Просування ювелірного інтернет магазину
ЕФЕКТИВНИЙ КАНАЛ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Просування сайту ювелірного магазину – це насамперед завоювання лояльності відвідувачів. Важливо з перших секунд знайомства користувача з ресурсом продемонструвати, що саме у вас він зможе знайти те, що шукає.
ЗАМОВИТИ ПРОСУВАННЯ САЙТУ ЮВЕЛІРНОГО МАГАЗИНУ
Важливо в першу чергу максимально підвищити конверсію сайту, а вже після почати працювати з каналами трафіку. Це дозволить отримати максимум продажів із зростаючого трафіку та прискорити окупність маркетингових інвестицій.
Щоб якісно виконати весь комплекс робіт, потрібна команда спеціалістів із різних сфер інтернет-маркетингу. Замовляючи просування інтернет-магазинів ювелірних прикрас Wezom, ви отримуєте саме таку команду професіоналів, яка якісно та швидко виконає роботи будь-якої складності.
Наші кейси
Ми допоможемо вам
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК ТА ДЗВІНКІВ
ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ
ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖІВ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ
ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ
САЙТ ВИЙДЕ У ТОП ПОШУКУ
Етапи просування
Просування ювелірного магазину починається, як і будь-якого іншого сайту, зі збирання всієї необхідної інформації про саме підприємство, технічний стан сайту, конкурентів та ключовий сегмент покупців. Це дозволяє не лише заздалегідь сформувати план робіт з просування та оцінити їхню вартість, але й уникнути безлічі помилок та малоефективних рішень у маркетингу, які використовували ваші конкуренти.
Наступний етап – внутрішня оптимізація інтернет-магазину. Перед фахівцями стоять наступні завдання:
- Усунути всі технічні доробки. Весь функціонал інтернет-ресурсу має працювати бездоганно. Крім того, важливо забезпечити високу швидкість завантаження сторінок, для чого необхідно оптимізувати зображення та забезпечити максимально швидкий та простий обмін даними між браузером та сервером.
- Підвищити конверсію сайту. Основним інструментом для цього є контент, причому як текстовий, так і графічний. Важливо використовувати кілька якісних фотографій, описуючи кожен із товарів. Тест на сторінці має бути унікальним, релевантним її назві, відповідати на запитання відвідувача та легко читатись.
- Внутрішня пошукова оптимізація. Роботи над ресурсом, які підвищать його видимість у пошуку: розширення семантики, налаштування індексації, усунення дублів та інше.
Після цього фахівці переходять до зовнішньої пошукової оптимізації та налаштування додаткових джерел трафіку:
- Лінкбілдинг дозволяє отримати зворотні посилання з інших ресурсів, підвищуючи ваше ранжування. Крім того, якщо посилання розташовані на релевантних сторінках, ви також отримаєте по них цільовий трафік.
- Контекстна реклама. Налаштування показів рекламних оголошень у КМС – рекламних мереж пошукових систем, а також показів вашого оголошення у рекламних блоках пошукової видачі.
- SMM – розкрутка облікового запису або пабліка вашого магазину в соцмережах, це не лише підвищує довіру користувачів та впізнаваність бренду, але й дозволяє залучити покупців безпосередньо із соцмереж.
- Таргетована реклама – налаштування рекламної кампанії у соціальних мережах. Її цілі можуть бути різними: залучення трафіку на сайт, збирання передплатників на паблік або підвищення уваги до певного товару.
За умови якісного виконання кожного з аспектів робіт, кожен із клієнтських каналів додатково позитивно впливає на інші, посилюючи цим ефективність всього ресурсу.
Вартість послуги
Розкручування ювелірного магазину оцінюється часом, необхідним фахівцям для роботи, а також рівнем кваліфікації, який необхідний для виконання цих робіт. Іншими словами, просування ювелірного інтернет-магазину залежить від масштабу робіт та їхньої складності.
Визначити ці показники можна під час технічного аудиту, замовити який Ви можете у нас. Для цього просто заповніть форму, яку ви бачите на сайті, або зв'яжіться з менеджером.
ваш бізнес!