УНІКАЛЬНІСТЬ РЕСУРСУ
До розробки сайту автосалону слід поставитися з особливою ретельністю. Як правило, клієнти салонів дуже вимогливі до тих, у кого мають намір придбати авто. Будь-який недолік на сайті може стати причиною того, що потенційний покупець піде до конкурентів.
Приклади робіт
Ключові клієнти

ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ
Тому, починаючи розробку, слід дуже ретельно вивчити своїх покупців. Скласти їхній портрет, зрозуміти, які потреби та болі керують ними під час придбання авто.
Ми допоможемо вам

Етапи розробки
При створенні сайту автосалону потрібно кожен з етапів розробки виконувати на найвищому рівні. Весь процес створення сайту можна умовно розділити на наступні стадії:
- маркетингові дослідження.
- проектування;
- дизайн;
- програмування;
- тестування;
- запуск.
Назва кожної з них говорить сама за себе. У ході досліджень маркетологи вивчають нішу, в якій доведеться боротися з конкурентами. Виділяють основні групи ЦА, складають їхній портрет. Також проводиться SWOT-аналіз самого підприємства, щоб на основі сильних сторін бізнесу створити позиціювання.
Під час проектування схематично створюється інтерфейс сторінок, розташування у яких контенту та логіка перелінковки. Такий прототип дозволяє замовнику та команді виконавців краще зрозуміти один одного, заздалегідь обговорити правки та деякі особливості проекту.
На стадії створення дизайну найкраще малювати оформлення з нуля, а не використовувати шаблон. Таким чином, ви отримаєте чергову конкурентну перевагу ще на стадії знайомства з потенційним клієнтом. Саме дизайн сайту відвідувач оцінює насамперед.
Тестування дозволяє усунути програмні помилки ще до того, як вони негативно позначаться на роботі сайту. Тому ми зробили цей етап обов'язковим у розробці будь-якого сайту. Таким чином, ви не втрачаєте гроші через те, що сайт деякий час працюватиме не коректно.
Під час розробки сайту для автосалону ці стадії йдуть не чітко одна за одною, а можуть виконуватися паралельно. Таким чином можна в рази заощадити час на роботу, але це лише за умови, що над проектом працює команда, а не один фахівець.
Вартість створення
Дізнатися ціну на створення сайтів для автосалонів можливо лише після того, як сформовано фронт робіт. До цього вартість можна розрахувати лише приблизно. Вона залежить від часу роботи фахівців, рівня їхньої кваліфікації та технологій, які використовуються при розробці.
З точки зору вимог до сайту, його вартість залежить від функціонала, дизайну та розміру. Чим складніший проект – тим більший знадобиться бюджет на його розробку.
Ви можете проконсультуватися у наших фахівців, щоб дізнатися, як максимально точно розрахувати вартість ще до оцінки робіт фахівцями.
Як замовити сайт для автосалону у Wezom?
Ми рекомендуємо перед замовленням обов'язково виконати маркетингові дослідження власного сегмента ринку. Для створення сайту для автосалону потрібно вивчити потенційних клієнтів, яких ви хочете залучити із мережі. Таким чином ви зможете зрозуміти, який формат взаємодії буде найефективнішим та внести зміни до майбутнього проекту.
Часті питання


ваш бізнес!