Minimal Silver: кейс SEO-просування

SEO
За 2 місяці показник ROMI зріс на 12%, а кількість заявок — на 38%.
Анамнез
Minimal Silver

Інтернет-магазин ювелірних прикрас зі срібла, що поєднують у собі стиль, індивідуальність та високу якість. Такий принцип роботи дозволяє компанії задовольняти високі запити клієнтів, пропонуючи оригінальні ювелірні вироби в лаконічному дизайні, завдяки чому вони підходять під будь-який стиль. Своїм покупцям Minimal Silver пропонує великий вибір різних прикрас: каблучок, браслетів, сережок, підвісок. Якість товару підтверджується нормативними документами. Купити прикрасу можна з доставкою у будь-яке місто країни в найкоротші терміни.

Цілі та завдання

Збільшення кількості продажів із сайту.

Стратегія

01/
Аналіз сайту та конкурентів.
02/
Технічна оптимізація, розширення структури.
03/
Поліпшення параметрів юзабіліті.
04/
Зовнішня оптимізація.

Хід робіт

01/
Розширили структуру та зібрали СЯ
Насамперед проаналізували семантичне ядро ​​сайту, провели порівняльний аналіз із основними конкурентами в ніші. Після збору семантики виконали кластеризацію, розділили ключі по сторінках. Реалізували додаткові фільтри в категоріях «Каблучки» (за розміром) та «Сережки» (за типом застібки) для ранжування за більшою кількістю ключів.
02/
Виконали технічну оптимізацію та доопрацювали usability
У ході цього етапу було усунено низку помилок, виявлених під час аналізу. Зокрема, ми прибрали недоробки у мікророзмітці Product, налаштували Alt і Title для зображень продукції на прев'ю, доопрацювали неточності мобільної оптимізації на картках товару, перевірили індексацію та карту ресурсу, підвищили швидкість завантаження сайту.
03/
Виконали роботи із зовнішньої оптимізації
Для нарощування посилального профілю ми розміщували публікації на трастових майданчиках, застосовували стратегію PBN-посилань, розміщували крауд-посилання на форумах, публікували відгуки на авторитетних платформах.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«Однією з особливостей проєкту стала робота з КРІ. Основними параметрами були кількість покупок та величина середнього чека. Щомісяця ми складали звіт про роботу, надавали клієнту та прагнули покращити показники сайту, підвищити конверсію. Для досягнення результатів ми працювали одразу у кількох напрямках: технічна оптимізація, семантика та юзабіліті, зовнішнє просування. Для відстеження змін та оперативної корекції стратегії усі етапи робіт постійно контролювалися нашою командою».

Результати

PC image
PC image
PC image
PC image
Results
Результати
Поліпшили основні показники сайту
За 2 місяці робіт кількість відвідувань зросла на 14%, конверсія — на 11%, кількість заявок — на 38%, ROMI — на 12%. Загальна кількість відвідувачів сайту перевищила 109 000.
Підвищили видимість сайту
Аналіз видимості продемонстрував, що 47,05% ключів покращили позиції у пошуковій видачі.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.