Розробка білінгових систем
Скоротіть витрати на виставлення рахунків і отримуйте оплату швидше!
Що таке білінгова система?
Білінгова система - це софт, що збирає дані від користувачів, структурує та підраховує їх відповідно до тарифів. Це дозволяє формувати вартість послуг на основі заданих параметрів. Створення білінгової системи також дозволяє враховувати акції, бонуси та знижки, що робить провайдера привабливим для клієнтів. Така система розраховує вартість послуг телекомунікації з урахуванням багатьох чинників, оперативно підлаштовуючись під запити бізнесу.
Приклади робіт
Ключові клієнти
Робочі області білінгових систем
Робочі області білінгових систем є переліком різних ресурсів та первинної документації, основними серед яких є:
Таблиці. Дані щодо автоматизації договорів, звітних періодів, проводок, абонентських рахунків та сторін обліку.
Первинні документи. Білінгові системи також використовуються для обробки платежів, переказів, нарахувань, залишків, знижок та ПДВ.
Довідкові таблиці. Крім того, софт оптимізує документи про послуги, тарифи, типи платежів, історію балансу, оборот за звітний період.
Додаткові функції. В окремих випадках білінгові системи доповнюються індивідуальними інтерфейсами та системами аналітики для вирішення специфічних завдань конкретного оператора зв'язку.
Наш процес розробки
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Визначення вимог до проекту
Команда розробки з'ясовує у клієнта, яким вимогам має відповідати майбутній продукт, вивчає вихідну інформацію, погоджує строки виконання робіт та фіксує досягнуті домовленості. На цьому етапі визначається вартість створення системи та її майбутній функціонал. В результаті складається ТЗ для подальшої розробки.
Проектування та розробка
Готове ТЗ та концепція системи дозволяють розпочати розробку системи білінгу. Спочатку за справу беруться дизайнери, вони малюють та узгоджують макети. Потім настає черга девелоперів: бекендери створюють серверну частину, а фронтендери - клієнтську частину проекту. На фінальному етапі до проекту інтегрують сторонні сервіси.
Тестування та запуск
Усі модулі продукту проходять тестування ще етапі розробки, але це не виключає ризик багів. Тому команда виконує регресійне тестування – це показує, як працюватимуть усі модулі після збирання. Також виконуються фінальні перевірки UX та тестування безпеки системи. Лише після цього продукт йде до релізу.
Технічне обслуговування
Після створення білінгових систем розробники уважно відстежують їхню роботу та безплатно виправляють усі проблеми протягом місячного гарантійного періоду. Також команда навчає персонал компанії користуватись новим софтом. Післягарантійна підтримка та техобслуговування залежно від планів та потреб клієнта.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Відгуки клієнтів
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!