
- Потім виконуємо SWOT-аналіз. Коли є з чим порівнювати, ви вже можете зрозуміти сильні та слабкі сторони MVP продукту, його можливості та загрози, які можуть чекати на різних етапах.
- Тепер необхідно вибрати команду розробки. До речі, MVP може допомогти протестувати не лише вашу ідею, але й взаємодію з розробниками, наскільки добре ви розумієтеся та легко взаємодієте. Адже вам потрібно підібрати команду, з якою потім можна буде зробити ваш мінімально життєздатний продукт максимально корисним та прибутковим.
Ми пропонуємо свою допомогу не лише у розробці, а й у підготовчих дослідницьких етапах, адже ми також зацікавлені в успіху вашого задуму.
Ми займаємося розробкою вже понад 20 років, при цьому за нашими плечима багато успішних проектів, з якими ви можете ознайомитись у нашому портфоліо.
Зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб, і наші менеджери проконсультують вас з приводу того, як саме відбувається розробка в Wezom, які рішення ми можемо вам запропонувати і які подальші кроки на вас чекають на шляху до вашого продукту. Якщо у вас залишаться питання, ми з радістю на них відповімо.
Далі ми розробляємо продукт за узгодженим з вами планом, досліджуємо реакцію ринку та продовжуємо вдосконалювати його крок за кроком.
Залишіть заявку, і ми обговоримо розробку вашого проекту.
Часті питання


ваш бізнес!