Розробка інтернет магазину одягу
Інструмент для продажу одягу в інтернеті
Існує кілька видів товарів, які завжди будуть актуальними. Одяг – один з них. Потреба одягатися у людей навряд чи колись зникне, не дивно, що в онлайн-торгівлі це один із найпопулярніших напрямків. І не забувайте про модні тренди. Вони постійно змінюються, примушуючи щорічно оновлювати частину гардероба, аби не відставати від моди. Тому відкриття інтернет-магазину одягу - це ідеальний варіант увійти до eCommerce. Створення інтернет-магазину одягу дозволить у найкоротші терміни розширити клієнтську базу, залучити партнерів та підвищити довіру до бренду, заощадивши при цьому час та гроші.
Конкуренція у сфері продажу одягу дуже висока і чим більший асортимент та сегмент ЦА, на який ви розраховуєте, тим сильніше доведеться постаратися. Щоб привернути увагу покупців, знадобиться якісний інструмент для онлайн-продажів. Оптимальним рішенням стала розробка інтернет-магазинів одягу, з кожним роком все більш популярна та необхідна. Але це очікувано, адже створення інтернет-магазинів одягу дозволяє бізнесу не залежати від часу та місця, торгуючи з усім світом - цілодобово та у будь-який день тижня. Завдяки цьому ви будете на крок попереду конкурентів, які досі не зробили головний наголос на онлайн-торгівлю.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Ми допоможемо вам
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
ЗАЛУЧАТИ ПАРТНЕРІВ
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
БУТИ ДОСТУПНИМ
Етапи розробки інтернет-магазину одягу
Створення інтернет-магазину одягу складається з трьох основних етапів:
- Дослідження;
- Розробка;
- Просування.
Саме так, щоб інтернет-магазин працював, його недостатньо просто створити, вам необхідне просування. А щоб зробити його якісним, потрібні дослідження ринку.
Розглянемо докладніше перші 2 етапи, оскільки просуванням розробники не займаються (їх завдання – зробити ресурс готовим до просування). Передпроектні дослідження містять:
- аналіз динаміки популярності товарів (сезонність, загальна тенденція до зростання чи падіння);
- аналіз конкурентів (визначення переваг та слабких сторін конкурентів, оцінка результативності їх методів просування);
- клієнтське дослідження (складання портрета ЦА, визначення основних мотивів покупки);
- створення стратегії позиціювання.
Дослідження необхідні, щоб зробити проект, який буде актуальним та популярним на ринку.
Розробка містить:
- записування дизайну;
- програмування;
- наповнення контентом;
- тестування;
- техпідтримку.
У процесі розробки фахівці використовують дані, отримані в ході маркетингових досліджень і створюють сайт, який зможе досягти бізнес-цілей його власника.
Вартість розробки інтернет-магазину одягу
Не існує універсальних цін на створення сайтів-магазинів одягу. Кожен проект оцінюється індивідуально, його ціна залежить:
- від масштабності ресурсу;
- складності технічної реалізації;
- кількості та фахівців та часу на роботу;
Чим більший асортимент або середній чек товару, тим вимогливішими покупці будуть до сайту. Наприклад, для магазинів із брендовим одягом потрібен унікальний дизайн, який підкреслить імідж компанії (це сильно впливає на вибір користувачів у високому ціновому сегменті). Інтернет-магазини, з тисячами товарних позицій (чоловічий одяг, жіночий, дитячий, будь-яких сезонів тощо) конкурують з величезною кількістю більш вузькоспеціалізованих сайтів, тому їм також необхідно виділити себе з-поміж конкурентів.
Переваги створення інтернет-магазину одягу від Wezom
Ми вважаємо, що якісна розробка сайтів – це не лише досвідчені програмісти та креативні дизайнери. Це насамперед уміння знайти підхід до потенційних клієнтів сайту, зробити так, щоб ресурс приносив прибуток. Тому під час створення сайту для магазину одягу ми виділяємо досвідчену команду аналітиків та маркетологів, які допомагають зробити сайт таким, що продає.
Якщо ви хочете дізнатися більше про розробку, можете замовити безплатну консультацію. Для цього заповніть форму, яку ви бачите внизу екрана.
Відгуки клієнтів
Часті питання
ваш бізнес!