Реклама на Youtube

Реклама на Youtube
bg image

КОМУ ПІДІЙДЕ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА YOUTUBE

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Реклама на YouTube є одним із найбільш дієвих способів просування послуги чи товару. Відео як інструмент залучення нових клієнтів працює ефективніше, ніж текст та фото. Відеосервіс має більше 1 млрд постійних глядачів, тому однією з ключових особливостей платформи є велике охоплення цільової аудиторії.

Розміщення на «Ютуб» підійде будь-якій компанії, бренд якої вимагає просування, новим онлайн-магазинам та стартапам, які необхідно швидко та яскраво представити аудиторії; нішевим послугам та продуктам, які можуть продемонструвати свої переваги та можливості лише за допомогою відео.

image

Рекламні кампанії YouTube у WEZOM

Чому варто довірити рекламу Google Ads нашим фахівцям?

  • Професіоналізм, заснований на знаннях

Співпраця з нашими фахівцями дозволяє домогтися найкращих результатів рекламних кампаній Google. Постійне поглиблення знань про тенденції в рекламі дає змогу ефективно й оптимально налаштовувати всі розширені налаштування відео реклами.

  • Співзапитування та моніторинг

Професійна оптимізація показника якості, проведена фахівцем з реклами, дає змогу провести кампанію ефективно і з мінімальними витратами.

  • Звітність і гнучкість

Ми систематично звітуємо про результати кампанії. Пов'язуємо обліковий запис Ads з обліковим записом Google Analytics, де ви можете на постійній основі перевіряти результати реклами в пошуковій мережі. Ми прозорі - ми хочемо, щоб ви були в курсі нашої діяльності та мали вагомі підстави довіряти нам.

Рекламні кампанії на YouTube - ідеальне рішення для вас. З нашою допомогою ви досягнете успіху, ефективно просуваючи свої товари і послуги в YouTube.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ НА YOUTUBE:

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

ЗВ'ЯЗОК З АУДИТОРІЄЮ

Відеореклама завжди справляє на потенційних замовників яскраве враження, порівняно з текстовими або графічними оголошеннями. Ролик дозволить наочно показати особливості продукту та результат, який отримає клієнт.

ОПЛАТА РЕЗУЛЬТАТУ

Вартість кампанії визначається її ефективністю. Рекламодавець платить лише за перехід за посиланням на свій сайт або за перегляд більше половини рекламного відеоролика користувачем. Жодних зайвих витрат.

ОХОПЛЕННЯ ЦА

Гнучкість установок дозволяє встановити індивідуальну комбінацію необхідних параметрів. У рекламному кабінеті YouTube можна налаштувати таргетинг на певні теми та запити, інтереси, демографію, поведінку користувачів.

СОЦІАЛЬНИЙ ЕФЕКТ

Якщо ваше відео сподобається користувачам, вони почнуть ділитися з друзями. Збільшаться підписки на канал, внаслідок чого рекламодавець зможе спілкуватися з аудиторією вже на своїй території.

РЕКЛАМА У БУДЬ-ЯКОМУ ВІДЕО

Ваш продукт або послуга можуть з'являтися навіть у відеокліпах відомих музичних виконавців. За правильного підходу можна побудувати цілий серіальний маркетинг.

КОНТРОЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ

Клієнт може будь-якої миті отримати статистику з переглядів та рекламного бюджету. Докладна аналітика дозволяє дізнатися, як довго і які саме ролики переглядали глядачі відеохостингу.

Етапи запуску реклами на ютубі


01
Звітність

Звітність

Усі показники рекламної кампанії відстежуються й оцінюються фахівцями Wezom, після чого вносяться у звітність і надаються клієнту у вигляді графіків, статистичних даних і рекомендацій. Ми аналізуємо статистику показів, конверсій, кліків та інших метрик. Аналітика та звітність — це те, що допомагає використовувати напрацьований досвід у майбутніх РК й ефективніше планувати рекламну діяльність компанії на YouTube.

02
Ведення рекламної кампанії

Ведення рекламної кампанії

Роботи з налаштування та ведення відеореклами передбачають контроль ефективності просування й у разі потреби — внесення змін. У цьому процесі потрібно аналізувати результати рекламної кампанії, виявляти найефективніші елементи й коригувати неефективні. На цьому етапі можна проводити А/В-тестування, налаштовувати частоту показів і бюджет. Також важливо стежити за статистикою показів і конверсій, щоб отримувати максимальний ефект від РК.

03
Запуск рекламної кампанії

Запуск рекламної кампанії

Після підготовки всіх необхідних елементів кампанії можна приступати до її запуску. У цьому процесі потрібно визначити місця розміщення відеореклами, бюджет, режими показів і таргетинг. Також можна використовувати різні опції, наприклад вибір типу оплати та частоти показів. Налаштування за різними рекламними кампаніями навіть у межах одного бізнесу можуть відрізнятися, тому необхідно підходити до питання індивідуально й опрацьовувати всі деталі.

04
Підготовка до рекламної кампанії

Підготовка до рекламної кампанії

На цьому етапі готується контент для рекламних відеооголошень. Ролики повинні бути професійно знятими, містити яскраві образи та бути цікавими для цільової аудиторії. Також необхідно створити заголовки й описи відео, які привернуть увагу користувачів і будуть інформативними. Водночас важлива й SEO-складова. Необхідно використовувати релевантні ключові слова, щоб ваш контент знаходили користувачі з пошуку.

05
Розробка стратегії

Розробка стратегії

Після аудиту можна розпочинати розроблення стратегії. У цьому процесі необхідно визначити цілі та завдання рекламної кампанії, вибрати формати відеореклами й місця розміщення роликів. Також на цьому етапі важливо визначити бюджет і режим показів оголошень, щоб уникнути перевитрати коштів, але водночас виділити достатньо грошей для ефективного просування. Надалі стратегію рекламної кампанії можна скорегувати.

06
Попередній аудит

Попередній аудит

Роботам з налаштування реклами в YouTube обов'язково передує аудит. Він дає можливість визначити, який тип відеореклами найкраще підходить для вашого бізнесу, які ключові слова використовувати в текстовій рекламі й описах, які ролики привернуть увагу вашої цільової аудиторії. Також на цьому етапі можна провести аналіз конкурентів, щоб виділити їхні сильні та слабкі сторони й використовувати це для власної кампанії.

bg image
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Реклама на YouTube є одним із найбільш дієвих способів просування послуги чи товару. Відео, як інструмент залучення нових клієнтів, працює ефективніше, ніж текст та фото. Відеосервіс має більше 1 млрд постійних глядачів, тому однією з ключових особливостей платформи є велике охоплення цільової аудиторії. При замовленні цього типу реклами ваш ролик відображатиметься на YouTube або в контекстно-медійній мережі Google з вбудованим плеєром.

Види розміщення реклами на YouTube

Основні типи реклами, яку можна запустити за допомогою відеосервісу:

  1. Медійне оголошення у відео. Це статичний банер, розташований у нижній частині вікна з відеороликом. Таке оголошення з'являється не від початку перегляду відео, а клікнувши по ньому, користувач переходить на потрібний сайт. Банер можна закрити, натиснувши на хрестик у верхньому правому кутку.
  2. Банер у рекомендаціях. Така реклама на YouTube розміщується у верхній частині правої колонки з рекомендованими відеороликами. Це один з блоків, що найбільш переглядаються, який при цьому зливається з рекомендаціями, тому вважається ідеальним для рекламування своїх відео.
  3. In-Stream. Відеореклама, що відображається до або під час перегляду користувачем запитаного ролика. Глядач повинен обов'язково переглянути 5 секунд реклами, після чого її можна пропустити.
  4. In-Slate. Демонструється на початку основного відео. Розміщення In-Slate реклами допускається лише у роликах тривалістю щонайменше 10 хвилин. Глядач може відразу переглянути одне з кількох оголошень або дивитися рекламні паузи протягом відео.
  5. In-Display. Виводяться поряд з іншими відеозаписами, що відповідають типу перегляданого ролика та налаштуванням націлювання. Такі відео, як правило, тематичні, тому змушують привернути увагу користувача.
  6. Реклама у пошуку. Посилання, що просувається, розміщується над колонкою з результатами користувацьких запитів або праворуч від неї. Запускаючи таку рекламну кампанію, рекламодавці з невеликим бюджетом мають шанс вийти в топ за запитами в YouTube, які не доступні в Google.

Щоб швидко просунути бренд, ролики повинні бути яскравими і такими, що запам'ятовуються. При цьому основна думка оголошення повинна бути зрозумілою користувачеві в перші секунди трансляції.

Етапи робіт із запуску відеореклами на YouTube

Для розміщення реклами на YouTube виконуються три основні етапи:

  1. Підготовка. Наші спеціалісти разом із замовником визначають цілі кампанії. Виконується аналіз конкурентів, підбирається оптимальний варіант оплати – за кліки чи перегляди. Підготовляється контент-план з урахуванням бюджету, визначається УТП (унікальна торгова пропозиція). Одним з основних кроків на цьому етапі є розробка стратегії просування, що включає підбір найефективніших рекламних форматів та вибір ЦА.
  2. Налаштування. Наші фахівці розроблять унікальний дизайн оформлення, створять YouTube-канал та синхронізують його з обліковими записами Google Adwords та Analytics. Вибір цілей здійснюється відповідно до завдань кампанії. Здійснюється запуск реклами, виконується коригування ставок.
  3. Аналіз та оптимізація. Провідні маркетингові фахівці контролюють хід кампанії та відстежують її ефективність з урахуванням поставлених цілей. За потреби виконуються оптимізація та коригування стратегії.

Розгорнуті звіти про рекламні кампанії надаються клієнтам за запитами або з певною періодичністю.

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
СКІЛЬКИ КОШТУЄ РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ НА YOUTUBE?
Ви можете обрати будь-який бюджет для рекламної кампанії на YouTube. Що більше ми витрачаємо на рекламу на YouTube, то більше людей побачать рекламу. Вартість реклами залежить від її типу, конкуренції та кількості переглядів.

02
ЧИ МОЖЕТЕ ВИ ВИЗНАЧИТИ, КОМУ БУДЕ ПОКАЗУВАТИСЯ РЕКЛАМА НА YOUTUBE?
Так, YouTube дає вам точні інструменти для таргетингу на відвідувачів. Ви можете визначити серед іншого вік, стать, розташування, інтереси та ключові слова.

03
ЧИ МОЖУ Я ПОБАЧИТИ, ХТО ПРОГЛЯНУВ РЕКЛАМУ НА YOUTUBE?
Youtube надає точні інструменти для відстеження рекламних оголошень, завдяки яким ви зможете перевірити, кого та коли досягла рекламна кампанія.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!