Створення сайту бухгалтерських послуг

Створення сайту бухгалтерських послуг
bg image

Особливості створеняя сайту бухгалтерських послуг

Створення сайту бухгалтера необхідне насамперед для розширення клієнтської бази. Тому особливу увагу слід приділяти маркетинговим дослідженням та складання стратегії, що ґрунтується на ваших конкурентних перевагах.

Для такого виду ресурсів важливі такі складові:

  • зручна структура для швидкого пошуку інформації клієнтом;
  • висока швидкість завантаження;
  • адаптивність;
  • зрозумілий та інформативний контент.

Чим простіше відвідувачу буде дізнатися все про послуги, які його цікавлять, тим вища ймовірність, що він стане саме вашим клієнтом.

Технічна складність такого сайту залежить від цілей, які він має виконувати. Наприклад, щоб розповісти про себе та кілька ключових послуг цілком вистачить простого сайту-візитки. Для великих підприємств, яким необхідно розширити клієнтську базу, знадобиться корпоративний сайт.

image

ЯК ЗАМОВИТИ САЙТ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ

Створення сайту для бухгалтера – обов'язковий етап у розвитку бізнесу. Будь-яке підприємство чи юридична особа потребує послуг бухгалтера, а отже, є вашим потенційним клієнтом. А що цінує будь-який підприємець понад усе? Відповідь – власний час, саме його ви допомагаєте заощадити клієнту, створюючи сайт.

Щоб якісно виконати розробку сайту для бухгалтерів, нам потрібна ваша безпосередня участь у проєкті. Як показує практика, чим сильніше замовник залучений до проекту – тим більше результат відповідає його очікуванням.

Ми ж у свою чергу обіцяємо створити ефективний інструмент для вашого бізнесу, який буде не просто працювати, а давати прибуток.  Тому ми з радістю візьмемося за ваш проєкт, якщо ви готові працювати над ним разом, а саме:

не затягувати узгодження робіт;
своєчасно вносити правки, якщо вони виникнуть;
регулярно виходити на зв'язок та надавати інформацію, необхідну для роботи.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Сайт надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі заощаджуючи час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований сайт, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ

Сайт надає можливість залучати більше потенційних клієнтів за допомогою створення акцій, програм лояльності, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажу.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів та послуг для ширшої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати сайт спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якого місця з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації по каналах зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

Розробка сайту для бухгалтерських послуг відбувається в кілька етапів, кожен з яких необхідний для успішного виконання подальших робіт. Розглянемо основні:

  1. Передпроектна аналітика. Збирання даних, які використовують як фундамент розробки маркетингової стратегії та позиціювання ресурсу. Сюди входить аналіз клієнтів та основних конкурентів підприємства.
  2. Прототипування. Розробка функціонального прототипу ресурсу, у якому ґрунтується вся подальша робота. Це дозволяє заздалегідь узгодити всі правки та краще розуміти кожному з учасників проекту, яким буде кінцевий результат.
  3. Створення фірмового стилю та дизайну. Візуальна складова впливає на перше враження, яке ви справите на клієнта. Крім того, дизайнер проектує інтерфейс користувача.
  4. Технічні роботи. Фронт та бек-енд розробники створюють користувальницьку та серверну частину ресурсу. Від їхньої кваліфікації залежить коректність роботи всього функціоналу, швидкість завантаження ресурсу та його адаптивність.
  5. Комплексне тестування. Фінальна масштабна перевірка сайту перед запуском. Якщо в роботі виявляться помилки, веб-сайт відправляють програмістам для виправлення. Цей етап у рази підвищує якість результату, тому є обов'язковим у будь-якої кваліфікованої команди розробників.
  6. Підтримка та просування. Після того, як сайт створений, необхідно залучити цільовий трафік. Це завдання вирішує комплексне настроювання маркетингових інструментів.

Важливо також не забувати про фактори ранжирування пошуковими системами. Тому наші фахівці також проводять внутрішню оптимізацію сайту, щоб прискорити зростання його позицій у пошуку.

Вартість розробки

Бюджет на створення сайту бухгалтерських послуг розраховується фахівцями після того, як було сформовано попередній план робіт. На нього впливає:

  • масштаб сайту;
  • необхідний функціонал;
  • CMS на основі якої створюється ресурс;
  • дизайн;
  • оплата додаткових сервісів, які слід інтегрувати (1С, Roistat та інші)

Якщо ви хочете дізнатися більше про особливості розробки або визначити вартість вашого проекту, просто зв'яжіться з нами для безплатної консультації.

Відгуки клієнтів

Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.