Команда клієнта звернулась до нас із запитом на створення нового, сучасного веб-агрегатора страхових продуктів, що буде вигідно вирізнятися серед конкурентів та пропонувати кінцевому користувачу ідеальний сервіс.



Клієнт не міг допустити, аби його продукт “загубився” серед інших подібних платформ на ринку – саме тому він обрав кастомну розробку. Наша команда приділила особливу увагу дизайну й реалізувала безліч макетів, аби підібрати для порталу найкращі рішення.
Команда розробників побудувала свою роботу за agile-принципами Scrum, з поділом проєкту на короткі спринти. Це дозволяло швидко тестувати гіпотези, вносити правки та рухатись до MVP без затримок.
- Пошук технічної візії. Коли клієнт звернувся до нас, то мав лише загальний задум онлайн-агрегатора. Команда мала чітко визначити концепцію та деталізувати вимоги до продукту.
- Обмежені можливості інтеграції. Наразі сервіс агрегатора реалізовано найпростішим шляхом – через віджет iframe від партнерів. Його можливості обмежені, тож надалі портал отримає інтеграцію усіх необхідних API
- Побудова збалансованого UX. Команда мала створити інтерфейс, з яким впорається будь-який користувач. Та водночас він мав надавати багату функціональність: фільтри, калькулятори, інформери тощо.
- Калькулятори страхових полісів. На етапі MVP команда ретельно опрацювала функціонал для найпопулярніших продуктів: автоцивілка, зелена карта, туристичне страхування тощо.
- Паливний інформер. Унікальний блок, що показує актуальні ціни на пальне по областях України та заправках. Користувачі можуть фільтрувати дані, аби швидко знайти найвигідніші ціни.
- Програма лояльності. Портал отримав власну систему промокодів зі знижками на страхові послуги, що допомагає швидко залучати нових коритсувачів та утримувати старих клієнтів.
Усього за півроку ми разом із клієнтом подолали шлях від ідеї до релізу повністю працездатного MVP. Усі ключові бізнес-завдання проєкту виконано: новий продукт відповідає суворим вимогам страхової галузі та стрімко залучає користувачів.
Зі старту в агрегації BestTarif були доступні 4 найпопулярніші послуги, але їхня кількість швидко зростає.
Життєвий цикл нового сервісу тільки розпочався, тож у команди попереду багато роботи:
- масштабування функціоналу та підключення нових страхових послуг через API;
- запуск особистого кабінету користувача;
- активне просування через маркетингові кампанії.
Ми переконані, що найяскравіші дні в історії BestTarif - попереду, і готові докласти для розквіту цього стартапу всіх зусиль.

ваш бізнес!