Просування сайту готелю
Розкрутка готельного бізнесу
Просування сайту готелю вимагає врахування специфіки туристичної галузі та потреб потенційних гостей. Ефективна стратегія допоможе залучити нових клієнтів, підвищити кількість бронювань та покращити репутацію закладу загалом. Основні аспекти просування сайту готелю:
- комплексна SEO-оптимізація: використання ключових слів, технічне SEO та створення оптимізованого тематичного контенту;
- контент-маркетинг: опис номерів, ведення блогу, створення та публікація відеоконтенту;
- використання соціальних мереж для просування, реклами та прямої взаємодії з цільовою аудиторією;
- залучення платних рекламних інструментів: Google Ads, ретаргетинг та ін.
Також не забувайте, що велику роль у прийнятті рішення про бронювання житла відіграють відгуки інших клієнтів та загальний рейтинг готелю. Над цим потрібно активно працювати, мотивуючи аудиторію ділитися своїми враженнями та рекомендаціями. Натомість можна пропонувати їм додаткові бонуси або знижки для подальшого проживання В готелі. Або шукайте інші інструменти мотивації, які вважаєте оптимальними. Головне — обійтися без маніпуляцій, оскільки це може різко знизити рівень довіри.
Особливий акцент потрібно робити на локальному SEO, тому що ваша аудиторія шукатиме житло в конкретному регіоні. Тому клієнти повинні без проблем знаходити вас за відповідними пошуковими запитами з регіональною прив'язкою.
Замовити просування сайту готелю та готелю
Ключ до успіху в індустрії гостинності - продумана стратегія просування готелю. Сайт має бути адаптованим до характеру об'єкта та потенційних гостей. Визначення цільової групи – це перший етап маркетингової діяльності у готельному бізнесі.
У нас seo-просування сайту готелю починається ще з моменту його розробки. Фахівці Wezom ще створюючи сайт, вже проводять первинну пошукову оптимізацію, що дозволяє значно прискорити процес просування. Але це не означає, що ми вміємо просувати лише власні сайти. У нас у портфоліо ви зможете знайти не один десяток клієнтів, які прийшли з готовими ресурсами та підвищили їхню ефективність у кілька разів.
Наші кейси
Особливості просування сайту готелю
Головна особливість розкрутки сайту готелю полягає в тому, що досить часто потрібно доопрацьовувати графічний контент та оформлення. Відвідувачі сайту хочуть отримати максимум інформації про готель, перш ніж забронювати номер. Тому на сайті слід розмістити якнайбільше фото номерів з різних ракурсів. Ідеально, якщо до кожного типу номера буде додана окрема фотогалерея.
Для зручності користувача важливо розповісти про планування будівлі. Для цього часто додають мапу кожного поверху, де зображено вільні номери. Нерідко мапа виконана у вигляді інтерактивної 3D-моделі.
Етапи просування:
Існує низка особливостей просування сайтів готелів, які впливають й на послідовність робіт. Розглянемо основні етапи:
- Аналіз. Комплексне дослідження основних учасників ринку у вашому регіоні та складання портрета потенційного клієнта. Це дозволяє визначити найефективніші способи взаємодії з ЦА та позиціювання.
- Формування стратегії. Формуються конкретні вимірні бізнес-цілі підприємства та строки, протягом яких їх необхідно досягти. На основі цілей створюють довгострокову маркетингову стратегію, а також детальніший план поетапного просування.
- Збирання семантичного ядра. SEO-фахівці розширюють кількість ключових слів на сайті, щоб охопити максимум цільових користувачів. Семантичне ядро доповнюється будь-якими запитами користувача, відповідь на які користувачі зможуть знайти на вашому сайті.
- Технічна оптимізація. Виправляються недоробки сайту, залишені розробниками або через CMS.
- Наповнення. Контент сайту включає текст, зображення та відео, які будуть опубліковані. Завдання спеціалістів – не лише забезпечити унікальний релевантний текст на сторінках, а й додати графічні елементи скрізь, де це доречно.
- Нарощування маси посилань. Посилальна маса для сайту готелів – один з найважливіших факторів ранжирування. Тому необхідно забезпечити органічне нарощування зовнішніх посилань протягом усього просування.
Варто пам'ятати, що сфері готельного бізнесу дуже важливими є соціальні докази. Позитивний досвід колишніх гостей вселяє довіру тим, хто тільки планує скористатися вашими послугами. А тому слід насамперед налаштувати отримання зворотного зв'язку від клієнтів, ви можете мотивувати їх залишити відгук в обмін на знижки або невеликі подарунки.
Вартість та строки
Варто розуміти, що для ефективного розкручування сайту готелю слід безперервно займатися покращенням його роботи. Основну масу робіт, як технічна оптимізація чи збирання СЯ, фахівці виконують протягом кількох місяців, але це не означає, що сайт не потрібно розвивати. Слід регулярно нарощувати профіль, актуалізувати інформацію, крім того, великим бонусом буде активність у соцмережах та публікації інформаційного контенту.
Вартість робіт розраховується після оцінки робіт фахівцями. Визначити її до того, як ресурс пройшов комплексний аудит можна лише приблизно. Якщо ви хочете дізнатися прогнозований бюджет на просування власного сайту, зверніться до наших менеджерів за номером, який бачите на сайті.
Результати розкрутки сайту готелю в інтернеті
Просування сайтів готелів дозволяє значно підвищити позиції в регіонах, де ви надаєте послуги. Таким чином, під час пошуку готелю у вашому місті потенційний постоялець швидше за все знайде саме вас.
Також завдяки розкрутці ви отримуєте цільові переходи з пошуку, розширюючи СЯ, у тому числі за інформаційними та низькочастотними ключами.
ваш бізнес!