Lillyshop: приріст якісного трафіку з SEO

SEO
Розвиток комерційного проєкту в умовах війни. Виведення сайту на довоєнні показники, збільшення конверсії.
Анамнез
Інтернет-магазин Lillyshop.pro

В онлайн-магазині представлені товари для фахівців, які працюють у nail-індустрії. Тут можна придбати найнеобхідніше для догляду за нігтями, професійного манікюру та педикюру. Є можливість придбати стартовий набір, що включає базовий комплект засобів для догляду за нігтями, сушильну лампу та інструменти. В асортименті — різноманітні інструменти та одноразова продукція.

Цілі та завдання

Вийти на довоєнні показники після вимушеної паузи. Підвищити загальну конверсію ресурсу конкурентної ніші.

Стратегія

01/
Виправлення технічних помилок.
02/
Розширення структури сайту.
03/
Проведення робіт із зовнішньої оптимізації.
04/
Заходи щодо зміцнення позиціювання бізнесу.

Хід робіт

01/
Виконали технічну оптимізацію
Основним нашим тактичним завданням було збільшення швидкості завантаження сайту. Впровадили мікророзмітку, що підвищило клікабельність сніпетів, CTR. Налаштували генерацію метатегів Title та Description.
02/
Впровадили стратегію щодо покращення посилального профілю
Плавно домоглися збільшення посилальної маси за допомогою анкорних посилань за пріоритетними ключовими словами та безанкорних посилань за пріоритетними сторінками. Впровадили план PR-просування – публікували прес-релізи на тематичних майданчиках, підвищували трастовість онлайн-проєкту.
03/
Пропрацювали комерційні фактори
Змінили структуру головної сторінки. Вивели до окремого блоку контактну інформацію, додали розділ «Про нас». Для підвищення купівельної активності додали вкладки «Акції», «Новинки», «Хіти продажів».
04/
Відновили трафік на сайт після паузи
З цією метою виправили деякі технічні помилки, пропрацювали посторінково пріоритетні категорії, розширили семантичне ядро за інформаційними запитами, відновили профіль, доопрацювали українську версію сайту.
Коментар від фахівця
Ерік Клюєв
Head of SEO
Під час воєнного стану в нашій країні ми спостерігаємо, що, з одного боку, суттєво знизилася конкуренція, з іншого боку — попит практично не змінився. Для відновлення позицій сайту важливо наголосити на розвитку української версії сайту, покращенні параметрів usability. Все це дасть змогу запустити свій бізнес після вимушеної паузи.

Результати

Results
Результати
Високі результати після вимушеної паузи можна досягти в тандемі з професіоналами.
Видимість у пошуку
Після проведення робіт з розвитку української версії ми зафіксували високі показники зростання щодо позицій у Google. Топ-3 – 20 % (+7 %) Топ-10 – 60 % (+17 %) Топ-30 – 75 % (11 %)
Зростання трафіку
Впровадження грамотної стратегії SEO-просування дозволило збільшити кількість переходів з пошуку у 1,6 раза за 3 місяці роботи.
Збільшення конверсії
Інтернет-магазин зміг не тільки вийти на довоєнні показники за кількістю заявок та продажів, а й збільшив їх у 155 %.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.