Реклама на Youtube
КОМУ ПІДІЙДЕ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА YOUTUBE
Реклама на YouTube є одним із найбільш дієвих способів просування послуги чи товару. Відео як інструмент залучення нових клієнтів працює ефективніше, ніж текст та фото. Відеосервіс має більше 1 млрд постійних глядачів, тому однією з ключових особливостей платформи є велике охоплення цільової аудиторії.
Розміщення на «Ютуб» підійде будь-якій компанії, бренд якої вимагає просування, новим онлайн-магазинам та стартапам, які необхідно швидко та яскраво представити аудиторії; нішевим послугам та продуктам, які можуть продемонструвати свої переваги та можливості лише за допомогою відео.
Рекламні кампанії YouTube у WEZOM
Чому варто довірити рекламу Google Ads нашим фахівцям?
- Професіоналізм, заснований на знаннях
Співпраця з нашими фахівцями дозволяє домогтися найкращих результатів рекламних кампаній Google. Постійне поглиблення знань про тенденції в рекламі дає змогу ефективно й оптимально налаштовувати всі розширені налаштування відео реклами.
- Співзапитування та моніторинг
Професійна оптимізація показника якості, проведена фахівцем з реклами, дає змогу провести кампанію ефективно і з мінімальними витратами.
- Звітність і гнучкість
Ми систематично звітуємо про результати кампанії. Пов'язуємо обліковий запис Ads з обліковим записом Google Analytics, де ви можете на постійній основі перевіряти результати реклами в пошуковій мережі. Ми прозорі - ми хочемо, щоб ви були в курсі нашої діяльності та мали вагомі підстави довіряти нам.
Рекламні кампанії на YouTube - ідеальне рішення для вас. З нашою допомогою ви досягнете успіху, ефективно просуваючи свої товари і послуги в YouTube.
Наші кейси
ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ НА YOUTUBE:
ЗВ'ЯЗОК З АУДИТОРІЄЮ
ОПЛАТА РЕЗУЛЬТАТУ
ОХОПЛЕННЯ ЦА
СОЦІАЛЬНИЙ ЕФЕКТ
РЕКЛАМА У БУДЬ-ЯКОМУ ВІДЕО
КОНТРОЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ
Реклама на YouTube є одним із найбільш дієвих способів просування послуги чи товару. Відео, як інструмент залучення нових клієнтів, працює ефективніше, ніж текст та фото. Відеосервіс має більше 1 млрд постійних глядачів, тому однією з ключових особливостей платформи є велике охоплення цільової аудиторії. При замовленні цього типу реклами ваш ролик відображатиметься на YouTube або в контекстно-медійній мережі Google з вбудованим плеєром.
Види розміщення реклами на YouTube
Основні типи реклами, яку можна запустити за допомогою відеосервісу:
- Медійне оголошення у відео. Це статичний банер, розташований у нижній частині вікна з відеороликом. Таке оголошення з'являється не від початку перегляду відео, а клікнувши по ньому, користувач переходить на потрібний сайт. Банер можна закрити, натиснувши на хрестик у верхньому правому кутку.
- Банер у рекомендаціях. Така реклама на YouTube розміщується у верхній частині правої колонки з рекомендованими відеороликами. Це один з блоків, що найбільш переглядаються, який при цьому зливається з рекомендаціями, тому вважається ідеальним для рекламування своїх відео.
- In-Stream. Відеореклама, що відображається до або під час перегляду користувачем запитаного ролика. Глядач повинен обов'язково переглянути 5 секунд реклами, після чого її можна пропустити.
- In-Slate. Демонструється на початку основного відео. Розміщення In-Slate реклами допускається лише у роликах тривалістю щонайменше 10 хвилин. Глядач може відразу переглянути одне з кількох оголошень або дивитися рекламні паузи протягом відео.
- In-Display. Виводяться поряд з іншими відеозаписами, що відповідають типу перегляданого ролика та налаштуванням націлювання. Такі відео, як правило, тематичні, тому змушують привернути увагу користувача.
- Реклама у пошуку. Посилання, що просувається, розміщується над колонкою з результатами користувацьких запитів або праворуч від неї. Запускаючи таку рекламну кампанію, рекламодавці з невеликим бюджетом мають шанс вийти в топ за запитами в YouTube, які не доступні в Google.
Щоб швидко просунути бренд, ролики повинні бути яскравими і такими, що запам'ятовуються. При цьому основна думка оголошення повинна бути зрозумілою користувачеві в перші секунди трансляції.
Етапи робіт із запуску відеореклами на YouTube
Для розміщення реклами на YouTube виконуються три основні етапи:
- Підготовка. Наші спеціалісти разом із замовником визначають цілі кампанії. Виконується аналіз конкурентів, підбирається оптимальний варіант оплати – за кліки чи перегляди. Підготовляється контент-план з урахуванням бюджету, визначається УТП (унікальна торгова пропозиція). Одним з основних кроків на цьому етапі є розробка стратегії просування, що включає підбір найефективніших рекламних форматів та вибір ЦА.
- Налаштування. Наші фахівці розроблять унікальний дизайн оформлення, створять YouTube-канал та синхронізують його з обліковими записами Google Adwords та Analytics. Вибір цілей здійснюється відповідно до завдань кампанії. Здійснюється запуск реклами, виконується коригування ставок.
- Аналіз та оптимізація. Провідні маркетингові фахівці контролюють хід кампанії та відстежують її ефективність з урахуванням поставлених цілей. За потреби виконуються оптимізація та коригування стратегії.
Розгорнуті звіти про рекламні кампанії надаються клієнтам за запитами або з певною періодичністю.
Часті питання
ваш бізнес!