Ми покращили robots, змінили перелінковку, для sitemap налаштували автогенерацію, прибрали безліч 404 сторінок і усунули причину їхньої появи. Реалізували мікророзмітку Products, оптимізували роботу фільтрів, налаштували коректний шаблон формування метатегів.
02/
СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО І ВАГА ПОСИЛАНЬ
На сайті кілька тисяч товарів, і на кожний безліч ключових запитів. Для ефективного просування ми структурували все за пріоритетами, спираючись на ринковий попит та рекомендації клієнта. За багатьма запитами конкуруємо із гігантами, такими як розетка, olx та іншими. А для ефективного просування кожної групи ключів склали свою посилальну стратегію.
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Основна KPI проекту – посісти топ 3 за пріоритетними товарами для збільшення трафіку за наймаржинальнішими позиціями з асортименту.
Саме з цією метою було розроблено та впроваджено стратегію просування проекту. Чистий результат - x2 з органічного трафіку.
Результати
Results
Зростання трафіку, позицій, покращення поведінкових факторів на сайті – це заслуга злагодженої роботи seo команди та нашого клієнта. Тепер попереду нові вершини. Із завданням ми впоралися, результати можете побачити нижче.
SEO ТРАФІК збільшився з 6к до 15к на місяць
Після внутрішньої оптимізації сайту, трафік почав зростати. Правильна стратегія посилань збільшила зростання трафіку, в результаті показники зросли в 2.5 рази від початкових.
Збільшення конверсії
Після зміни елементів у шапці сайту та аудиторії з нових груп ключових слів конверсія зросла на 20% від початкового значення.
Відмінний показник у ніші
Конкуруючи з гігантами ми змогли вивести 18% (з 4400 ключових слів) у топ-10.
15К
SEO ТРАФІК
20%
ЗБІЛЬШЕННЯ КОНВЕРСІЇ
18%
ПОЗИЦІЇ У ТОП 10
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.