Створення сайту вантажоперевезень
Особливості сайту вантажоперевезень
Створення сайту вантажоперевезення – складний багатоетапний процес. Як правило, це один з наступних типів сайтів:
- Корпоративний ресурс. Основна мета – залучати клієнтів та партнерів. Цей багатосторінковий ресурс, створений для того, щоб інформувати відвідувачів, презентувати компанію та її послуги.
- Портал. Тип сайту, який служить онлайн-сервісом для клієнтів та/або співробітників компанії: агрегатор заявок, засіб комунікації між виконавцем та замовником, особистий кабінет з можливістю відстежувати геолокацію вантажу, маршрут перевезення тощо.
- Складний індивідуальний проект. Сайт з найскладнішим функціоналом, який виконує завдання одразу кількох типів web-ресурсів. Такий проект створюється під індивідуальні бізнес-цілі та вимоги замовника, часто може взагалі не мати аналогів на ринку.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Ми допоможемо вам
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
БУТИ ДОСТУПНИМ
Етапи розробки
Залежно від типу, розробка сайту для вантажних перевезень може сильно відрізнятися в деяких етапах. Але основна схема роботи над ресурсом однакова для будь-якого проекту. Розглянемо її докладніше.
- Передпроектні дослідження. Збирання даних про основний сегмент ЦА ресурсу, а також вивчення його ключових конкурентів в інтернеті.
- Проектування. Розробка функціонального прототипу, де зображаються структура ресурсу та схематичний інтерфейс сторінок.
- Дизайн. Розробка брендбука та візуального оформлення відповідно до фірмового стилю.
- Програмування. Технічна реалізація проекту.
- Первинна оптимізація. Підготовка сайту до пошукового просування у пошукових системах.
- Тестування. Перевірка ресурсу на працездатність: коректність роботи інструментів, швидкість завантаження, адаптивність під різні типи пристроїв та браузерів. За потреби, сайт відправляється на доопрацювання.
- Техпідтримка. Технічний супровід сайту: забезпечення захисту, доопрацювання та оновлення.
Багатофункціональність впливає не лише на складність технічної розробки, а й на маркетингову складову. Наприклад, чим більше типів аудиторії ви хочете охопити, тим складніше розробка контенту дизайну та структури.
Вартість розробки
Неможливо сформувати універсальний прайс, який враховує будь-які типи клієнтських сайтів. Щоб розрахувати бюджет на створення сайтів з вантажоперевезень, фахівцям необхідно зрозуміти, який саме тип ресурсу необхідний й попередньо сформувати фронт робіт, враховуючи особливості конкретного логістичного підприємства.
Щоб розрахувати вартість розробки сайтів логістики, ви можете зв'язатися з нашим консультантом за телефоном, або у будь-який інший зручний для вас спосіб.
Відгуки клієнтів
Часті питання
ваш бізнес!