Трафік виріс з нуля до 600 осіб на добу: кейс просування інтернет-магазину шин і дисків

08.11.2022
2169
0

SEO-розкручування онлайн-магазину шин і дисків, спрямоване на підвищення відвідуваності. За рік робіт трафік практично з нуля виріс до 600 осіб на добу.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Роздрібний сайт великого імпортера шин

Наш клієнт – онлайн-магазин автомобільних товарів. Продукція, представлена в асортименті, розрахована на клієнтів сфер В2С і B2B:

  • автомагазини й автосалони;
  • промислові с/г підприємства;
  • транспортно-вантажні компанії;
  • служби таксі, комунального транспорту.

На момент запуску вебсайту в компанії-імпортера вже був розвинений ефективний бізнес – налагоджені імпорт і логістика, були свої склади та професійна команда.

 

Завдання та цілі

Ключовим завданням, яке ми повинні були розв’язати перш за все, було отримання конверсії. У подальших планах також були виведення сайту в топ і закріплення серед конкурентів на ринку автомобільних товарів.

Стратегія нашої команди виглядала так:

  1. Складання структури. Це один із ключових напрямків, оскільки належало працювати в ніші, у якій конкурентні сайти мали розгорнуту номенклатурну базу продукції. У перші місяці роботи ми зібрали СЯ, виконали кластеризацію ключів і розширили структуру.
  2. Внутрішня оптимізація. Основним завданням на цьому етапі було налаштування метатегів для сторінок кожного типу. Ця міра необхідна для того, щоб пошукові алгоритми могли точніше проіндексувати створені блоки. Це, зі свого боку, сприяє поліпшенню ранжирування.
  3. Внутрішнє перелінкування. Це потрібно, щоб індексація нових сторінок була виконана якісно. Внутрішнє перелінкування допомагає прискорити цей процес і виводить у видачу більше сторінок.

Необхідно було вивести на ринок новий магазин і закріпитися на перших позиціях в пошуковій видачі. Також зробити сайт клієнта впізнаваним у цільової аудиторії, налагодити отримання продажів, наростити конверсію буквально з нуля.

Щодо виведення магазину в топ пошукової видачі, вирішено було працювати з низькочастотними запитами та згідно з ними будувати просування, оскільки результати аналізу показали, що середньо- й високочастотні вже зайняті конкурентами. Молодому ресурсу в перший час за ними пробитися наверх неможливо.

Хід виконання робіт

 

Були виконані такі кроки:

  1. Розширення структури. Перше, що вирішено було зробити, – створити багато нових посадкових вебсторінок і розбити їх за тематикою. Під кожну ми сформували окремий список ключів. При цьому всього за семантикою наші фахівці зібрали 45 000 запитів для 3000 посадкових сторінок.

 

  1. Налаштування шаблонів метатегів. Виконати оптимізацію великої кількості сторінок вручну дуже важко. Щоб прискорити цей процес, ми створили шаблони метатегів. На сторінках вони генерувалися автоматично.
  2. Налаштування внутрішнього перелінкування. Посилання наші фахівці розмістили на вебсторінках із товарами, категоріями та в розділі «Специфікація».

 

Відчутні результати у вигляді інтенсивного зростання трафіку були помічені всього через 4 місяці після запуску робіт. Вони підтвердили, що вибрана нами стратегія була складена правильно.

Наші результати

За 4 місяці щоденний трафік практично з нуля виріс до 450 осіб на добу.

 

Через рік з початку робіт показники щомісячного органічного трафіку вже становили близько 17 000 осіб. У перерахуванні на середні показники за добу він піднявся до 600 осіб.

 

У післямові хочеться зазначити, що продавати онлайн можна будь-який товар і цілком реально запустити успішний проєкт в умовах щільної конкуренції. Головне – довірити завдання професіоналам, які виконають детальний аналіз конкурентів, розроблять і впровадять грамотну стратегію просування.

 

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах