Створення сайту страхової компанії

Особливості сайту страхової компанії

Сайт компанії – це в першу чергу легко доступне джерело актуальної інформації, необхідно регулярно змінювати та оновлювати дані на ньому. Тому під час створення сайту для страхової компанії важливо зробити його зручним не лише для користувача, але й для адміністратора. Такий ресурс може виконувати наступні функції:

  • онлайн-консультант;
  • канал для залучення зацікавлених користувачів;
  • інструмент для підвищення споживчої лояльності;
  • джерело інформації про вартість та умови страхових послуг;
  • джерело зворотного зв'язку від клієнтів;
  • інструмент для автоматизації звітності та збирання статистичних даних про користувачів.

Тому найкращим варіантом буде розробка багатофункціонального корпоративного сайту.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Сайт надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі, заощаджуючи ваш час.
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
Маючи добре структурований сайт, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.
ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ
Сайт дає можливість залучати більше потенційних клієнтів за допомогою створення акцій, програм лояльності, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажу.
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
Забезпечення доступності ваших товарів та послуг для ширшої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати сайт спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Збирання та аналіз інформації завдяки каналам зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.
БУТИ ДОСТУПНИМ
Ваш сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

Створення сайтів для страхових компаній складається з наступних етапів:

  1. Дослідження ніші – комплексний маркетинговий аналіз потенційних конкурентів у мережі, основного сегмента цільової аудиторії та динаміки зміни попиту на послугу.
  2. Розробку маркетингової стратегії та прототипу. Формуються ключові цілі проекту та план їх досягнення. Також фахівці створюють прототип майбутнього ресурсу – схематичну модель сайту, де зображається структура всіх типів сторінок та логіка його роботи.
  3. Замальовки дизайну. Створюється унікальне візуальне оформлення, виконане у фірмовому стилі компанії. Також дизайнери забезпечують зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс сайту.
  4. Верстка. Зображені шаблони переводять до HTML-коду. Щоб сайт був зручним для мобільних користувачів, верстка має бути адаптивною – бути здатною підлаштовуватися під різні роздільні здатності екрана.
  5. Програмування. Налаштовується серверна частина веб-ресурсу. Розробники забезпечують правильну роботу функціонала.
  6. Тестування. Тестувальники виявляють та відправляють на доопрацювання баги в роботі ресурсу, це дозволяє значно підвищити якість кінцевого продукту розробки.
  7. Техпідтримка. Технічне обслуговування ресурсу впродовж строку, узгодженого у договорі. Фахівці допомагають в адмініструванні, забезпечують безпеку ресурсу, а за потреби виконують технічні доопрацювання.

Важливо також підготувати ресурс до просування. Для цього фахівці виконують первинну SEO-оптимізацію та налаштування систем аналітики.

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Як відбувається створення сайту страхової компанії?
Розробка сайту страхової компанії відбувається у декілька етапів. Серед них варто згадати дослідження ніші, розробку маркетингової стратегії, прототипу, малювання дизайну, верстка, програмування, тестування, запуск та техпідтримка. Тому на кожен з проектів WEZOM виділяє окрему команду розробки. У такий спосіб розробляються успішні сайти, кейси яких є в нашому портфоліо.

02.
Що потрібно врахувати замовнику?
Сайт страхової компанії має бути насамперед легко доступним джерелом актуальної інформації. Для цього він потребує постійної зміни та оновлення контенту. Тому під час розробки сайту важливо зробити його зручним не лише для користувача, але й для адміністратора. Також, зважаючи на багатофункціональність сайту, найкращим рішенням стане індивідуальна розробка, а не коробкове рішення.

03.
Скільки коштує розробка сайту страхової компанії?
Вартість розробки сайту залежить від специфіки проекту. Зокрема, на неї впливає ціла низка факторів - вибраний стек технологій, час роботи розробників, оплата додаткових сервісів. Тому одразу назвати фіксовану вартість сайту майже неможливо. Зв'яжіться з нашими менеджерами, щоб отримати безплатну консультацію та розрахувати ціну свого проекту протягом робочого дня.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.