Просування інтернет-магазину автозапчастин
РІШЕННЯ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ САЙТУ АВТОЗАПЧАСТИН
Щороку зростає частка онлайн-представництв у ніші товарів для автомобілів. Через зростання конкуренції навіть сайти з високими позиціями та багатотисячним трафіком можуть почати втрачати покупців. Щоб не допустити подібного, інтернет-магазин автозапчастин потребує просування.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ АВТОЗАПЧАСТИН
При розкручуванні магазину автозапчастин важлива послідовність та регулярність. Основний обсяг робіт з просування виконується у перші кілька місяців роботи, але це не означає, що розкручування завершено. Слід регулярно нарощувати масу посилань, виконувати розсилки, підтримувати активність у соцмережах тощо. Тому необхідна команда фахівців, готова до довгострокової співпраці.
Wezom – це понад 200 досвідчених фахівців із найрізноманітніших сфер інтернет-маркетингу. На рахунку кожної з наших команд є десятки успішних проектів, які ви можете побачити в портфоліо. Бажаєте збільшити продажі інтернет-магазину? Ми зможемо допомогти вам.
Ми допоможемо вам
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК І ДЗВОНКІВ
ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ
ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖУ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ
ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ
ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ
САЙТ ВИЙДЕ В ТОП ПОШУКУ
Автовласники схильні рідко змінювати постачальника якісних деталей та розхідників, а тому у сфері торгівлі автозапчастинами важливо приділяти увагу не лише розширенню охоплення, а й утриманню постійних клієнтів.
Етапи просування
Розкрутка інтернет-магазину автозапчастин включає:
- Технічний аудит сайту. Комплексна перевірка ресурсу на технічні недоробки, що погіршують його позиції та юзабіліті. Також в процесі аудиту досліджують профіль ресурсу, його видимість та аналізують поведінкові фактори.
- Комплексний маркетинговий аналіз ніші. Вивчення покупців та конкурентів інтернет-магазину. Завдання маркетингового аналізу – розробити позиціювання сайту, яке вигідно виділятиме його на тлі конкурентів, а також визначатиме найефективніші способи комунікації з ЦА.
- Збирання СЯ. Збирання та кластеризація пошукових запитів. Це необхідно, щоб підвищити видимість сайту, охопивши максимум релевантних ключів.
- Розширення структури. Розміщення груп ключів на сайті, а також налаштування розподілу маси.
- Технічна оптимізація. Усунення помилок, виявлених під час аудиту, налаштування коректної індексації та інші технічні роботи над сайтом.
- Написання контенту. Створення оптимізованого контенту для заповнення нових посадкових сторінок, а також заміна нерелевантних або погано написаних текстів.
- Збирання бази та запуск розсилки. Важливо налаштувати коректну роботу форм захоплення, й навіть інтегрувати наскрізну аналітику, щоб ефективніше керувати маркетинговими інструментами. Під час роботи у вас має накопичитися база email-адрес покупців, з якими ви можете продовжувати контактувати через розсилку, інформуючи про акції, нові товари або системи знижок.
- Зовнішня оптимізація. Необхідно постійно збільшувати зовнішню вагу ресурсу. Для цього слід зібрати список найвідвідуваних інфосайтів у вашій ніші, з яких ви можете отримати посилання. Після цього створюється стратегія лінкбілдингу, описується оптимальна кількість посилань, яку необхідно отримувати щомісяця.
- Рекламні канали трафіку. Контекстна та таргетована реклама - спосіб швидко отримати переходи на сайт. Рекламний трафік платний, тому слід налаштовувати кампанії на максимально цільові покази. Це забезпечить вам високу конверсію та дозволить заощадити рекламний бюджет.
- Просування у соцмережах. Ще один спосіб підвищити видимість власного інтернет-магазину – зібрати власну аудиторію у соціальних мережах. Для цього слід створити власний обліковий запис або паблік на майданчиках, де сегмент вашої ЦА є найбільшим й регулярно підтримувати там активність.
Вартість послуги
Ціна просування магазину автозапчастин формується індивідуально для кожного проекту. Неможливо скласти фіксований прайс на цю послугу, адже на вартість впливає дуже багато факторів, у тому числі й час.
Щоб визначити бюджет на розкручування сайту автозапчастин, необхідно перевірити ресурс, скласти список робіт з його покращення та надіслати фахівцям на оцінку. Для цього потрібний пошуковий аудит.
Якщо ви хочете визначити вартість просування сайту, можете зв'язатися з нашими менеджерами для безплатної консультації або замовити аудит.
ваш бізнес!