Розробка сайтів агрегаторів
Товарний агрегатор для бізнесу
Сайт агрегатор – це ресурс, що дозволяє іншим компаніям виставляти свої товари, а клієнтам вибирати з величезної кількості пропозицій. По суті, це своєрідний онлайн мол, каталог, в якому можна вивчити товар, відгуки, вартість та прийняти рішення про покупку. На відміну від маркетплейса, створення агрегатора не означає безпосередню торгівлю. Тобто це ресурс, у якому відсутній кошик та функціонал оплати.
Якими бувають агрегатори
Створення сайту агрегатора означає розробку ресурсу, який виконує конкретні завдання бізнесу. Залежно від типу агрегатора, він має певний функціонал та можливості:
- товарні – на них порівнюється вартість товару у різних магазинах;
- контентні – призначені для збору новин та статей з різних джерел;
- агрегатори відгуків – це сайти, в яких збираються відгуки від різних користувачів на товари, думки критиків про фільми, ігри, музику.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Переваги сайтів агрегаторів
Широкий функціонал
Легкість монетизації
Популярність ресурсу
Висока цінність
Етапи розробки сайту-агрегатора
Складання ТЗ проєкту
Прототипування
Проєктування
Запуск та просування
Розробка функціонала
Функціонал сайтів агрегаторів
Розробка сайту агрегатора включає створення унікального функціонала. Для кожного проекту обирається індивідуальний набір інструментів, але існують обов'язкові функції, які мають реалізовуватись у кожному агрегаторі:
- інструменти пошуку;
- фільтри, за якими буде розташована позиція;
- каталог товарів;
- картки кожного окремого товару;
- сповіщення;
- інструменти для відгуків;
- інструменти порівняння цін, динаміка цін;
- особистий кабінет користувача;
- SEO-інструменти;
- функції монетизації.
Весь функціонал обговорюється індивідуально. Розробка сайту агрегатора з нуля дозволяє створити абсолютно будь-які інструменти та впровадити їх у платформу.
Розробка сайту агрегатора дозволяє створити корисний ресурс як для продавців, так і для покупців. Компанії мають додатковий трафік та продаж, беруть участь у конкурентній боротьбі за увагу клієнта. Покупці можуть порівнювати ціни, шукати товар за великою кількістю товарів, аналізувати відгуки.
Відгуки клієнтів
Часті питання
ваш бізнес!