Створення інтернет-магазину шин та дисків

Створення інтернет-магазину шин та дисків
bg image

Інструмент для роботи з інтернет-аудиторією

Під час розробки інтернет-магазину шин основний акцент слід надати перевагам цільової аудиторії. Ця ніша досить вузькоспеціалізована, а тому виділити та вивчити ключовий сегмент споживачів нескладно. Але й ціна помилки під час дослідження ЦА є досить високою.

image

Особливості інтернет-магазину шин та дисків

Створення інтернет-магазину шин та дисків дозволяє в рази розширити можливості власного підприємства або навіть побудувати бізнес із нуля. Але щоб цього досягти, необхідно якісне виконання кожного етапу розробки.

Сайт – це універсальний інструмент для роботи з інтернет-аудиторією, який здатний виконувати такі функції:

виступати середовищем для продажу;
залучати відвідувачів та клієнтів;
надавати інформацію про товар та вашу компанію;
підвищувати довіру до бренду та його впізнаваність;
розширювати охоплення.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

ЕКОНОМИТИ ЧАС ТА ГРОШІ

Надання інформації вашим клієнтам потребує часу, будь то телефоном, віч-на-віч, у брошурі або в електронному листі. Інтернет-магазин надасть всю необхідну інформацію миттєво та без вашої участі, заощаджуючи вам час.

ПІДВИЩИТИ КРЕДИТ ДОВІРИ

Маючи добре структурований каталог інтернет магазину, ви можете сприяти миттєвій довірі ваших потенційних клієнтів, надавши їм усі докази реальності та серйозності вашої пропозиції.

ЗАЛУЧАЮЧИ ПАРТНЕРІВ

Інтернет-магазин надає можливість залучати партнерів для реалізації товарів за допомогою створення партнерських програм, що є дуже ефективним інструментом реклами та продажів.

РОЗШИРИТИ КЛІЄНТСЬКУ БАЗУ

Забезпечення доступності ваших товарів для широкої аудиторії без збільшення витрат. Ви можете локалізувати інтернет-магазин спеціально для різних географічних ринків та клієнтів із будь-якої локації з доступом до Інтернету.

ЗБИРАТИ ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

Збирання та аналіз інформації по каналах зворотного зв'язку дозволяє точніше визначити властивості цільової аудиторії, «портрет» клієнта, його інтереси, бажання та потреби.

БУТИ ДОСТУПНИМ

Ваш інтернет-магазин доступний 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Коли ви не можете відповісти на дзвінок, ви можете бути впевнені, що ваш сайт є доступним для відповіді на запитання ваших клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Етапи розробки

Створення інтернет-магазину шин містить наступні етапи:

  1. Збирання даних. Включає дослідження конкурентів та ЦА. Ця інформація необхідна для створення ресурсу, що перевершує конкурентів за зручністю, дизайном та функціоналом, а головне, ефективно працює з ЦА.
  2. Прототипування. Створюється прототип сайту, де показано структуру сторінок, та логіку взаємодії з користувачем.
  3. Замальовка дизайну. Створюється унікальний дизайн з урахуванням фірмового стилю та рекомендацій щодо створення зручних інтерфейсів.
  4. Програмування. Побудова логіки роботи сайту мовою програмування. Також фахівці виконують технічну оптимізацію та SEO на етапі розробки, щоб підготувати ресурс до просування.
  5. Налаштування маркетингових інструментів. Підключення систем збирання статистики та аналітики.
  6. Тестування. Виявлення та усунення будь-яких помилок у роботі інтернет-магазину.
  7. Запуск та просування. Реєстрація в пошукових системах, налаштування рекламних каналів, пошукове просування, соціальний медіа-маркетинг та інше.

Розробники прагнуть забезпечити не лише функціональний сайт із сучасним дизайном, їхнє основне завдання – зробити ресурс корисним та привабливим для цільового користувача.

Вартість розробки

Розробка інтернет-магазину шин та дисків оцінюється за кількістю робочих годин, які фахівці витратили на його створення. Вартість однієї години роботи залежить від типу спеціаліста, рівня кваліфікації та використовуваних технологій. Тому неможливо розрахувати вартість без попереднього вивчення майбутнього проекту розробниками.

Щоб дізнатися ціну створення сайту з продажу шин, ви можете заповнити форму, яку бачите на сайті, або зв'язатися з нами.

Як замовити інтернет-магазин шин та дисків у Wezom?

Для якісного створення сайту шин та дисків необхідна підготовка. Від професіоналізму розробників залежить багато, але не все. Клієнт також впливає на якість та швидкість розробки. Тому, перш ніж замовити ресурс, призначте відповідального за комунікацію з клієнтом серед власних співробітників. Ретельно сплануйте основний необхідний функціонал та класифікацію товарів. Складіть список ключових конкурентів. Це допоможе заощадити час та фінанси надалі.

Відгуки клієнтів

Володимир Аузяк
співзасновник, EndorPhone
WEZOM працював над реновацією нашого старого сайту та переробкою його UX/UI складової. Всі, хто бачили наш новий сайт були в захваті. Команда чудово впоралася з нашими вимогами та доставила багатофункціональний сайт із шикарним дизайном. Не можу не відзначити компетентність команди та ПМів Олени та Максима, які з півслова розуміли, що нам потрібно.
Читати повністю
Пітер Сачсе
Кантрі-менеджер, John Deere
Ми вибрали WEZOM серед інших компаній, тому що вони надали прототипи майбутніх систем, і ми чітко розуміли, як виглядатиме готовий продукт. Робота з командою велася над кількома проектами, включаючи розробку CRM з адаптацією під десктоп та мобільні версії, а також створення лінійки серверних програм, які доступні на iOS, Android та онлайн. Ми дуже задоволені результатами та гнучкістю роботи всієї команди. Все працює ідеально.
Читати повністю
Анатолій Костенко
Глава IT відділу, Компанії
Задоволений результатами розробки сайту. WEZOM доставили шикарний продукт з адаптацією під мобільні пристрої та зробили все якісно, ​​вчасно та з максимальним професіоналізмом. Команда провела SEO аналіз та вивчила ринок нашого бізнесу. На підставі цих даних було спроектовано та розроблено сайт. Також хочу відзначити відмінну комунікацію та постійну залученість команди до проекту.
Читати повністю
Тетяна Лисиця
Маркетолог, Zalem
Найголовніший для нас показник успіху проекту це те, що протягом 8 місяців e-commerce майданчик створений WEZOM щодня приносить нам замовлення. Ми дуже задоволені нашим партнерством і як команда справлялася з поставленими завданнями. Усі цілі проекту було досягнуто в обумовлені терміни.
Читати повністю
Сергій Лурієв
Керівник відділу маркетингу, Visotsky Consulting
Завдяки роботі Wezom ми отримуємо десятки заявок на день з усього світу. Розробкою сайту займалася команда з 8 осіб. Роботи велися над створенням UX/UI, адаптацією сайту під іноземних користувачів та SEO послугами, такими як перенаправлення доменів без втрат посилальної маси та позицій у ПС. Наш менеджер із проекту, Поліна, справжній експерт своєї справи. На всі питання ми отримували миттєві відповіді, етапи робіт ми відслідковували через Worksection і всі вони були виконані у строки. Компанія тримає свої обіцянки і це не може не тішити.
Читати повністю
Ольга Саннікова
Менеджер з маркетингу, Agrimatco
Наші стейкхолдери дуже задоволені дизайном сайту і тим, що він приваблює велику кількість відвідувачів. Хочу також відзначити те, наскільки швидко і вміло команда адаптувалася під наші процеси та вимоги. Менеджер, який з нами працював, справлявся з усіма завданнями, а в моментах, де у нас були питання, відповідав на все швидко і ясно. Дуже приємно працювати з такими фахівцями.
Читати повністю
Kseniia Lyskina
CEO&Owner
Розробка кастомізованого інтернет-магазину з інтеграцією платіжної системи, служби доставки, CRM-системи, обліку та аналітики товарів. Завдяки допомозі WEZOM відвідуваність сайту зросла втричі, а коефіцієнт конверсії збільшився з 0,9% до 2,4%. Кількість постійних клієнтів також зросла на 30%, а середній чек збільшився на 15%. Команда завершила проект вчасно і надала унікальну структуру, дизайн і функціональність сайту.
Читати повністю
Valeriy Fomenko
Консультант з програмного забезпечення та дизайну, Peiko
Робота з WEZOM над нашим проєктом розробки CRM була справді винятковим досвідом. З самого початку їхня команда продемонструвала високий рівень професіоналізму, досвіду та відданості справі. Вони знайшли час, щоб зрозуміти наші конкретні вимоги та цілі, і перевели їх у індивідуальне CRM-рішення, яке перевершило наші очікування. Протягом усього проєкту WEZOM підтримував прозорий зв’язок, регулярно оновлював інформацію та оперативно вирішував будь-які проблеми. Їхнє прагнення досягти високоякісних результатів було очевидним у кожному аспекті проєкту.
Читати повністю
Serhii Mohyla
Project Manager, ARMA MOTORS
WEZOM розробив мобільний додаток для автосалону. Додаток, який дозволяє користувачам записуватись на технічне обслуговування, отримувати консультації, переглядати історію обслуговування свого автомобіля та координувати зустрічі. Додаток значно зменшив кількість дзвінків, які ми отримували, щоб записатися на обслуговування; 17% запитів на автосервіс здійснюються через додаток. WEZOM дотримувався всіх дедлайнів, добре реагував на потреби та пропонував покращення рішень. Їх проактивна комунікація виділяється.
Читати повністю
Олена Семеген
Спеціаліст з Digital сервісів, Delivery Group
WEZOM розробляють для нас мобільний додаток з адаптацією під iOS та Android. Ми вже запустили бета-версію і наші клієнти дуже добре відгукуються про продукт. Хочу відзначити гнучкість та якість нашої комунікації. Щотижня ми проводимо зустрічі, де продуктивно обговорюємо всі деталі розробки та виконану роботу.
Читати повністю
відповідаємо на найпоширеніші питання

Часті питання

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
Чим інтернет-магазин шин та дисків відрізняється від інших?
Під час створення інтернет-магазину шин особливу увагу слід приділити вподобанням цільової аудиторії. Це дуже вузькоспеціалізована ніша, тому визначити та вивчити ключовий сегмент споживачів для подальшої розробки сайту досить легко. При цьому не варто забувати, що будь-яка помилка може згодом коштувати бізнесу дуже дорого.

02.
Що входить до розробки інтернет-магазину шин та дисків?
Перш ніж замовити WEZOM створення інтернет-магазину шин, потрібно розуміти, з яких етапів воно складається. Що ж відбувається між задумом розробки та вже готовим продуктом? Все починається зі стратегії сайту та складання ТЗ. Згодом слідує розробка UX/UI дизайну, Fronend та Backend розробки, підключення сторонніх сервісів. Завершується процес тестуванням готового сайту та його запуском.

03.
Чому варто замовити розробку онлайн-магазину шин та дисків у нас?
Для створення інтернет-магазину шин та дисків мало знайти програміста, знадобиться команда розробників. Тому розробку краще замовляти у WEZOM - в компанії працює цілий штат фахівців, які готові взятися за реалізацію вашого проекту. Це й програмісти, й дизайнери, й маркетологи, й спеціалісти з SEO. Завдяки цьому WEZOM створює успішні сайти, приклади яких є в нашому портфоліо.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.