Bolt: кейс SEO-просування сайту міжнародної служби таксі в Україні
SEO
Показниками результативності нашої стратегії стали збільшення трафіку на сайт у 1,82 раза та покращення видимості вебресурсу в пошуку.
Анамнез
Bolt
Міжнародна служба таксі Bolt займає провідну позицію серед аналогічних сервісів в Україні. Компанія змогла цього досягти внаслідок того, що забезпечила оптимальні умови для роботи водіїв, гарантувала високий рівень заробітку та різноманітні приємні бонуси. Кожному водієві надається цілодобова інформаційна підтримка, а будь-які технічні проблеми в дорозі оперативно усуваються в сервісних центрах компанії. Серед сервісів Bolt, доступних в Україні — замовлення поїздок, доставка продуктів, оренда автомобілів, прокат велосипедів, електросамокатів, організація робочих поїздок.
Цілі та завдання
Вихід у топ-10 за пріоритетними запитами, усунення технічних проблем, покращення поведінкових факторів.
Стратегія
01/
Технічна оптимізація сайту.
02/
Usability-аудит та покращення роботи вебресурсу.
03/
Нова стратегія нарощування посилальної маси.
Хід робіт
01/
Усунули технічні недоліки сайту
Після проведення аудиту були виявлені основні проблеми, які наша команда мала усунути. Насамперед ми покращили швидкість завантаження на мобільних пристроях, оскільки для ніші замовлення таксі це було особливо актуально. Далі ми прибрали дублі сторінок і позбулися випадково згенерованих URL. Паралельно запустили українську версію сайту та налаштували її коректну роботу.
02/
Удосконалили параметри usability
Ці дії позитивно позначилися на рівні конверсії. У процесі покращення ми оновили сторінку завантаження, протестували, наскільки коректно відображаються сторінки сайту на різноманітних пристроях та при різних роздільних здатностях екранів. Спростили форми замовлення таксі. Реалізація цих робіт зробила вебресурс функціональнішим для відвідувачів.
03/
Впровадили стратегію нарощування посилальної маси
Для того щоб досягти цілей, поставлених перед нашою командою, ми зосередилися на двох основних стратегіях. Насамперед вирішили оптимізувати структуру клієнтського сайту, усунути технічні недоліки. Паралельно працювали над розширенням семантики, запровадженням української версії вебресурсу. Також ми підібрали відповідні донорські платформи та розмістили контент з активними посиланнями. Завдяки цим діям ми змогли покращити позиції основних ключових запитів у топ-3, топ-10 та топ-30 Google.
Коментар від фахівця
Ерік Клюєв
Head of SEO
Для того щоб досягти цілей, поставлених перед нашою командою, ми зосередилися на двох основних стратегіях. Насамперед вирішили оптимізувати структуру клієнтського сайту, усунути технічні недоліки. Паралельно працювали над розширенням семантики, запровадженням української версії вебресурсу. Також ми підібрали відповідні донорські платформи та розмістили контент з активними посиланнями. Завдяки цим діям ми змогли покращити позиції основних ключових запитів у топ-3, топ-10 та топ-30 Google.
Результати
Results
РЕЗУЛЬТАТИ
Поліпшили видимість сайту
За пів року роботи над проєктом ми досягли покращення позицій сайту в пошуку. У топ-3 Google знаходилося 48% ключів, у топ-10 – 74%, у топ-30 – 83%.
Збільшення відвідуваності сайту
Одне з наших суттєвих досягнень — приріст трафіку на сайт. Кількість відвідувачів за місяць стала вищою в 1,82 раза.
Домоглися збільшення посилальної маси
Під час роботи над проєктом зазначалося динамічне поліпшення стану посилального профілю.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!