Просування сайту банку
ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Медицина та фінансовий сектор — два напрями, до яких Google висуває особливо високі вимоги, оскільки вони безпосередньо впливають на фізичне здоров'я та фінансовий добробут людини. Тому просування сайту банку вимагає врахування низки факторів, зокрема підвищення рівня довіри, безпеку та відповідність чинним нормативним вимогам.
Основні аспекти просування сайту банку:
- SEO-оптимізація, технічні доопрацювання та створення якісного контенту;
- комплексний контент-маркетинг, що включає інформаційні статті, відеоматеріали та публікації в авторитетних виданнях;
- активність у популярних соцмережах, взаємодія з аудиторією, платна реклама та співпраця з блогерами;
- збір відгуків від клієнтів та підвищення рейтингу організації;
- використання електронних розсилок для інформування аудиторії.
Особливий акцент варто робити на забезпеченні безпеки та прозорості. Необхідно детально та точно пояснювати всі деталі умов надання послуг, збору та обробки даних. Якщо упустити ці важливі моменти, ви ризикуєте залишитися без належного рівня довіри аудиторії, а також отримати недовіру з боку Google. Отже, у цьому разі буде дуже складно вийти в топ пошукової видачі й закріпитися на перших рядках. Крім іншого, потрібно постійно аналізувати стратегію, оцінювати її ефективність і в разі потреби вносити коригування, щоб досягати кращих результатів без перевитрати бюджету.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ САЙТІВ БАНКІВ
Розкрутка сайту банку потребує ретельного опрацювання стратегії, а головне – вивчення конкурентів. У банківській сфері конкурентів не так багато через високий поріг входження, але кожен з них – сильний гравець, який приділяє чимало уваги маркетингу.
Але в цьому є свої плюси. За допомогою конкурентного аналізу ви можете заздалегідь виявити малоефективні інструменти просування, які використовують інші банківські сайти та відмовитися від них. Таким чином, ви використовуєте чужий досвід, щоб уникнути помилок під час розкрутки власного сайту.
Важливий атрибут ресурсу – вигідне позиціювання з урахуванням конкурентних переваг. Завдяки йому ваш банк вирізнятиметься й краще запам'ятається потенційним клієнтам.
Наші кейси
Етапи просування
Просування сайтів банків – поетапний процес, де, зазвичай, кожен вузькоспеціалізований аспект робіт виконує окремий спеціаліст з команди. Розглянемо основні стадії просування.
- Дослідження. Крім конкурентного аналізу, про який ми писали раніше, важливо також вивчити цільову аудиторію банку. Хто є основним сегментом клієнтів? Що вони цінують понад усе у банківських послугах? Які їхні болі та мотиви? Крім того, фахівці з просування мають вивчити бізнес замовника. Визначити, у чому полягають його сильні та слабкі сторони, як він себе позиціює.
- Постановка цілей та розробка стратегії. На основі отриманих даних визначаються цілі, яких потрібно досягти за допомогою просування та опрацьовується план їх досягнення. Маркетингова стратегія складається з короткострокових завдань, які об'єднуються однією глобальною метою.
- Внутрішня оптимізація. Важливо, щоб ресурс був цікавим та привабливим для користувачів, але не слід забувати про вимоги пошукових систем. Завдання оптимізаторів на цьому етапі – усунути будь-які технічні недоробки веб-ресурсу, які перешкоджають пошуковому просуванню. Також важливо прискорити завантаження сторінок, оптимізувавши розмір графічних елементів тощо.
- Контент. Контент створюється насамперед для користувача. Про це слід пам'ятати завжди. Тому, складаючи ТЗ для копірайтерів, ми насамперед звертаємо увагу на корисності тексту, а вже після – на технічних параметрах (кількість ключів, водність, нудотність на інші)
- Зовнішня оптимізація. Якщо на ваш сайт посилається велика кількість авторитетних ресурсів, його позиції в пошуку будуть зростати. Тому слід подбати про те, щоб ваша маса посилань безперервно зростала. Однак зростання має бути органічним (поступовим, без різких стрибків і, головне, без тимчасових беклінків, куплених на біржах), інакше сайт може потрапити під фільтр.
Вартість просування
Пошукова оптимізація сайту банку – це комплексна послуга, бюджет якої розраховується індивідуально. Вся річ у тому, що сайти різних банків можуть надто відрізнятися, а значить, не лише обсяг робіт буде різним, але і їхня складність.
Тому, щоб розрахувати ціну, ми виконуємо аудит сайту, який дає змогу виявити основні внутрішні недоліки ресурсу. У результаті наші клієнти отримують детальний чек-лист із планом робіт, а також точний бюджет, необхідний на розкрутку сайту.
Замовити просування сайту банку у WEZOM
Якщо вам необхідно SEO-просування сайту банку, ви можете зробити замовлення у нас. У спеціалістів Wezom понад 5 років досвіду у сфері розробки. Ми просуваємо як невеликі сайти регіональних підприємств, так і ресурси великих компаній.
Ми вважаємо, що ключ до результативного просування – наголос на індивідуальні особливості бізнесу та комплексний підхід. А ми прагнемо використати будь-які можливості для розвитку сайтів наших клієнтів.
ваш бізнес!