Створення інтернет-магазину продуктів харчування

Інструмент онлайн-торгівлі

З кожним роком грошовий оборот онлайн-торгівлі зростає у всьому світі. При цьому харчові продукти є одним із сегментів, що зростає швидше за інших. Інтернет-користувачі дедалі більше починають цінувати можливість онлайн-покупки їжі, адже таким чином можна зробити замовлення з будь-якої точки земної кулі, тим самим заощаджуючи власний час та зусилля.

Створення інтернет-магазину продуктів потребує особливого підходу. Дуже важливо забезпечити зручну панель адміністрування, оскільки асортимент продуктів та ціни на них слід регулярно актуалізувати, а даний вид товарів найчастіше зазнає подібних змін.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Інтернет-магазин надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі заощаджуючи час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований каталог інтернет-магазину, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАТИ ПАРТНЕРІВ

Інтернет-магазин надає можливість залучати партнерів для реалізації товарів за допомогою створення партнерських програм, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажів.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів для широкої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати інтернет-магазин спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації по каналах зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш інтернет-магазин доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

Створення інтернет-магазину харчових продуктів містить:

  1. Передпроектну аналітику. Комплексні маркетингові дослідження сегмента ринку, в якому працюватиме магазин, а також самого підприємства, виділення ЦА та складання портрета, вивчення конкурентів. Цей етап необхідний, щоб виділити конкурентні переваги сайту та врахувати їх у розробці.
  2. Проектування. Важливо, щоб замовник, а також усі команди розробки розуміли, яким має бути результат. І тому проводиться проектування ресурсу, з допомогою якого фахівці демонструють замовнику приблизний результат. Цей етап необхідний у тому, щоб заздалегідь врахувати й зробити більшу частину правок. Це дозволяє заощадити не лише час на розробку, але й уникнути зайвих витрат.
  3. Дизайн. Дизайнери малюють зовнішній вигляд сторінок. Їхнє завдання не лише створити привабливий та незабутній дизайн, але й забезпечити зручність для користувача. Дизайнери мають кнопки, фрагменти контенту та блоки сторінки таким чином, щоб процес покупки був максимально зручним та інтуїтивно зрозумілим для користувача.
  4. Верстку. Після дизайнерів до роботи беруться frontend-розробники. Важливо використовувати саме адаптивну верстку, щоб на сайті було легко здійснювати покупки з телефону або планшета.  Якщо інтернет-магазин не адаптивний, то користувачі смартфонів бачать зменшену копію десктопного екрана. Користуватися таким ресурсом дуже не зручно, тому більшість відвідувачів телефонів просто йдуть, а це близько 30-50% аудиторії.
  5. Програмування. Завдання програмістів – забезпечити не лише робочий сайт, а й високу швидкість завантаження. Щоб досягти цього, слід максимально скоротити обсяг даних, що передається від сервера до браузера, а також скоротити кількість запитів на передачу. Для цього використовують спеціальні стислі формати контенту, кешування та багато інших інструментів.
  6. Тестування. Тестувальники забезпечують якість програмного продукту. Вони виявляють баги, перевіряють коректність роботи інтернет-магазину на різних пристроях та браузерах.
  7. Просування. Після того, як сайт готовий, робота над ним не припиняється. Слід безперервно розвивати його: налаштувати маркетингові процеси, зайнятися пошуковим просуванням, налаштувати рекламні кампанії, актуалізувати контент та багато іншого: це наступний масштабний етап після розробки, але він починається ще на етапі програмування, коли фахівці виконують первинну SEO-оптимізацію.

Фахівці орієнтуються на кінцевого користувача, створюючи сайт. Для цього забезпечують не лише основний функціонал, а й безліч додаткових корисних інструментів, які спрощують пошук товарів, вибір та купівлю. До них належать:

  • блок із рекомендованими товарами;
  • можливість порівняти дві товарні позиції;
  • інтеграція сайту з картами для відстеження статусу товару;
  • можливість вибору між кількома сервісами оплати.

Завдяки зручному функціоналу покупці зі значно більшою ймовірністю повернуться до вас знову.

Вартість створення

Як і в будь-якому інтернет-проекті, оцінка розробки сайту продуктів – досить складний процес. Щоб виконати її, фахівцеві знадобиться не одна година на вивчення майбутнього магазину. Чому так? Важливо врахувати багато факторів:

  • час на розробку;
  • кількість фахівців;
  • технології, які потрібно використовувати;
  • кількість посадкових сторінок на сайті;
  • тип дизайну (шаблон або унікальний).

Основні аспекти, які впливають на ціну всього сайту – ціна за годину роботи спеціаліста та час його роботи. Чим складніша технологія, тим вища ціна за годину роботи, чим масштабніший ресурс, тим довше його необхідно доопрацьовувати.

Що отримує замовник

Якщо кожен з етапів проведено правильно, то результатом розробки інтернет-магазину продуктів буде іміджевий інтернет-магазин, налаштований на взаємодію з вибраним сегментом користувачів.

Наші фахівці прагнуть насамперед забезпечити наступні критерії:

  • високу PageSpeed ​​(не довше 2-3 секунд), щоб не втрачати відвідувачів, яким доводиться довго чекати на завантаження сторінок;
  • унікальний дизайн, який викликатиме довіру відвідувача з перших секунд взаємодії;
  • адаптивність – магазин привабливіший для користувачів смартфонів;
  • просту та функціональну панель адміністрування;
  • первинна пошукова оптимізація.

Також ми навчаємо власних клієнтів керувати сайтом: додавати та змінювати контент або навіть нові сторінки, використовувати сервіси збору статистики та наскрізну аналітику, а також відстежувати ефективність маркетингових каналів.

 

Відгуки клієнтів

Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
CEO&Owner
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Денис Майловський
Співзасновник, Suzie
Завдяки WEZOM наші продажі зросли на 65%, а конверсії збільшилися на 150%. Команда повністю розробила нам онлайн магазин із 1С та amoCRM інтеграціями. Діти провели аналіз ринку, зробили майнд мап з усіма функціями майбутнього майданчика та аргументували кожен елемент розробки. Все було прозоро та якісно.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations Dalnoboy
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Тарас Дундяк
Директор, Ambikom LTD
Ми оперуємо мережею готелів та лижних курортів у західній Україні. Нам був потрібен сучасний сайт із функціоналом резервації послуг та адміністративна панель для працівників. Wezom займалися всіма елементами розробки, починаючи від прототипів та дизайну, і закінчуючи запуском та підтримкою. Усі етапи робіт було виконано якісно й у терміни. Комунікація та ПМ були на висоті. Була зустріч на самому початку, де команда обговорила всі деталі та нюанси, і після, процес розробки йшов гладко і без надмірної залученості з нашого боку.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Скільки часу триває розробка інтернет-магазину продуктів?
Час створення інтернет-магазину продуктів можна розрахувати лише обговоривши майбутній проект, визначивши його цілі, завдання та подальші варіанти їх реалізації. При цьому навіть під час розробки раніше встановлені терміни можуть змінюватись. Причиною цього є нові зміни, редагування та додаткові завдання. Крім того, на терміни впливає досвідченість, професіоналізм та чисельність розробників.

02.
Які етапи містить розробка інтернет-магазину продуктів?
Перед початком розробки інтернет-магазину продуктів потрібно розуміти, з яких етапів вона складається. Весь процес починається зі стратегії сайту та написання технічного завдання. Наступний етап – створення UX/UI дизайну, Frontend та Backend розробки. Згодом настає черга адмінпанелі, інтеграції сторонніх сервісів, тестування та запуску. Від складності цих етапів залежить час створення сайту.

03.
Скільки коштує розробка інтернет-магазину продуктів?
Інтернет-магазини продуктів можуть відрізнятися не лише за своїм дизайном та каталогом, але й за вбудованим функціоналом. На вартість впливає складність сайту, його дизайн, інтеграція сторонніх сервісів, оптимізація, маркетинг й подальше просування. Від складності кожного з етапів залежить загальна вартість створення сайту. Зв'яжіться з нами, й наші менеджери розрахують вартість вашого проекту.

Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.