Розробка сайтів агрегаторів

Ваша веб-платформа для збору цін, оглядів та відгуків на товар.
Розробка сайтів агрегаторів
bg image

Товарний агрегатор для бізнесу

Сайт агрегатор – це ресурс, що дозволяє іншим компаніям виставляти свої товари, а клієнтам вибирати з величезної кількості пропозицій. По суті, це своєрідний онлайн мол, каталог, в якому можна вивчити товар, відгуки, вартість та прийняти рішення про покупку. На відміну від маркетплейса, створення агрегатора не означає безпосередню торгівлю. Тобто це ресурс, у якому відсутній кошик та функціонал оплати.

Якими бувають агрегатори

Створення сайту агрегатора означає розробку ресурсу, який виконує конкретні завдання бізнесу. Залежно від типу агрегатора, він має певний функціонал та можливості:

  • товарні – на них порівнюється вартість товару у різних магазинах;
  • контентні – призначені для збору новин та статей з різних джерел;
  • агрегатори відгуків – це сайти, в яких збираються відгуки від різних користувачів на товари, думки критиків про фільми, ігри, музику.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.
image

Створіть єдиний веб-майданчик для збору пропозицій товарів та послуг від різних постачальників у мережі. Ваші користувачі будуть вдячні вам за агрегацію корисної інформації в зручній та уніфікованій формі. Розробка такого сайту потребує уваги до інтерфейсу, масштабування та технічних аспектів інтеграції даних.

Інтеграція з базами даних
Розробники мають створити механізми для збору інформації з різних джерел, таких як інтернет-магазини, бази даних постачальників та інші онлайн-ресурси.
Уніфікація та структурування даних
Отриману інформацію необхідно обробити, уніфікувати та структурувати для подальших операцій і візуалізації на сайті.
Зручний пошук та фільтрація
Важливо надати користувачам зручні інструменти для пошуку та фільтрації позицій на сайті, щоб вони могли швидко знаходити те, що шукають.
Візуалізація
Сайт-грегатор має надавати наочну можливість порівняння різних позицій з товарами та послугами. Так вони зможуть приймати оптимальні рішення.

Етапи розробки сайту-агрегатора


01
Складання ТЗ проєкту

Складання ТЗ проєкту

Ми обговорюємо з вами ідею, виявляємо потреби, проводимо аналітику та вивчаємо конкурентів, цільову аудиторію. Це допомагає створити загальне бачення картини та скласти технічне завдання для фахівців.

02
Прототипування

Прототипування

Далі за попередньо схваленим технічним завданням складається прототип. Він на етапі створення сайту агрегатора дає змогу побачити кінцевий результат. Підбираються фірмові кольори, стилістика, дизайн, розміщується функціонал. Прототип дозволяє виявити проблемні місця та усунути їх, а головне, надає чітке розуміння, що має вийти у результаті.

03
Проєктування

Проєктування

Дизайнер розробляє графічні елементи та створює проєкт. Виконується верстка. Особлива увага приділяється розташуванню елементів та комфорту використання майбутнього сервісу. Дуже важливо створити простий та зрозумілий функціонал, зробити всі елементи видимими та доступними. Попередньо в прототипі визначається вид інтерфейсу, тепер дизайнер створює робочий проєкт.

04
Запуск та просування

Запуск та просування

Коли розробку сайту агрегатора закінчено та пройдено всі етапи тестування, ми запускаємо проєкт. Вивантажуємо сайт на хостинг, прикріплюємо доменне ім'я. Далі ми навчаємо ваших співробітників користуватися інтерфейсом. Даємо консультації щодо просування та розвитку проекту.

05
Розробка функціонала

Розробка функціонала

Програмісти на основі прототипу та технічного завдання пишуть код, розробляють модулі та унікальні інструменти. Розробка сайту агрегатора відбувається з використанням актуального стеку технологій, що підбирається ще на етапі складання проекту. У результаті розробки проводиться кілька етапів тестування. Коли сайт готовий, ще проводиться тест, імітується діяльність відвідувачів. Якщо все готово, проект готується до запуску.

bg image

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

Максим Савчук
Максим Савчук
Керівник департаменту E-Commerce в STVOL
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Julia Nepyipyvo
Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

01
Чим товарний агрегатор відрізняється від маркетплейсу?
Агрегатор є своєрідним пошуковим двигуном. Його завдання – надати користувачеві інформацію про товар, надати можливість порівнювати ціни, вивчати відгуки. Маркетплейс має функціонал інтернет-магазину, тобто кошик, платіжні інструменти. На агрегаторі продавець має посилання на свій магазин.

02
У чому цінність агрегатора для покупців та постачальників?
Створення сайту агрегатора має цінність як для продавців, так і для покупців. Продавці одержують додаткове джерело трафіку та продажів, додаткові канали комунікації з клієнтом, участь у конкурентній боротьбі. Покупці отримують докладну інформацію, можливість порівнювати ціни, вивчати відгуки, фільтрувати товари за потрібними критеріями.

03
Скільки коштує створення сайту-агрегатора?
Вартість розробки сайту агрегатора залежить від багатьох факторів, серед яких: складність функціонала, візуальний дизайн, впровадження унікальних інструментів, стек технологій, що використовуються для розробки, кількість залучених фахівців та інші. Детальні розрахунки ми зможемо надати після консультації та визначення завдань.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.