Створення сайту автосалону

УНІКАЛЬНІСТЬ РЕСУРСУ

До розробки сайту  автосалону слід поставитися з особливою ретельністю. Як правило, клієнти салонів дуже вимогливі до тих, у кого мають намір придбати авто. Будь-який недолік на сайті може стати причиною того, що потенційний покупець піде до конкурентів.

ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ

Тому, починаючи розробку, слід дуже ретельно вивчити своїх покупців. Скласти їхній портрет, зрозуміти, які потреби та болі керують ними під час придбання авто.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Сайт надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі заощаджуючи час.
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
Маючи добре структурований сайт, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.
ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ
Сайт надає можливість залучати більше потенційних клієнтів за допомогою створення акцій, програм лояльності, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажу.
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
Забезпечення доступності ваших товарів та послуг для ширшої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати сайт спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Збирання та аналіз інформації по каналах зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.
БУТИ ДОСТУПНИМ
Ваш сайт доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

При створенні сайту автосалону потрібно кожен з етапів розробки виконувати на найвищому рівні. Весь процес створення сайту можна умовно розділити на наступні стадії:

  1. маркетингові дослідження.
  2. проектування;
  3. дизайн;
  4. програмування;
  5. тестування;
  6. запуск.

Назва кожної з них говорить сама за себе. У ході досліджень маркетологи вивчають нішу, в якій доведеться боротися з конкурентами. Виділяють основні групи ЦА, складають їхній портрет. Також проводиться SWOT-аналіз самого підприємства, щоб на основі сильних сторін бізнесу створити позиціювання.

Під час проектування схематично створюється інтерфейс сторінок, розташування у яких контенту та логіка перелінковки. Такий прототип дозволяє замовнику та команді виконавців краще зрозуміти один одного, заздалегідь обговорити правки та деякі особливості проекту.

На стадії створення дизайну найкраще малювати оформлення з нуля, а не використовувати шаблон. Таким чином, ви отримаєте чергову конкурентну перевагу ще на стадії знайомства з потенційним клієнтом. Саме дизайн сайту відвідувач оцінює насамперед.

Тестування дозволяє усунути програмні помилки ще до того, як вони негативно позначаться на роботі сайту. Тому ми зробили цей етап обов'язковим у розробці будь-якого сайту. Таким чином, ви не втрачаєте гроші через те, що сайт деякий час працюватиме не коректно.

Під час розробки сайту для автосалону ці стадії йдуть не чітко одна за одною, а можуть виконуватися паралельно. Таким чином можна в рази заощадити час на роботу, але це лише за умови, що над проектом працює команда, а не один фахівець.

Вартість створення

Дізнатися ціну на створення сайтів для автосалонів можливо лише після того, як сформовано фронт робіт. До цього вартість можна розрахувати лише приблизно. Вона залежить від часу роботи фахівців, рівня їхньої кваліфікації та технологій, які використовуються при розробці.

З точки зору вимог до сайту, його вартість залежить від функціонала, дизайну та розміру. Чим складніший проект – тим більший знадобиться бюджет на його розробку.

Ви можете проконсультуватися у наших фахівців, щоб дізнатися, як максимально точно розрахувати вартість ще до оцінки робіт фахівцями.

Як замовити сайт для автосалону у Wezom?

Ми рекомендуємо перед замовленням обов'язково виконати маркетингові дослідження власного сегмента ринку. Для створення сайту для автосалону потрібно вивчити потенційних клієнтів, яких ви хочете залучити із мережі. Таким чином ви зможете зрозуміти, який формат взаємодії буде найефективнішим та внести зміни до майбутнього проекту.

відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
На що звернути увагу під час створення ресурсу для автосалону?
До створення сайту автосалону треба підійти з особливою пильністю. Як правило, клієнти автосалонів дуже вимогливі до продавців, коли прагнуть придбати машину. Будь-який недолік може стати причиною переходу потенційного покупця до конкурентів. Тому перед початком розробки слід ретельно вивчити своїх покупців. Скласти їхній портрет, зрозуміти, чим вони керуються під час придбання авто.

02.
Як визначити вартість створення веб-ресурсу?
Хоча розробка веб-ресурсу коштує й не дешево, але це інвестиція у бізнес, яка дуже швидко доведе свою ефективність. Фіксованої ціни немає, оскільки на неї впливає низка факторів. Більшу частину вартості розробки веб-ресурсу становить технічна реалізація проекту. Розробка складається з кількох етапів й виконання кожного з них впливає на фінальну вартість товару.

03.
Як замовити сайт для автосалону в Wezom?
Замовити сайт для автосалону можна у нас в офісі. Компанія WEZOM працює на ринку IT-рішень вже понад 20 років й має багато успішних кейсів. Зателефонуйте до нас або прийдіть до офісу для детальної консультації. Наш менеджер відповість на всі ваші запитання й розрахує попередню вартість майбутнього проекту. Звертайтеся й ми разом виведемо ваш бізнес на новий рівень розвитку.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Драгомирова, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.