Просування інтернет-магазину автозапчастин

Просування інтернет-магазину автозапчастин
bg image

РІШЕННЯ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ САЙТУ АВТОЗАПЧАСТИН

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Щороку зростає частка онлайн-представництв у ніші товарів для автомобілів. Через зростання конкуренції навіть сайти з високими позиціями та багатотисячним трафіком можуть почати втрачати покупців. Щоб не допустити подібного, інтернет-магазин автозапчастин потребує просування.

image

ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ АВТОЗАПЧАСТИН

При розкручуванні магазину автозапчастин важлива послідовність та регулярність. Основний обсяг робіт з просування виконується у перші кілька місяців роботи, але це не означає, що розкручування завершено. Слід регулярно нарощувати масу посилань, виконувати розсилки, підтримувати активність у соцмережах тощо. Тому необхідна команда фахівців, готова до довгострокової співпраці.

Wezom – це понад 200 досвідчених фахівців із найрізноманітніших сфер інтернет-маркетингу. На рахунку кожної з наших команд є десятки успішних проектів, які ви можете побачити в портфоліо. Бажаєте збільшити продажі інтернет-магазину? Ми зможемо допомогти вам.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

Ми допоможемо вам

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЗАЯВОК І ДЗВОНКІВ

Ефективна стратегія просування інтернет-магазину дозволить збільшити кількість звернень потенційних клієнтів у вигляді заявок та дзвінків.

ЗБІЛЬШАТЬСЯ ПРОДАЖІ З САЙТУ

Проведення робіт з SEO-оптимізації інтернет-магазину дозволить покращити ресурс для користувачів, підвищуючи конверсію, що в результаті призведе до збільшення продажів.

ЗНИЗИТЬСЯ ЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОДАЖУ ВІД СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ

Комплексні роботи з оптимізації покращать ваш сайт, роблячи його зручним та сприяючи збільшенню відвідуваності, цільовими користувачами незалежно від сезону.

ЗНИЗЯТЬСЯ ВИТРАТИ НА РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ

За допомогою SEO для інтернет-магазину ви отримуєте органічний приріст користувачів із пошукових систем, що дозволяє знижувати витрати на рекламні канали залучення.

ЗБІЛЬШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ

Цільовий відбір користувачів веб-ресурсу дозволяє охопити максимально велику аудиторію зацікавлених у ваших товарах.

САЙТ ВИЙДЕ В ТОП ПОШУКУ

Присутність сайту в ТОП пошукової видачі допоможе привернути максимум уваги потенційних клієнтів.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Автовласники схильні рідко змінювати постачальника якісних деталей та розхідників, а тому у сфері торгівлі автозапчастинами важливо приділяти увагу не лише розширенню охоплення, а й утриманню постійних клієнтів.

Етапи просування

Розкрутка інтернет-магазину  автозапчастин включає:

  1. Технічний аудит сайту. Комплексна перевірка ресурсу на технічні недоробки, що погіршують його позиції та юзабіліті. Також в процесі аудиту досліджують профіль ресурсу, його видимість та аналізують поведінкові фактори.
  2. Комплексний маркетинговий аналіз ніші. Вивчення покупців та конкурентів інтернет-магазину. Завдання маркетингового аналізу – розробити позиціювання сайту, яке вигідно виділятиме його на тлі конкурентів, а також визначатиме найефективніші способи комунікації з ЦА.
  3. Збирання СЯ. Збирання та кластеризація пошукових запитів. Це необхідно, щоб підвищити видимість сайту, охопивши максимум релевантних ключів.
  4. Розширення структури. Розміщення груп ключів на сайті, а також налаштування розподілу маси.
  5. Технічна оптимізація. Усунення помилок, виявлених під час аудиту, налаштування коректної індексації та інші технічні роботи над сайтом.
  6. Написання контенту. Створення оптимізованого контенту для заповнення нових посадкових сторінок, а також заміна нерелевантних або погано написаних текстів.
  7. Збирання бази та запуск розсилки. Важливо налаштувати коректну роботу форм захоплення, й навіть інтегрувати наскрізну аналітику, щоб ефективніше керувати маркетинговими інструментами. Під час роботи у вас має накопичитися база email-адрес покупців, з якими ви можете продовжувати контактувати через розсилку, інформуючи про акції, нові товари або системи знижок.
  8. Зовнішня оптимізація. Необхідно постійно збільшувати зовнішню вагу ресурсу. Для цього слід зібрати список найвідвідуваних інфосайтів у вашій ніші, з яких ви можете отримати посилання. Після цього створюється стратегія лінкбілдингу, описується оптимальна кількість посилань, яку необхідно отримувати щомісяця.
  9. Рекламні канали трафіку. Контекстна та таргетована реклама - спосіб швидко отримати переходи на сайт. Рекламний трафік платний, тому слід налаштовувати кампанії на максимально цільові покази. Це забезпечить вам високу конверсію та дозволить заощадити рекламний бюджет.
  10. Просування у соцмережах. Ще один спосіб підвищити видимість власного інтернет-магазину – зібрати власну аудиторію у соціальних мережах. Для цього слід створити власний обліковий запис або паблік на майданчиках, де  сегмент вашої ЦА є найбільшим й регулярно підтримувати там активність.

Вартість послуги

Ціна просування магазину автозапчастин формується індивідуально для кожного проекту. Неможливо скласти фіксований прайс на цю послугу, адже на вартість впливає дуже багато факторів, у тому числі й час.

Щоб визначити бюджет на  розкручування сайту автозапчастин, необхідно перевірити ресурс, скласти список робіт з його покращення та надіслати фахівцям на оцінку. Для цього потрібний пошуковий аудит.

Якщо ви хочете визначити вартість просування сайту, можете зв'язатися з нашими менеджерами для безплатної консультації або замовити аудит.

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!