Створення сайту страхової компанії

Створення сайту страхової компанії
bg image

Особливості сайту страхової компанії

Сайт компанії – це в першу чергу легко доступне джерело актуальної інформації, необхідно регулярно змінювати та оновлювати дані на ньому. Тому під час створення сайту для страхової компанії важливо зробити його зручним не лише для користувача, але й для адміністратора. Такий ресурс може виконувати наступні функції:

  • онлайн-консультант;
  • канал для залучення зацікавлених користувачів;
  • інструмент для підвищення споживчої лояльності;
  • джерело інформації про вартість та умови страхових послуг;
  • джерело зворотного зв'язку від клієнтів;
  • інструмент для автоматизації звітності та збирання статистичних даних про користувачів.

Тому найкращим варіантом буде розробка багатофункціонального корпоративного сайту.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Сайт надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі, заощаджуючи ваш час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований сайт, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ

Сайт дає можливість залучати більше потенційних клієнтів за допомогою створення акцій, програм лояльності, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажу.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів та послуг для ширшої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати сайт спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації завдяки каналам зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

Створення сайтів для страхових компаній складається з наступних етапів:

  1. Дослідження ніші – комплексний маркетинговий аналіз потенційних конкурентів у мережі, основного сегмента цільової аудиторії та динаміки зміни попиту на послугу.
  2. Розробку маркетингової стратегії та прототипу. Формуються ключові цілі проекту та план їх досягнення. Також фахівці створюють прототип майбутнього ресурсу – схематичну модель сайту, де зображається структура всіх типів сторінок та логіка його роботи.
  3. Замальовки дизайну. Створюється унікальне візуальне оформлення, виконане у фірмовому стилі компанії. Також дизайнери забезпечують зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс сайту.
  4. Верстка. Зображені шаблони переводять до HTML-коду. Щоб сайт був зручним для мобільних користувачів, верстка має бути адаптивною – бути здатною підлаштовуватися під різні роздільні здатності екрана.
  5. Програмування. Налаштовується серверна частина веб-ресурсу. Розробники забезпечують правильну роботу функціонала.
  6. Тестування. Тестувальники виявляють та відправляють на доопрацювання баги в роботі ресурсу, це дозволяє значно підвищити якість кінцевого продукту розробки.
  7. Техпідтримка. Технічне обслуговування ресурсу впродовж строку, узгодженого у договорі. Фахівці допомагають в адмініструванні, забезпечують безпеку ресурсу, а за потреби виконують технічні доопрацювання.

Важливо також підготувати ресурс до просування. Для цього фахівці виконують первинну SEO-оптимізацію та налаштування систем аналітики.

Відгуки клієнтів

Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Як відбувається створення сайту страхової компанії?
Розробка сайту страхової компанії відбувається у декілька етапів. Серед них варто згадати дослідження ніші, розробку маркетингової стратегії, прототипу, малювання дизайну, верстка, програмування, тестування, запуск та техпідтримка. Тому на кожен з проектів WEZOM виділяє окрему команду розробки. У такий спосіб розробляються успішні сайти, кейси яких є в нашому портфоліо.

02.
Що потрібно врахувати замовнику?
Сайт страхової компанії має бути насамперед легко доступним джерелом актуальної інформації. Для цього він потребує постійної зміни та оновлення контенту. Тому під час розробки сайту важливо зробити його зручним не лише для користувача, але й для адміністратора. Також, зважаючи на багатофункціональність сайту, найкращим рішенням стане індивідуальна розробка, а не коробкове рішення.

03.
Скільки коштує розробка сайту страхової компанії?
Вартість розробки сайту залежить від специфіки проекту. Зокрема, на неї впливає ціла низка факторів - вибраний стек технологій, час роботи розробників, оплата додаткових сервісів. Тому одразу назвати фіксовану вартість сайту майже неможливо. Зв'яжіться з нашими менеджерами, щоб отримати безплатну консультацію та розрахувати ціну свого проекту протягом робочого дня.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.