Створення інтернет магазину іграшок

Створення інтернет магазину іграшок
bg image

ПРОДАЖІ ОНЛАЙН

Інтернет значно спростив розвиток багатьох видів бізнесу. Торгівля дитячими іграшками – один з них. Завдяки сайту ви робите процес купівлі зручнішим для власних клієнтів. Вони можуть, не виходячи з квартири або сидячи на роботі, знайти та замовити подарунок для своєї дитини, а це є значною перевагою над конкурентами офлайн.

Створення інтернет-магазину іграшок потребує спеціальних навичок від розробників та маркетологів. Одна з особливостей такого ресурсу – потрібно орієнтуватися на два ключові сегменти користувача. Перший – діти, адже  саме для них ваші товари, але купують іграшки не вони, а їхні батьки (другий сегмент). Тому слід враховувати інтереси та переваги одразу двох цільових груп відвідувачів.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Інтернет-магазин надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі заощаджуючи час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований каталог інтернет-магазину, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАТИ ПАРТНЕРІВ

Інтернет-магазин надає можливість залучати партнерів для реалізації товарів за допомогою створення партнерських програм, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажів.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів для широкої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати інтернет-магазин спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації по каналах зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш інтернет-магазин доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

  1. Маркетингові дослідження. Якість розробки інтернет-магазину іграшок насамперед залежить від передпроектних досліджень. На цьому етапі збирають дані про конкурентів та цільову аудиторію, щоб зрозуміти особливості ринку та створити сайт, який вигідно виділяється з-поміж інших.
  2. Проектування. Затверджується логіка роботи веб-ресурсу. Фахівці створюють макет майбутнього сайту, де зображено структуру сторінок, а також внутрішню перелінковку.
  3. Дизайн. Створюється візуальне оформлення кожного типу сторінок ресурсу. За необхідності дизайнери розробляють фірмовий стиль вашого бренду. Фірмовий стиль важливий, якщо ви хочете зробити свій ресурс впізнаваним.
  4. Програмна частина. Сюди входить верстка та програмування. Розробники створюють код сторінки на HTML, забезпечують правильну роботу функціонала на сайті.
  5. Тестування та запуск. Готовий ресурс передають тестувальникам, які виявляють помилки у коді та баги. Така перевірка необхідна, щоб уникнути більшості доробок після запуску сайту.
  6. Просування. Розпочинається процес розкручування нового сайту. Фахівці з digital-маркетингу працюють з основними каналами трафіку в мережі, щоб забезпечити переходи.

Вартість створення

Бюджет на створення інтернет-магазину дитячих іграшок формується ще на етапі обговорення проекту. Він залежить від складності сайту, його масштабу та технологій, які необхідно використовувати.

Щоб розрахувати вартість попередньо, ви можете проконсультуватися з нашими фахівцями. Для цього заповніть форму або зателефонуйте на номер, який бачите на сайті.

Як замовити інтернет-магазин іграшок у Wezom?

Перед тим, як почати розробку інтернет-магазину іграшок, необхідно виконати аналіз ринку. Таким чином ви зможете спрогнозувати можливий прибуток, оцінити ризики та рівень конкуренції. Наші аналітики зможуть провести для вас попередній аналіз ринку. Це дозволить не працювати наосліп, а заздалегідь продумати маркетингову стратегію підприємства.

Відгуки клієнтів

Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
CEO&Owner
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Andrii Svyrydov
Co-founder & CEO, Corpsoft.io
Наша співпраця з WEZOM щодо розробки інтерактивної навчальної платформи для Corpsoft.io була виключно позитивною. З самого початку WEZOM продемонстрував глибоке розуміння наших вимог і цілей проекту. Їхня команда активно пропонувала інноваційні рішення та забезпечувала відповідність платформи нашим потребам у цікавій та ефективній онлайн-освіті. Протягом усього процесу розробки спілкування з WEZOM було чітким і прозорим. Вони регулярно інформували про прогрес, оперативно вирішували будь-які проблеми чи занепокоєння та шукали відгуків, щоб забезпечити узгодженість із нашим баченням. Проект було завершено в узгоджені терміни та бюджет, демонструючи прагнення WEZOM досягати результатів.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
На кого орієнтовані інтернет-магазини іграшок?
Інтернет-магазини іграшок орієнтовані одразу на два ключові сегменти споживачів. Перший - це діти, саме вони будуть користуватися вашими товарами, але купуватимуть їхні батьки (це другий сегмент). Тому під час розробки потрібно враховувати інтереси та переваги одразу двох цільових груп. Через це створення інтернет-магазину іграшок потребує особливих навичок від програмістів та маркетологів.

02.
Які проблеми вирішить створення інтернет-магазину?
Розробка інтернет-магазину дозволить надавати потенційним покупцям всю необхідну інформацію без вашої участі, а це відчутно заощаджує час та гроші. Крім того, присутність в інтернеті дозволяє бізнесу бути доступним з будь-якої точки світу цілодобово й без вихідних. Інтернет-магазин дозволяє спростити продажі та збільшити аудиторію, а отже - й прибуток.

03.
Яка вартість розробки інтернет-магазину іграшок?
Інтернет-магазини різняться між собою не лише за зовнішнім виглядом, а й за вбудованим функціоналом. Створення індивідуальних інструментів, підключення платіжних систем та інших сторонніх сервісів, розробка фірмового стилю, маркетинг, просування, оптимізація - все впливає на фінальну вартість розробки. Зв'яжіться з нами й менеджер допоможе розрахувати попередню вартість вашого проекту.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.