Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.05.2021

Збільшення органічного трафіку на 175%: кейс просування фінансової компанії

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
04.05.2021
04.05.2021
5.0
3084
0

У кейсі ми розповімо, як за 7 місяців з моменту старту робіт із просування органічний трафік компанії клієнта зріс на 175%.

Загальні відомості про проект

Замовник : фінансова компанія.

Рік реєстрації домену : 2017.

Тематика бізнесу : фінпослуги, інвестиції, продаж акцій.

Регіон просування : Україна.

Цілі : збільшення трафіку та зростання сайту за позиціями.

Послуга: пошукове просування .

Специфіка ніші : фінансова тематика, робота в якій будується на засадах Е-А-Т.

Результат : органічний трафік зріс більш ніж у 3 рази за 7 місяців.

Основні проблеми замовника

Роботи з SEO-просування щодо фінансової компанії не проводилися понад півроку. Враховуючи високу конкуренцію у ніші, така ситуація призвела до втрати позицій у рейтингу пошуковика.

Важливим завданням для замовника було знайти SEO-фахівців, які могли б вивести сайт у топ, забезпечити системну щомісячну підтримку. Із цими вимогами він звернувся до нас.

На старті співпраці трафік сайту складав близько 28 тис. відвідувачів на місяць. З огляду на специфіку бізнесу цього показника недостатньо. Тому основним напрямом нашої роботи було отримання додаткового трафіку. Нижче розповімо, які заходи ми для цього вжили.

Основні проблеми замовника

Наші завдання та стратегія

Враховуючи, що бізнес клієнта розвивається у заповненій ніші, ми вирішили насамперед провести аналіз конкурентів. Важливо було з'ясувати моменти, що дозволили суперникам оминути нашого замовника.

Цікаво, що за рахунок брендового трафіку сайт клієнта був на 1 місці, але за іншими параметрами поступався конкурентам. Сам веб-ресурс відставав за показниками рейтингу домену, масою посилань, параметром індексації в пошукових системах.

Після з'ясування цих першочергових даних нами було складено план найближчих робіт:

  1. Виконання технічного аудиту . Потрібно було вивчити логічність структури веб-ресурсу, провести аналіз контенту, відстежити інтеграцію з пошуковими сервісами.
  2. Аудит посилального профілю, підбір стратегії щодо його розвитку . Вирішили не просто збільшити кількість, а й приділити увагу якості.
  3. Тестування юзабіліті . На сьогоднішній день зручність сайту для користувача – важливий фактор ранжування. Враховуючи жорстку конкуренцію у ніші, важливо відстежити цей показник і за необхідності покращити.

Наступним завданням було виявлення слабких місць у структурі самого ресурсу. Про них розповімо нижче.

Наші завдання та стратегія

Проблеми у роботі сайту

Після проведення попереднього аналізу було виявлено такі слабкі місця ресурсу:

  • втрата позицій за низкою показників;
  • «підвисання» ключів у зоні біля топу;
  • дублі деяких сторінок;
  • помилки при скануванні за відповіддю сервера та метаданим;
  • низька швидкість завантаження;
  • незадовільна зовнішня оптимізація;
  • невеликі проблеми з юзабіліті.

Це завдання, які ми мали вирішити, щоб вивести сайт у топ-3 у своїй тематичній ніші.

Порядок дій

Для усунення всіх виявлених проблем та виведення сайту в топ важливий комплексний підхід. До порядку дій ми включили всі необхідні роботи для усунення слабких місць та досягнення потрібних результатів. Розкажемо докладніше.

Виконання технічних доробок

В результаті аудиту нам вдалося виявити на сайті помилки, які важливо було якнайшвидше усунути. На підставі отриманих даних ми підібрали та виконали такі роботи:

  • перенесли ресурс на виділену IP-адресу;
  • зробили виправлення в атрибутах Hreflang та BreadcrumbList;
  • реалізували шаблон метатегів для веб-сторінок фільтрів у деяких розділах;
  • скоригували Xml.

Крім перерахованих операцій, програмісти студії попрацювали над збільшенням швидкості завантаження та покращили адаптивність під мобільні девайси.

Виконання технічних доробок

Роботи з внутрішньою оптимізацією та просування за позиціями

На цьому етапі насамперед ми видалили дублі сторінок. Щоб виконати це, було внесено зміни до структури ресурсу. Фахівці студії також вирішили запобігти канібалізації запитів. Для цього було виконано такі роботи:

  • підібрали недостатній контент;
  • перенесли наповнення на коректні сторінки;
  • налаштували редирект саме на сайт, що просувається, і оновили контент.

Канібалізація запитів зазвичай викликана ситуацією, коли кілька веб-сторінок таргетуються за однаковими ключами. Подібне потрібно виправляти.

Ми з'ясували, що кілька запитів вели одну сторінку, і навпаки. Щоб усунути подібні збіги, важливо кожному кластеру ключів підібрати свою певну. Для цього ми виділили пріоритети, розробили стратегію просування на окремі запити.

Наші фахівці з'ясували, що актуальними точками старту є коригування FAQ та матеріалів блогу. Тому було вирішено просувати сторінки, на які йде невеликий відсоток трафіку. Далі ми підібрали для них СЯ, метатеги для наявних матеріалів склали контент-план.

Роботи з внутрішньою оптимізацією та просування за позиціями

Розвиток посилального профілю

Роботи у цьому напрямку велися ще до нас, але не дали належних результатів. Щоб зрозуміти причину, фахівці студії провели аналіз існуючих зв'язків, розібрали донорів, виділили серед них нерегіональні та спамні. Також ми склали перелік доменів, які з'явилися нещодавно.

Наступний крок – вибір майданчиків для закупівлі посилань. Ми звертали увагу на такі параметри:

  • трафік донора;
  • тематика;
  • пошуковий трафік (у відсотках);
  • посилальний профіль та ін.

Щоб підвищити інтерес до послуг клієнта, ми також вдалися до деяких методів крауд-маркетингу.

Коментар експерта

У технічному плані основною проблемою сайту клієнта є низький показник індексації сторінок. Програмісти усунули помилку. Також нами було виведено до топ-5 кілька пріоритетних запитів на тему. Саме завдяки усуненню помилок та системній роботі протягом кількох місяців вдалося не просто збільшити зростання органічного трафіку, а й навіть потроїти його.

Олег Казаннік

провідний SEO-фахівець

Наші результати щодо проекту

Основною метою клієнта було збільшення органічного трафіку із пошуку, щоб отримати більше клієнтів. На старті співпраці статистика була така:

Наші результати щодо проекту

У серпні та вересні 2020 р. кількість відвідувачів склала 42 208 осіб на місяць. Після виконання пошукової оптимізації кількість збільшилася до 116 885. Тобто органічний трафік зріс у 3 рази:

Після виконання пошукової оптимізації

Також ми доклали зусиль для підвищення ефективності сайту клієнта. Домогтися цього вдалося за рахунок використання більшої кількості ключових фраз, якими користувачі приходили на ресурс. На старті показники були такі:

На старті показники були наступні

Після робіт з внутрішньої оптимізації кількість ключів у топ-10 підвищилася на 14%. Ще нам вдалося збільшити кількість словосполучень у топ-30 та топ-100:

Після робіт з внутрішньої оптимізації

Висновки та наші подальші плани

Результатами виконаної роботи замовник залишився задоволеним. За пріоритетними напрямками (інвестування в акції та облігації) його компанія потрапила до топ-5 Google. У 3 рази зріс органічний трафік, зросла кількість продажів.

Для нас робота з фінансовою тематикою стала ще одним доказом, наскільки важливо за допомогою точкового впливу коригувати та покращувати різні показники веб-сайту.

Надалі при оптимізації ресурсів у подібній ніші ми насамперед приділимо увагу контенту та масі посилань. Опрацювання саме цих напрямів стане точкою старту для залучення стабільного потоку клієнтів.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.