Збільшення конверсії інтернет-майданчика, який працює на ринку США.
Анамнез
Компанія Dispatcher360
Напрям роботи – надання диспетчерських послуг по всьому світу. Серед клієнтів Dispatcher360 – оператори, які є власниками ТЗ, автотранспортні організації, брокери. Компанія має 7-річний досвід роботи у сфері вантажоперевезень. У її штаті працюють понад 50 сертифікованих диспетчерів та більше ніж 300 водіїв. У Dispatcher360 намагаються усунути всі складнощі, зумовлені доставкою вантажів до місця призначення.
Цілі та завдання
Залучити нових клієнтів у США за допомогою сайту, оптимізувати роботу інтернет-ресурсу, збільшити кількість онлайн-заявок.
Стратегія
01/
Розширення структури сайту та створення нових сторінок.
02/
Опрацювання семантичного ядра.
03/
Поліпшення параметрів usability.
04/
Використання стратегії нарощування посилальної маси.
Хід робіт
01/
Розширили структуру сайту
Додали нові сторінки з послугами та різні форми заявок з урахуванням інтересів певних груп клієнтів. Налаштували переходи між розділами, ґрунтуючись на принципах простоти та логічності.
02/
Оптимізували контент на посадкових сторінках
Ретельно пропрацювали семантику та розширили СЯ. Створили якісний контент за допомогою native-спікерів. Додали метатеги, налаштували внутрішню перелінковку. Особлива увага приділялася сторінкам із пріоритетними послугами.
03/
Розробили стратегію зовнішньої оптимізації
Виконали завдання з лінкбілдингу. Розробили рекомендації щодо того, як оптимально наростити масу посилань і розвинути інтернет-проєкт. Більшість завдань розпочали роботу.
Робочий процес
Вострецов Олександр
SEO Team Lead
У нашій роботі з компанією Dispatcher360 довелося враховувати складність просування в ніші диспетчерських послуг у США. У цій тематиці протягом багатьох років була велика кількість конкурентів, які мали високі позиції в пошуку. Ми почали практично з нуля, а за 8 місяців роботи отримали добрі результати.
Результати
Results
Результати
Просування у вузькій специфічній ніші на ринку в США було складним завданням, з яким успішно впоралися наші фахівці.
Зростання трафіку
За 8 місяців роботи вдалося досягти зростання показника відвідуваності у 23 рази.
Збільшення конверсії
На старті робіт кількість онлайн-заявок була нульовою, а через 8 місяців число цільових запитів досягло 22.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.