Просування сайту банку


ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Щоб просування сайту банку було ефективним, необхідно залучити весь комплекс інструментів інтернет-маркетингу. Це дасть найкращий результат. Різні канали залучення клієнтів мають власні переваги та недоліки, грамотний спеціаліст комбінує їх таким чином, щоб слабкі сторони кожного з каналів компенсувалися сильними сторонами інших.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ САЙТІВ БАНКІВ
Розкрутка сайту банку потребує ретельного опрацювання стратегії, а головне – вивчення конкурентів. У банківській сфері конкурентів не так багато через високий поріг входження, але кожен з них – сильний гравець, який приділяє чимало уваги маркетингу.
Але в цьому є свої плюси. За допомогою конкурентного аналізу ви можете заздалегідь виявити малоефективні інструменти просування, які використовують інші банківські сайти та відмовитися від них. Таким чином, ви використовуєте чужий досвід, щоб уникнути помилок під час розкрутки власного сайту.
Важливий атрибут ресурсу – вигідне позиціювання з урахуванням конкурентних переваг. Завдяки йому ваш банк вирізнятиметься й краще запам'ятається потенційним клієнтам.
Ключові клієнти

Етапи просування
Просування сайтів банків – поетапний процес, де, зазвичай, кожен вузькоспеціалізований аспект робіт виконує окремий спеціаліст з команди. Розглянемо основні стадії просування.
- Дослідження. Крім конкурентного аналізу, про який ми писали раніше, важливо також вивчити цільову аудиторію банку. Хто є основним сегментом клієнтів? Що вони цінують понад усе у банківських послугах? Які їхні болі та мотиви? Крім того, фахівці з просування мають вивчити бізнес замовника. Визначити, у чому полягають його сильні та слабкі сторони, як він себе позиціює.
- Постановка цілей та розробка стратегії. На основі отриманих даних визначаються цілі, яких потрібно досягти за допомогою просування та опрацьовується план їх досягнення. Маркетингова стратегія складається з короткострокових завдань, які об'єднуються однією глобальною метою.
- Внутрішня оптимізація. Важливо, щоб ресурс був цікавим та привабливим для користувачів, але не слід забувати про вимоги пошукових систем. Завдання оптимізаторів на цьому етапі – усунути будь-які технічні недоробки веб-ресурсу, які перешкоджають пошуковому просуванню. Також важливо прискорити завантаження сторінок, оптимізувавши розмір графічних елементів тощо.
- Контент. Контент створюється насамперед для користувача. Про це слід пам'ятати завжди. Тому, складаючи ТЗ для копірайтерів, ми насамперед звертаємо увагу на корисності тексту, а вже після – на технічних параметрах (кількість ключів, водність, нудотність на інші)
- Зовнішня оптимізація. Якщо на ваш сайт посилається велика кількість авторитетних ресурсів, його позиції в пошуку будуть зростати. Тому слід подбати про те, щоб ваша маса посилань безперервно зростала. Однак зростання має бути органічним (поступовим, без різких стрибків і, головне, без тимчасових беклінків, куплених на біржах), інакше сайт може потрапити під фільтр.
Вартість просування
Пошукова оптимізація сайту банку – це комплексна послуга, бюджет якої розраховується індивідуально. Вся річ у тому, що сайти різних банків можуть надто відрізнятися, а значить, не лише обсяг робіт буде різним, але і їхня складність.
Тому, щоб розрахувати ціну, ми виконуємо аудит сайту, який дає змогу виявити основні внутрішні недоліки ресурсу. У результаті наші клієнти отримують детальний чек-лист із планом робіт, а також точний бюджет, необхідний на розкрутку сайту.
Замовити просування сайту банку у WEZOM
Якщо вам необхідно SEO-просування сайту банку, ви можете зробити замовлення у нас. У спеціалістів Wezom понад 5 років досвіду у сфері розробки. Ми просуваємо як невеликі сайти регіональних підприємств, так і ресурси великих компаній.
Ми вважаємо, що ключ до результативного просування – наголос на індивідуальні особливості бізнесу та комплексний підхід. А ми прагнемо використати будь-які можливості для розвитку сайтів наших клієнтів.

ваш бізнес!