Розробка сайтів агрегаторів

Ваша веб-платформа для збору цін, оглядів та відгуків на товар.
Розробка сайтів агрегаторів
bg image

Товарний агрегатор для бізнесу

Сайт агрегатор – це ресурс, що дозволяє іншим компаніям виставляти свої товари, а клієнтам вибирати з величезної кількості пропозицій. По суті, це своєрідний онлайн мол, каталог, в якому можна вивчити товар, відгуки, вартість та прийняти рішення про покупку. На відміну від маркетплейса, створення агрегатора не означає безпосередню торгівлю. Тобто це ресурс, у якому відсутній кошик та функціонал оплати.

Якими бувають агрегатори

Створення сайту агрегатора означає розробку ресурсу, який виконує конкретні завдання бізнесу. Залежно від типу агрегатора, він має певний функціонал та можливості:

  • товарні – на них порівнюється вартість товару у різних магазинах;
  • контентні – призначені для збору новин та статей з різних джерел;
  • агрегатори відгуків – це сайти, в яких збираються відгуки від різних користувачів на товари, думки критиків про фільми, ігри, музику.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.
image

Створіть єдиний веб-майданчик для збору пропозицій товарів та послуг від різних постачальників у мережі. Ваші користувачі будуть вдячні вам за агрегацію корисної інформації в зручній та уніфікованій формі. Розробка такого сайту потребує уваги до інтерфейсу, масштабування та технічних аспектів інтеграції даних.


Інтеграція з базами даних
Розробники мають створити механізми для збору інформації з різних джерел, таких як інтернет-магазини, бази даних постачальників та інші онлайн-ресурси.

Уніфікація та структурування даних
Отриману інформацію необхідно обробити, уніфікувати та структурувати для подальших операцій і візуалізації на сайті.

Зручний пошук та фільтрація
Важливо надати користувачам зручні інструменти для пошуку та фільтрації позицій на сайті, щоб вони могли швидко знаходити те, що шукають.

Візуалізація
Сайт-грегатор має надавати наочну можливість порівняння різних позицій з товарами та послугами. Так вони зможуть приймати оптимальні рішення.

Етапи розробки сайту-агрегатора

bg image

Стек технологій

Ми вивчаємо нові технології в міру їх появи, щоб можливості нашої команди зі створення інструментів для вас нічим не обмежувалися. Для кожного проекту ми підбираємо індивідуальний набір технологій, який стане оптимальним інструментом створення продукту.
Усі технології
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Що кажуть клієнти

Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Максим Савчук
Максим Савчук
Керівник департаменту E-Commerce в STVOL

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
Чим товарний агрегатор відрізняється від маркетплейсу?
Агрегатор є своєрідним пошуковим двигуном. Його завдання – надати користувачеві інформацію про товар, надати можливість порівнювати ціни, вивчати відгуки. Маркетплейс має функціонал інтернет-магазину, тобто кошик, платіжні інструменти. На агрегаторі продавець має посилання на свій магазин.

02
У чому цінність агрегатора для покупців та постачальників?
Створення сайту агрегатора має цінність як для продавців, так і для покупців. Продавці одержують додаткове джерело трафіку та продажів, додаткові канали комунікації з клієнтом, участь у конкурентній боротьбі. Покупці отримують докладну інформацію, можливість порівнювати ціни, вивчати відгуки, фільтрувати товари за потрібними критеріями.

03
Скільки коштує створення сайту-агрегатора?
Вартість розробки сайту агрегатора залежить від багатьох факторів, серед яких: складність функціонала, візуальний дизайн, впровадження унікальних інструментів, стек технологій, що використовуються для розробки, кількість залучених фахівців та інші. Детальні розрахунки ми зможемо надати після консультації та визначення завдань.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!