За 2 місяці показник ROMI зріс на 12%, а кількість заявок — на 38%.
Анамнез
Minimal Silver
Інтернет-магазин ювелірних прикрас зі срібла, що поєднують у собі стиль, індивідуальність та високу якість. Такий принцип роботи дозволяє компанії задовольняти високі запити клієнтів, пропонуючи оригінальні ювелірні вироби в лаконічному дизайні, завдяки чому вони підходять під будь-який стиль. Своїм покупцям Minimal Silver пропонує великий вибір різних прикрас: каблучок, браслетів, сережок, підвісок. Якість товару підтверджується нормативними документами. Купити прикрасу можна з доставкою у будь-яке місто країни в найкоротші терміни.
Цілі та завдання
Збільшення кількості продажів із сайту.
Стратегія
01/
Аналіз сайту та конкурентів.
02/
Технічна оптимізація, розширення структури.
03/
Поліпшення параметрів юзабіліті.
04/
Зовнішня оптимізація.
Хід робіт
01/
Розширили структуру та зібрали СЯ
Насамперед проаналізували семантичне ядро сайту, провели порівняльний аналіз із основними конкурентами в ніші. Після збору семантики виконали кластеризацію, розділили ключі по сторінках. Реалізували додаткові фільтри в категоріях «Каблучки» (за розміром) та «Сережки» (за типом застібки) для ранжування за більшою кількістю ключів.
02/
Виконали технічну оптимізацію та доопрацювали usability
У ході цього етапу було усунено низку помилок, виявлених під час аналізу. Зокрема, ми прибрали недоробки у мікророзмітці Product, налаштували Alt і Title для зображень продукції на прев'ю, доопрацювали неточності мобільної оптимізації на картках товару, перевірили індексацію та карту ресурсу, підвищили швидкість завантаження сайту.
03/
Виконали роботи із зовнішньої оптимізації
Для нарощування посилального профілю ми розміщували публікації на трастових майданчиках, застосовували стратегію PBN-посилань, розміщували крауд-посилання на форумах, публікували відгуки на авторитетних платформах.
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
«Однією з особливостей проєкту стала робота з КРІ. Основними параметрами були кількість покупок та величина середнього чека. Щомісяця ми складали звіт про роботу, надавали клієнту та прагнули покращити показники сайту, підвищити конверсію. Для досягнення результатів ми працювали одразу у кількох напрямках: технічна оптимізація, семантика та юзабіліті, зовнішнє просування. Для відстеження змін та оперативної корекції стратегії усі етапи робіт постійно контролювалися нашою командою».
Результати
Results
Результати
Поліпшили основні показники сайту
За 2 місяці робіт кількість відвідувань зросла на 14%, конверсія — на 11%, кількість заявок — на 38%, ROMI — на 12%. Загальна кількість відвідувачів сайту перевищила 109 000.
Підвищили видимість сайту
Аналіз видимості продемонстрував, що 47,05% ключів покращили позиції у пошуковій видачі.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.