Створення інтернет магазину будівельних матеріалів
Онлайн магазин - спосіб розширити бізнес
Можливість онлайн-покупки в рази заощаджує час інтернет-користувачам. Для підприємців же створення інтернет-магазину будівельних матеріалів – це спосіб розширити власний бізнес та залучити стабільний потік покупців зі всесвітньої мережі. Створення інтернет-магазину будівельних матеріалів дозволяє в рази розширити видимість вашої компанії та отримати у власне розпорядження ефективні інструменти digital-маркетингу, щоб залучати та утримувати клієнтів.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Переваги створення інтернет-магазин будматеріалів
Розробка інтернет-магазину будівельних матеріалів, який ефективно працюватиме – досить складне завдання. Через високу конкуренцію у цій ніші, вам необхідний сайт, який зможе утримувати відвідувачів та конвертувати їх, а не просто працювати без помилок.
Це дозволяє виділити ваше підприємство з-поміж конкурентів. Якщо відвідувач перейде до такого інтернет-магазину, він вже не захоче шукати аналогічні пропозиції.
Для цього ми використовуємо максимум доступних конкурентних переваг:
Ми допоможемо вам
Економити час та гроші
Підвищити кредит довіри
Залучення партнерів
Розширити клієнтську базу
Збирати відгуки клієнтів
Бути доступним
Основні етапи розробки
Як і в будь-якому web-проекті, найважливіший етап створення сайту будматеріалів – це аналітика. Фахівці насамперед мають зібрати інформацію про те, як розподіляються сегменти аудиторії між основними конкурентами, які мотиви та болі у потенційних покупців сайту, сильні та слабкі сторони підприємства замовника, особливості сайтів конкурентів, а також багато іншого. Лише після ретельної аналітики можна братися до проектування та розробки.
Наступний крок – це проектування. Виконавці створюють прототип сторінок майбутнього ресурсу, де наочно видно структуру розташування інформаційних блоків та функціоналу. На даному етапі дуже важлива якісна комунікація виконавця та замовника. Необхідно затвердити загальний вигляд майбутнього сайту, а також обговорити та у разі необхідності внести правки.
Після того, як проект готовий, беруться за створення дизайну. Це можна зробити у два способи: налаштувати готовий шаблон або зробити унікальний дизайн. У першому випадку можна заощадити кошти й завершити роботу швидше, ресурс вийде робочим, але мало чим відрізнятиметься від конкурентів. У другому варіанті візуальне оформлення створюють відповідно до фірмового стилю компанії, а інтерфейс роблять максимально зручним та зрозумілим для цільового користувача.
Програмування. Фахівці працюють над технічною частиною проекту: забезпечують потрібний функціонал, налаштовують серверну частину та адмін. панель.
Супровід. Після завершення робіт ресурсу потрібне обслуговування. Важливо регулярно підтримувати захист від шкідливого ПЗ, оновлювати, усувати помилки. Якщо замовник не має спеціалістів з необхідними навичками, супроводом займається техпідтримка.
Вартість створення інтернет-магазину будматеріалів
Ціна створення інтернет-магазину будматеріалів включає:
- послуги розробників (дизайнери, програмісти, верстальники, тестувальники);
- створення контенту;
- SEO на етапі розробки;
- послуги менеджера.
На вартість кожного з перерахованих пунктів, своєю чергою, впливає ще безліч факторів. Тому навіть для дуже схожих між собою ресурсів вартість розробки може відрізнятися. Щоб розрахувати її, потрібна консультація з розробниками.
Відгуки клієнтів
Часті питання
ваш бізнес!