Анамнез
Suzie.ua
Компанія спеціалізується на виробництві та продажу практичного та модного одягу для дівчаток 3-12 років. Робота побудована за принципом повного циклу. Усі технологічні процеси, від розроблення ескізів до відправлення товару покупцям, виконуються компанією. Колекції одягу створюють молоді вітчизняні дизайнери, шиють речі в Україні.
Цілі та завдання
Підвищити видимість ресурсу в пошуку, поліпшити показники конверсії, вивести сайт на провідні позиції в ніші продажу одягу для дітей.
Стратегія
01/
Аналіз конкурентів.
02/
Створення структури та збір семантики.
03/
Контент-маркетинг.
04/
Нарощування посилального профілю.
Хід робіт
01/
Аналіз конкурентів
Вивчення сайтів і стратегій основних суперників у ніші бізнесу дозволило визначити основні точки зростання для просування вебресурсу клієнта: впровадження фільтрів і спливної форми повідомлень, ведення блогу, проведення періодичних акцій.
02/
Актуалізація семантики та робота зі структурою
Заново сформували семантичне ядро, після чого кластеризували ключі за пріоритетом і розподілили їх по посадкових сторінках. На цьому етапі створили ТЗ для копірайтерів з написання оптимізованих SEO-текстів і статей для блогу.
03/
Технічна оптимізація та під’єднання аналітики
Усунули низку недопрацювань, які заважали просуванню: дублі сторінок, биті посилання. Налаштували автогенерацію карт xml, проаналізували файл robots.txt і виконали коригування, внесли правки на підставі результатів індексації метаданих. Також були під’єднані й налаштовані системи аналітики та панель вебмайстрів (Google Analytics і Google Webmaster відповідно).
04/
Розмістили зовнішні посилання на сторонніх ресурсах
Для закупівлі відібрали релевантні й авторитетні майданчики з активною відвідуваністю. Створили ТЗ для написання інформаційних трастових текстів, після чого планомірно розміщували їх на зовнішніх сайтах.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«Для підвищення видимості вебресурсу в пошуковій видачі ми пропрацювали два основні напрямки. Перш за все вирішили поліпшити структуру сайту клієнта, усунули технічні проблеми. Ще виконали роботи з крауд-маркетингу, вибрали платформи-донори та розмістили тексти з посиланнями. Завдяки цим заходам вдалося поліпшити позиції майже 50% ключів, вивести їх у топ-3, топ-10 і топ-30».
Результати
Results
Результати
Підвищили видимість
Попри молодий вік ресурсу, вдалося домогтися гарних результатів і збільшити його видимість у пошуковій видачі. Позиції покращилися більш ніж у 40% ключів.
Залучили трафік
Після проведених робіт з просування спостерігали щомісячне зростання відвідуваності з органічного пошуку. Тільки за 1 міс. показник приросту склав 14,77%.
Підвищили конверсію
Показники конверсії почали зростати пропорційно відвідуваності. 17,2% відвідувачів із пошуку вчинили цільову дію.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!