Кейс – просування сервісу доставки українського ритейлера АТБ-Маркет
SEO
Оптимізація сайту інтернет-магазину для збільшення продажів.
Анамнез
Компанія «АТБ-Маркет»
Найбільша українська продуктова мережа «АТБ-Маркет» працює в режимі офлайн із 1993 року. Щодня вона обслуговує понад 3 мільйони покупців. У період пандемії в стратегії компанії був виділений пріоритет щодо оптимізації онлайн-продажів. Для розвитку напряму e-commerce та SEO-просування свого інтернет-магазину корпорація «АТБ» звернулася до нас.
Цілі та завдання
Основні завдання — збільшити якісний трафік, отримати стабільний потік нових клієнтів, які здійснюють покупки, посісти місце лідера в ніші. Додатково потрібно технічно доопрацювати проєкт, усунути проблеми, які заважають якісному зростанню.
Результат праці
Проект став одним із топ-сайтів у своїй ніші. Головним показником нашої співпраці з корпорацією «АТБ» стало виведення сайту в топ за основними ключовими запитами.
Стратегія
01/
Визначення джерел отримання пошукового трафіку.
02/
Опрацювання комерційних факторів та юзабіліті.
03/
Технічна оптимізація сайту.
04/
Зовнішня оптимізація.
Хід робіт
01/
Усунення технічних помилок на сайті
Спланували та реалізували роботи з індексації сайту в пошукових системах. Виправили інші технічні недоліки. Створили коректний файл robots.
02/
Опрацювання семантики та розширення структури сайту
На цьому етапі створили групи сторінок, додали фільтри та розділи категорій. Склали план із наповнення сайту унікальними текстами. Оптимізували контент під запити користувачів.
03/
Нарощування посилальної маси
Розробили посилальну стратегію таким чином, щоб показники зростали поступово. Для цього підбирали сайти-донори для розміщення зовнішніх посилань, формували завдання копірайтерам для написання текстів, закуповували посилання та прес-релізи.
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Від нашої команди вимагався високий рівень експертності, щоб досягти встановленої мети. Оскільки наш клієнт — лідер з офлайн-продажів, завдання з досягнення аналогічних показників для онлайн-магазину було амбітним. Дані щомісячних звітів свідчать, що ми з ним впоралися.
Результати
Results
Результати
Проєкт став одним з топ-сайтів у своїй ніші. Головним показником нашої співпраці з корпорацією «АТБ» є виведення вебресурсу на високі позиції у видачі за основними ключовими запитами.
Збільшення трафіку
Протягом 11 місяців роботи над проєктом загальна кількість переходів на сайт із пошукових систем збільшилася більше ніж в 11 разів. Щомісячна кількість візитів на інтернет-ресурс зросла в 4,5 раза.
Видимість сайту
Значно розширили семантичне ядро та вивели велику кількість ключових слів у SERP.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.