Команда клієнта звернулася до WEZOM, аби замінити свій застарілий сайт на сучасний портал eCommerce, який охопив би усі категорії клієнтів. Новий ресурс мав ефективно залучати трафік та спрощувати процес покупки, підвищуючи конверсію.



“Сітка Захід” працює у специфічній ринковій ніші, що потребує гнучкості для роботи з різними категоріями покупців. Саме тому компанії не підходили стандартні хмарні платформи та CMS для eCommerce: вони не дозволяють швидко створювати індивідуальні лендинги та вбудовувати їх у логіку продажів.
Команда WEZOM запропонувала рішення – створити кастомний конструктор лендингів, що дозволяє швидко та легко запускати унікальні сторінки під різні продукти/послуги. Що найголовніше, ці сторінки безшовно інтегруються з інструментами eCommerce, такими як каталог і картки товарних позицій.
- Побудова конструктора лендингів
Перша ітерація конструкора сторінок працювала, але була незручною у використанні для клієнта. Команда радикально спростила UX, реалізувавши модульну логіку. Тепер кожна сторінка складається з простих для управління блоків, доступних в адмінці.
- Розробка універсальної структури eCommerce
Ресурс мав відповідати потребам двох різних категорій покупців: приватних B2C-клієнтів та B2B-партнерів. Ці групи мають цілком різні очікування та шлях до придбання в онлайні, що вимагало додаткового опрацювання UX.
- Створення дизайну з нуля
У клієнта не було референсів щодо естетичних та інтерфейсних рішень, але він прагнув уникнути “нудного” дизайну. Команда мала створити практичний, але водночас дружній до користувача візуальний стиль, що легко врізається у пам'ять.
- Простота створення нових сторінок
Менеджери компанії тепер можуть швидко створити лендинг під будь-які завдання: конструктор у CMS дозволяє зібрати з окремих блоків сторінку з унікальною структурою, наповнити її контентом і функціоналом.
- Зручний каталог
Для дилерів та клієнтів, які точно знають, що їм потрібно, було створено зручний каталог продукції. Будь-які позиції можна знайти та оформити до придбання за декілька кліків, зберігши замовлення на майбутнє в особистому кабінеті.
- Програма лояльності
Кастомний портал дозволив компанії реалізувати нову програму лояльності та прогресуючу систему знижок, що показала високі результати у залученні як корпоративних, так і приватних клієнтів.
- SEO на етапі розробки
Новий онлайн-магазин розроблявся з поглибленим акцентом на подальше SEO-просування. Структура кастомних лендингів максимально оптимізована під пошукові системи та контекстну рекламу.
Новий портал надав команді клієнта навіть більше інструментів, ніж було задумано на старті проєкту. Конструктор лендингів виявився дуже вдалим рішенням, адже закрив не лише поточні, а й перспективні потреби компанії щодо контенту та маркетингу. Кастомні лендинги чудово демонструють себе у SEO та в контекстній рекламі, цей інструмент дозволяє тестувати різні підходи та допомагає адаптуватися до змін на ринку.
Реліз сайту дав чудові результати в розрізі залучення додаткового трафіку, конверсій, а відтак і прибутків. Наразі продукт вже декілька років перебуває у стабільній фазі технічної підтримки, що само по собі вказує на високу якість та ефективність розробки. Команди WEZOM та “Сітка Захід” готові до пошуку нових рішень, подолання нових викликів.

ваш бізнес!