Створення інтернет-магазину квітів
Онлайн магазин квітів - джерело продажів
Існує два основних типи інтернет-магазинів квітів. Перший тип: сайт створюється для бізнесу, що вже працює, і виступає додатковим джерелом продажів. Другий – створення інтернет-магазину квітів відбувається з нуля, а онлайн-продаж з сайту стає основним джерелом клієнтів для майбутнього підприємства.
Інтернет-ресурс для продажу квітів необхідно створювати під налагоджені бізнес-процеси, врахувати фірмовий стиль, асортимент, особливості ЦА, що вже сформувалася, і тих сегментів ринку, на які ви хочете вийти завдяки сайту. Тому фахівці насамперед проводять SWOT-аналіз самого підприємства.
Перед створенням інтернет-магазинів кольорів слід сформувати бізнес-цілі, створити довгострокову стратегію розвитку підприємства, а також виконати ретельні дослідження ніші. По суті, ви будуєте підприємство, а тому слід ретельно "перевірити землю" для його фундаменту.
Приклади робіт
Створіть унікальний онлайн-майданчик, що надасть клієнтам можливість замовлення та доставки квіткових композицій онлайн. Подаруйте користувачам незабутні емоції за допомогою якісних сервісів для перегляду асортименту квітів, вибору та формування букетів. Надайте клієнтам зручності оформлення замовлень і доставки.
Стек технологій
Що кажуть клієнти
Часті питання
ваш бізнес!