Анамнез
Компанія «АТБ-Маркет»
Найбільша українська продуктова мережа «АТБ-Маркет» працює в режимі офлайн із 1993 року. Щодня вона обслуговує понад 3 мільйони покупців. У період пандемії в стратегії компанії був виділений пріоритет щодо оптимізації онлайн-продажів. Для розвитку напряму e-commerce та SEO-просування свого інтернет-магазину корпорація «АТБ» звернулася до нас.
Цілі та завдання
Основні завдання — збільшити якісний трафік, отримати стабільний потік нових клієнтів, які здійснюють покупки, посісти місце лідера в ніші. Додатково потрібно технічно доопрацювати проєкт, усунути проблеми, які заважають якісному зростанню.
Результат праці
Проект став одним із топ-сайтів у своїй ніші. Головним показником нашої співпраці з корпорацією «АТБ» стало виведення сайту в топ за основними ключовими запитами.
Стратегія
01/
Визначення джерел отримання пошукового трафіку.
02/
Опрацювання комерційних факторів та юзабіліті.
03/
Технічна оптимізація сайту.
04/
Зовнішня оптимізація.
Хід робіт
01/
Усунення технічних помилок на сайті
Спланували та реалізували роботи з індексації сайту в пошукових системах. Виправили інші технічні недоліки. Створили коректний файл robots.
02/
Опрацювання семантики та розширення структури сайту
На цьому етапі створили групи сторінок, додали фільтри та розділи категорій. Склали план із наповнення сайту унікальними текстами. Оптимізували контент під запити користувачів.
03/
Нарощування посилальної маси
Розробили посилальну стратегію таким чином, щоб показники зростали поступово. Для цього підбирали сайти-донори для розміщення зовнішніх посилань, формували завдання копірайтерам для написання текстів, закуповували посилання та прес-релізи.
Коментар від фахівця
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Від нашої команди вимагався високий рівень експертності, щоб досягти встановленої мети. Оскільки наш клієнт — лідер з офлайн-продажів, завдання з досягнення аналогічних показників для онлайн-магазину було амбітним. Дані щомісячних звітів свідчать, що ми з ним впоралися.
Результати
Results
Результати
Проєкт став одним з топ-сайтів у своїй ніші. Головним показником нашої співпраці з корпорацією «АТБ» є виведення вебресурсу на високі позиції у видачі за основними ключовими запитами.
Збільшення трафіку
Протягом 11 місяців роботи над проєктом загальна кількість переходів на сайт із пошукових систем збільшилася більше ніж в 11 разів. Щомісячна кількість візитів на інтернет-ресурс зросла в 4,5 раза.
Видимість сайту
Значно розширили семантичне ядро та вивели велику кількість ключових слів у SERP.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!