Створення інтернет магазину автозапчастин

Створення інтернет магазину автозапчастин
bg image

Ефективний інтернет-магазин автозапчастин

Диджиталізація бізнесу дозволяє розвивати компанію, розширювати цільову аудиторію та виходити на нові ринки. Створення інтернет-магазину автозапчастин надасть можливість продавати товари по всій країні, пропонувати клієнтам вигідні умови та автоматизувати продажі. Знижується навантаження на менеджера, підвищується швидкість обробки замовлень, лояльність користувачів та рейтинг компанії. Це якісний інструмент для бізнесу.

01/
Універсальні каталоги
Розробка інтернет-магазину автозапчастин дозволяє клієнтам знайти саме те, що їм потрібно. У цьому вся допомагають універсальні каталоги. Користувач заходить в онлайн магазин, підбирає необхідні деталі та комплектуючі під конкретну марку автомобіля, може порівнювати, вивчати схожі товари та підбирати їх у каталогах.
02/
Різні фільтри
Зручні фільтри дозволяють налаштувати пошук за каталогами та підібрати необхідні комплектуючі під потреби клієнта. Можливості фільтрів великі, починаючи від вибору марки автомобіля та року випуску, закінчуючи підбором конкретного кольору деталі або її персональним номером. За рахунок фільтрів пошук стає швидким, зручним та точним.
03/
Особистий кабінет
Функціонал сайту магазину автозапчастин включає розробку власного кабінету користувачів. У ньому зберігається історія покупок, товари, які він шукав, перелік бажань. Можна створити програму лояльності та надавати персональні умови. Власник магазину бачить дані та розуміє потреби клієнта. Це підвищує лояльність та продажі.
04/
Інтеграція із зовнішніми сервісами по API
Відкриття власного інтернет-магазину автомобільних запчастин дозволяє суттєво розширити географію продажу. Завдяки інтеграції з різними послугами взаємодія з клієнтом спрощується. Бізнес-процеси автоматизуються, підключаються платіжні системи, IP-телефонія, чат-боти та інші інструменти роботи з клієнтами.
image

Індивідуальна розробка інтернет-магазину запчастин

Створення інтернет-магазину з продажу автозапчастин виводить компанію на новий рівень. Розширюються можливості, каталог товарів перетворюється на діджитал простір, швидкість обслуговування клієнтів збільшується. Географія продажів обмежена можливостями доставки, знижується навантаження на менеджерів. Звіти дозволяють зрозуміти, які товари добре продаються. Легко створювати маркетингові кампанії, просувати товари та послуги, випереджати конкурентів.

Індивідуальна розробка дозволяє створити не лише персональний функціонал, а й врахувати усі бізнес-процеси. Враховуються особливості компанії, визначаються її сильні та слабкі сторони. Все це впливає на функціонал сайту магазину автозапчастин.

Обираючи персональну розробку, ви отримуєте стильний унікальний дизайн. Він виділятиметься з-поміж сотень інших магазинів, так схожих один на одного. Дизайнери розробляють фірмовий стиль.

З чого складається розробка


01/

Визначення параметрів задачі

Проводяться консультації, обговорюється концепція, вивчаються побажання та вимоги, створюється загальна ідея та план її реалізації. Готується перелік завдань для розробників, вивчаються конкуренти, цільова аудиторія та формується повний план проєкту.
Визначення параметрів задачі

02/

Розробка прототипу

Дизайнери створюють прототип, яким стає зрозуміло, як проходитиме створення інтернет магазину з продажу автозапчастин. Вимальовуються загальні плани, вигадується структура компонентів. На даному етапі створюється прототип, за яким працюватимуть дизайнери та програмісти. Він дозволяє побачити, як зрештою буде виглядати сайт. Після його затвердження укладаються договори, і розробники приступають до створення товару.
Розробка прототипу

03/

Концепт-дизайн

Дизайнери малюють структуру сайту, роблять елементи, розробляють фірмовий стиль. Продумується не лише зовнішній вигляд, а й зручність використання сайту, розміщення компонентів. Сайт набуває зовнішнього вигляду, свого стилю та впізнаваності. Його дизайн буде популярний роки, що дозволить компанії розвиватися та бути актуальною.
Концепт-дизайн

04/

Розробка структури магазину запчастин

Продумується структура, розробляються каталоги, фільтри, картки товарів. Створення структури – одне з основних завдань. Вона визначає функціонал сайту магазину автозапчастин та дозволяє зробити його зручним та практичним. Створюється дерево сайту, його повна архітектура.
Розробка структури магазину запчастин

05/

Розробка Front-end та Back-end

Програмісти, спираючись на дизайн та структуру, пишуть код, створюють компоненти та роблять їх робітниками. Об'єднують все в одну систему та збирають повністю готовий до роботи сайт. Відбувається створення інтернет магазину автозапчастин технічно, підбирається стек технологій та проводяться всі інтеграції та налаштування.
Розробка Front-end та Back-end

06/

Запуск та тестування ресурсу

Після розробки сайт детально тестується, імітується діяльність користувачів, код перевіряється на наявність помилок, тестується система безпеки та навантаження. Після успішних тестів відбувається відкриття власного інтернет-магазину авто запчастин. Ми допомагаємо поставити сайт на хостинг, підключаємо домен, надаємо гарантійну технічну підтримку, допомагаємо у просуванні. Також надаємо послуги повного технічного забезпечення інтернет-ресурсу.
Запуск та тестування ресурсу

Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Вартість розробки інтернет-магазину автозапчастин

Розцінки на створення інтернет-магазину з продажу автозапчастин можуть сильно відрізнятися. Вартість розраховується окремо для кожного проекту, вона залежить від:

  • дизайну;
  • кількості товарів;
  • кількості фахівців;
  • часу, необхідного на роботу;
  • використовуваних технологій.

Якщо інтернет-магазин автозапчастин необхідно відкрити швидко, а ваш бюджет обмежений – ви можете використати шаблонні рішення. Такий сайт стане цілком робочим інструментом для залучення покупців. Працюючи в межах одного регіону, ви зможете отримувати стабільний потік покупців з мережі.

Якщо ж ви хочете зайнятися онлайн-продажами на території всієї України або навіть кількох країн, знадобиться індивідуальний проект. Вкласти в розробку доведеться більше, але результат вас вразить. Конверсія такого сайту в кілька разів вища, а отже залучений трафік дасть більше прибутку. Унікальний дизайн формує імідж компанії та виділяє її з-поміж сотень конкурентів.

Що отримує клієнт

Для створення ефективного інтернет-магазину автозапчастин під ключ потрібна команда професіоналів. Фахівці мають якнайкраще виконати кожен етап, щоб проект приносив прибуток навіть за умов високої конкуренції.

В результаті ви отримуєте готовий інструмент для продажу. Сайт із підключенням постачальників, який у перші дні після запуску вже здатний залучати клієнтів:

  • налаштований для роботи з маркетинговими інструментами;
  • має фірмовий стиль;
  • зручний та інтуїтивно зрозумілий для клієнта;
  • простий в адмініструванні.

Такий ресурс вже налаштований для пошукового просування: коректно індексуються, немає дублів, контент оптимізовано для пошукових систем. У ньому підключені сервіси збирання статистики та наскрізна аналітика, щоб отримувати дані про активність користувачів та ефективність маркетингових інструментів.

Ви можете дізнатися більше про умови розробки, замовивши безплатну консультацію у наших фахівців. Щоб побачити приклади індивідуальних інтернет-магазинів, можете перейти до нашого портфоліо. Ви побачите, що наші сайти не просто працюють, а дають результат.

 

Відгуки клієнтів

Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
Igor Volikov
Technical Director, Network of service stations TireRoute
Нашою метою було - створення застосунку, який дозволив би користувачам збирати й аналізувати дані про продуктивність своїх продуктів і продуктів конкурентів. Завдяки зусиллям команди WEZOM у компанії збільшилася швидкість і точність обробки даних, скоротився робочий час. Ми завершуємо проєкти в строк і використовуємо сучасний підхід до співпраці.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Julia Nepyipyvo
Marketing Manager, Incode Group
Incode-Group раді рекомендувати WEZOM за їхні виняткові послуги. Розробка системи управління персоналом для нашої компанії виявилася перетворюючою, революціонізувала нашу діяльність та оптимізувала ефективність на всіх рівнях. Постійне надання WEZOM високоякісної роботи зробило їх невід'ємною частиною нашої команди. Їхні знання у розробці програмного забезпечення та дизайні користувацького досвіду відіграли ключову роль у покращенні функціональності та користувацького досвіду нашого проекту. Ми щиро вдячні за внесок WEZOM та високо рекомендуємо їхні послуги.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Дар'я Турдієва
Старший менеджер з маркетингу, GRATA International
Наше завдання полягало у створенні нового сайту, здатного збільшити кількість заявок. Wezom дуже якісно та ефективно її реалізував. Сайт став професійнішим, зручнішим, інтерактивнішим, і швидше. Рівень комунікації та якість організації дуже вражає. У нас був свій ПМ який контролював весь процес розробки та навіть у випадках де щось йшло не так, залучався голова проекту та швидко вирішував усі проблеми.
Читати повністю
Вадим Тарасенко
Глава відділу з диджитал маркетингу, RIEL
Після запуску сайту відсоток проектних відмов став на 17,4% менше, а трафік на сайт та продажі кардинально збільшилися на 65% та 30% відповідно. Сам проект складався з кількох частин: розробка корпоративного сайту, створення каталогу проектів, розробка адміністраторської панелі управління та реалізація конструктора для сайтів ЖК. Комунікація та якість роботи з командою з 6 спеціалістів були на висоті протягом усіх етапів роботи.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Скільки часу забирає створення інтернет-магазину?
Точний час визначити неможливо, тому що на цей параметр впливає багато критеріїв. Наскільки складним буде функціонал? Яким буде каталог? Які системи додатково підключаються? Чи буде можливість робити замовлення, оформляти доставляння та оплачувати прямо на сайті? Це лише мала частина питань, на які доведеться відповісти перш ніж ми зможемо зрозуміти, скільки часу знадобиться на створення інтернет-магазину з продажу автозапчастин. Орієнтовно на розробку йде від 2 місяців. Точніші строки створення ми зможемо сказати після консультації, коли зрозуміємо, які завдання ставляться.

02.
Скільки коштує зробити інтернет-магазин автозапчастин?
Вартість залежить від складності функціонала та поставлених завдань. Чим більше ви хочете інструментів впровадити у свій сайт, тим більше потрібно часу та фахівців. Внаслідок цього підвищується вартість розробки. Крім того, багато залежить від обраної моделі створення продукту. Орієнтовно, ціна створення інтернет-магазину автозапчастин стартує від 10 000$. Детальнішу вартість ми зможемо сказати після консультації, коли дізнаємось, який діджитал продукт ви хочете отримати.

03.
Чому нас обирають для створення магазину автозапчастин?
Відкриття власного інтернет-магазину автомобільних запчастин разом із Wezom – це крок уперед для компанії та для зростання її потенціалу. Ми понад 20 років надаємо клієнтам якісні послуги. Виділяємо персональну команду, менеджера, який завжди на зв'язку та готовий відповісти на ваші запитання. Складаємо договори, ви завжди знаєте, за що та скільки платите. Весь процес розробки можна контролювати. Надаємо гарантійну підтримку та створюємо продукт під ключ. Це означає, що супроводжуватимемо вас від етапу обговорення ідеї до повного запуску. Ми враховуємо не лише технічні аспекти, а й особливості вашого бізнесу, потреби ваших клієнтів та бізнес-процеси, що відбуваються у компанії. Наша мета – автоматизувати бізнес, зробити його сучасним та ефективним.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.