Створення інтернет-магазину продуктів харчування
Інструмент онлайн-торгівлі
З кожним роком грошовий оборот онлайн-торгівлі зростає у всьому світі. При цьому харчові продукти є одним із сегментів, що зростає швидше за інших. Інтернет-користувачі дедалі більше починають цінувати можливість онлайн-покупки їжі, адже таким чином можна зробити замовлення з будь-якої точки земної кулі, тим самим заощаджуючи власний час та зусилля.
Створення інтернет-магазину продуктів потребує особливого підходу. Дуже важливо забезпечити зручну панель адміністрування, оскільки асортимент продуктів та ціни на них слід регулярно актуалізувати, а даний вид товарів найчастіше зазнає подібних змін.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Ми допоможемо вам
ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ
ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ
ЗАЛУЧАТИ ПАРТНЕРІВ
РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ
ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
БУТИ ДОСТУПНИМ
Етапи розробки
Створення інтернет-магазину харчових продуктів містить:
- Передпроектну аналітику. Комплексні маркетингові дослідження сегмента ринку, в якому працюватиме магазин, а також самого підприємства, виділення ЦА та складання портрета, вивчення конкурентів. Цей етап необхідний, щоб виділити конкурентні переваги сайту та врахувати їх у розробці.
- Проектування. Важливо, щоб замовник, а також усі команди розробки розуміли, яким має бути результат. І тому проводиться проектування ресурсу, з допомогою якого фахівці демонструють замовнику приблизний результат. Цей етап необхідний у тому, щоб заздалегідь врахувати й зробити більшу частину правок. Це дозволяє заощадити не лише час на розробку, але й уникнути зайвих витрат.
- Дизайн. Дизайнери малюють зовнішній вигляд сторінок. Їхнє завдання не лише створити привабливий та незабутній дизайн, але й забезпечити зручність для користувача. Дизайнери мають кнопки, фрагменти контенту та блоки сторінки таким чином, щоб процес покупки був максимально зручним та інтуїтивно зрозумілим для користувача.
- Верстку. Після дизайнерів до роботи беруться frontend-розробники. Важливо використовувати саме адаптивну верстку, щоб на сайті було легко здійснювати покупки з телефону або планшета. Якщо інтернет-магазин не адаптивний, то користувачі смартфонів бачать зменшену копію десктопного екрана. Користуватися таким ресурсом дуже не зручно, тому більшість відвідувачів телефонів просто йдуть, а це близько 30-50% аудиторії.
- Програмування. Завдання програмістів – забезпечити не лише робочий сайт, а й високу швидкість завантаження. Щоб досягти цього, слід максимально скоротити обсяг даних, що передається від сервера до браузера, а також скоротити кількість запитів на передачу. Для цього використовують спеціальні стислі формати контенту, кешування та багато інших інструментів.
- Тестування. Тестувальники забезпечують якість програмного продукту. Вони виявляють баги, перевіряють коректність роботи інтернет-магазину на різних пристроях та браузерах.
- Просування. Після того, як сайт готовий, робота над ним не припиняється. Слід безперервно розвивати його: налаштувати маркетингові процеси, зайнятися пошуковим просуванням, налаштувати рекламні кампанії, актуалізувати контент та багато іншого: це наступний масштабний етап після розробки, але він починається ще на етапі програмування, коли фахівці виконують первинну SEO-оптимізацію.
Фахівці орієнтуються на кінцевого користувача, створюючи сайт. Для цього забезпечують не лише основний функціонал, а й безліч додаткових корисних інструментів, які спрощують пошук товарів, вибір та купівлю. До них належать:
- блок із рекомендованими товарами;
- можливість порівняти дві товарні позиції;
- інтеграція сайту з картами для відстеження статусу товару;
- можливість вибору між кількома сервісами оплати.
Завдяки зручному функціоналу покупці зі значно більшою ймовірністю повернуться до вас знову.
Вартість створення
Як і в будь-якому інтернет-проекті, оцінка розробки сайту продуктів – досить складний процес. Щоб виконати її, фахівцеві знадобиться не одна година на вивчення майбутнього магазину. Чому так? Важливо врахувати багато факторів:
- час на розробку;
- кількість фахівців;
- технології, які потрібно використовувати;
- кількість посадкових сторінок на сайті;
- тип дизайну (шаблон або унікальний).
Основні аспекти, які впливають на ціну всього сайту – ціна за годину роботи спеціаліста та час його роботи. Чим складніша технологія, тим вища ціна за годину роботи, чим масштабніший ресурс, тим довше його необхідно доопрацьовувати.
Що отримує замовник
Якщо кожен з етапів проведено правильно, то результатом розробки інтернет-магазину продуктів буде іміджевий інтернет-магазин, налаштований на взаємодію з вибраним сегментом користувачів.
Наші фахівці прагнуть насамперед забезпечити наступні критерії:
- високу PageSpeed (не довше 2-3 секунд), щоб не втрачати відвідувачів, яким доводиться довго чекати на завантаження сторінок;
- унікальний дизайн, який викликатиме довіру відвідувача з перших секунд взаємодії;
- адаптивність – магазин привабливіший для користувачів смартфонів;
- просту та функціональну панель адміністрування;
- первинна пошукова оптимізація.
Також ми навчаємо власних клієнтів керувати сайтом: додавати та змінювати контент або навіть нові сторінки, використовувати сервіси збору статистики та наскрізну аналітику, а також відстежувати ефективність маркетингових каналів.
Відгуки клієнтів
Часті питання
ваш бізнес!